- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bylo by třeba zveřejnit, zda již město vykoupilo potřebné pozemky a od koho a za kolik. V tomhle bodě je jeden veliký zakopaný pes, který tam je od počátku. A ty náklady přičíst k tomu, o čem se mluví. Projekt sám o sobě ale nezasahuje do dopravy na hlavním tahu podél lihovaru a neřeší nijak rozumně ani křižovatku u autobusového nádraží. A je také třeba zveřejnit aktuální verzi projektu, protože ta verze s "odlehčovací" komunikací zadem kolem Závodu míru také nebyla zrovna nejlepší. Celkově v tom vidím opravdu soustu neúčelně vynaložených prostředků, jen za účelem možná zkrásnění prostoru před nádražím, přitom parkovací problémy taxikářů nebo kolárny by se daly řešit mnohem levněji. Parkování ostatních, kteří odjíždějí dál vlakem a jsou "přespolní" se neřeší vůbec a je jediný odkaz na parkoviště u supermarketu. Pardubičtí zastupitelé by si měli opravdu ten projekt trochu víc prohlédnout...
No to zase dopadne špatně. Stejně jako nešťastná oprava tř.Míru, která vypadá jako týden před rekonstrukcí a nebo zbabraná oprava sadů.
Článek pana redaktora mi připomíná doby minulé v duchu "Ať žije 1.Máj".
Nic o tom vůbec neví, jen je draze zaplacen.
Nicméně to nerozhodne on, ale zvolení zastupitelé placení z kapes daňových poplatníků. Ale ve finále ? Nějak to dopadne.
Jen prosím tu komunikaci od nádraží k Domu služeb do rámce rozpočtu také zahrnout a opravit i ty hanebné chodníky na Tř. 17. listopadu.
Doufám, že pan Zlínský mi odpoví relevantně. E-mail zná.
Preferoval bych spíš pomalejší stavbu, ale koncepční a řešící všechny současné otázky kolem před nádraží. Ideálně by projektant měl mít už zakomponované řešení i budoucích situací, tzv. nadčasová stavba... Takto jde jen o proinvestování peněz. A v čase, kd ŘSD buduje 4 pruh u Parama
Tak doufám, že zbude nějaká kačka aspoň na cyklodům jako je v HK...