Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úleva pro Chrudim. Obchvat městu pomohl, ačkoliv je hotový jen z půlky

Chrudim už není dopravním špuntem kraje. Přesně měsíc od otevření první části obchvatu jsou dříve ucpané ulice volné i ve špičce. Zatížení se přeneslo do jiných částí Chrudimi, ale kolonám se lze vyhnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M72a92r72t44i90n 88H16o79r13á64k 9473389324

Jsem proti sjezdu u Medlešic.

Chrudim se má objíždět, ne jí projíždět jako dosud.

Pokud už dodělávat sjezd u Medlešic, tak až po dokončení úseku na Slatiňany. Aby si lidé nezvykli jezdit Chrudimí.

0/0
5.2.2016 13:05

J71i68ř96í 25T67e95p94r 4947800395265

Vyzkoušel jsem ho a od té doby ho ignoruju (dokud nebude dokončenej).

1.) je na něm 70 km/h

2.) cesta je přesně o 4 km delší

3.) stejně to je svedený do zašpuntovaný části - vjezd zpátky do Chrudimi je na kruháku mezi obchoďákama a než se vyjede z Chrudimi tak jsou ještě 4 kruháky (průjezdem přes město jen 3)

0/0
5.2.2016 11:14

P66a44v49l42a 43K11v70a47p42i89l15o24v51á 7629238324597

Tak nejšťastnější jsou určitě obyvatelé části Presy. Jestliže doteď jezdilo zadem (okolo nemocnice) 50 - 60% tak teď přes ně bude jezdit 90% (jen těch 10% to zatím nezná).

Jinak jela jsem minulý týden Slatiňany a je to rychlejší po Dašické než po obchvatu.

+1/−1
18.1.2016 13:08

T97o69m72á24š 38L16u61d42v83í37k 5420448413456

A do Dašické jste se dostala jak? Nebylo to náhodou po obchvatu?

+1/0
18.1.2016 18:51

P91a62v55l76a 56K49v73a45p11i93l10o94v41á 7669548554627

Od Ostřešan zadem po staré, jen jsem musela jet komplikovaně kousíček po silnici a krukáku, který tam předtím nebyl.

0/0
20.1.2016 15:26

J54i73ř44í 95T21e65p12r 4387370865985

Jezdím to přes Medlešice po staré cestě.

0/0
5.2.2016 11:17

Š59á72r37k13a 11M53a23t60y95á85š65o82v85á 1621675782249

je to k ničemu,než po novém obchvatudojedu k sídlišti U stadionu, do staré zástavby...jsem tam rychleji po staré cestě...

0/0
18.1.2016 12:59

T43o73m94á87š 38Č74e87r69n95ý 3491801960536

Někteří řidiči si stěžují na terénní nerovnosti na silnici, podle stavbařů jsou v normě

Tak to se fakt dělaj prdel, ta silnice je hrbatá jak kozaRvRvRv

+7/−1
17.1.2016 11:47

T48o28m61á73š 85L38u66d96v92í87k 5520928583766

Svobodomyslí Svobodní vyžadují zákazy. Peklo zamrzlo. Komici, fakt. Jestli jim jde tolik o blaho firem v Průmyslové zóně, neměli prospat rekonstrukci Dašické, a prosadit při ní vybudování napojení Průmyslové zóny. Široká je na to dost a navíc je to daleko logičtější (cesta k obchvatu je tudy totiž kratší).

+1/0
17.1.2016 10:26

T87o90m58á43š 52Č85e87r94n63ý 3911211310966

Řekl bych, že autor myslel Transportu

+1/0
17.1.2016 11:54

T48o42m14á14š 42L63u51d47v47í30k 5210768393226

Tak to byste řekl špatně. Pokud umíte číst, dozvíte se, že autor píše o "malé průmyslové zóně". Chrudim má průmyslové zóny 2. Jedna je označena jako Západ (to je ta vaše "Transporta") a má rozlohu 33ha. Druhá je označena jako Sever a má rozlohu 6,38ha.

Tak která myslíte, že je ta "malá", o které se píše v článku?

0/0
17.1.2016 12:11

T27o49m85á51š 93Č78e97r10n78ý 3471151370206

Jj, máte pravdu, přehlídnul jsem to.

0/0
17.1.2016 19:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.