Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Úleva pro Chrudim. Obchvat městu pomohl, ačkoliv je hotový jen z půlky

Chrudim už není dopravním špuntem kraje. Přesně měsíc od otevření první části obchvatu jsou dříve ucpané ulice volné i ve špičce. Zatížení se přeneslo do jiných částí Chrudimi, ale kolonám se lze vyhnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M48a61r63t95i47n 30H38o53r74á16k 9423369164

Jsem proti sjezdu u Medlešic.

Chrudim se má objíždět, ne jí projíždět jako dosud.

Pokud už dodělávat sjezd u Medlešic, tak až po dokončení úseku na Slatiňany. Aby si lidé nezvykli jezdit Chrudimí.

0/0
5.2.2016 13:05

J40i54ř80í 98T76e27p51r 4357230665725

Vyzkoušel jsem ho a od té doby ho ignoruju (dokud nebude dokončenej).

1.) je na něm 70 km/h

2.) cesta je přesně o 4 km delší

3.) stejně to je svedený do zašpuntovaný části - vjezd zpátky do Chrudimi je na kruháku mezi obchoďákama a než se vyjede z Chrudimi tak jsou ještě 4 kruháky (průjezdem přes město jen 3)

0/0
5.2.2016 11:14

P59a37v48l19a 57K45v21a45p84i75l20o98v27á 7879908794447

Tak nejšťastnější jsou určitě obyvatelé části Presy. Jestliže doteď jezdilo zadem (okolo nemocnice) 50 - 60% tak teď přes ně bude jezdit 90% (jen těch 10% to zatím nezná).

Jinak jela jsem minulý týden Slatiňany a je to rychlejší po Dašické než po obchvatu.

+1/−1
18.1.2016 13:08

T84o42m77á73š 63L64u88d41v92í90k 5570438503766

A do Dašické jste se dostala jak? Nebylo to náhodou po obchvatu?

+1/0
18.1.2016 18:51

P71a44v21l70a 34K63v65a93p47i67l33o77v69á 7299188954327

Od Ostřešan zadem po staré, jen jsem musela jet komplikovaně kousíček po silnici a krukáku, který tam předtím nebyl.

0/0
20.1.2016 15:26

J65i28ř34í 46T32e86p37r 4747930695455

Jezdím to přes Medlešice po staré cestě.

0/0
5.2.2016 11:17

Š93á79r31k14a 91M84a62t64y76á21š28o44v33á 1231175232179

je to k ničemu,než po novém obchvatudojedu k sídlišti U stadionu, do staré zástavby...jsem tam rychleji po staré cestě...

0/0
18.1.2016 12:59

T69o27m31á18š 25Č30e38r35n53ý 3541161260866

Někteří řidiči si stěžují na terénní nerovnosti na silnici, podle stavbařů jsou v normě

Tak to se fakt dělaj prdel, ta silnice je hrbatá jak kozaRvRvRv

+7/−1
17.1.2016 11:47

T33o12m76á38š 28L52u96d87v83í89k 5960138143476

Svobodomyslí Svobodní vyžadují zákazy. Peklo zamrzlo. Komici, fakt. Jestli jim jde tolik o blaho firem v Průmyslové zóně, neměli prospat rekonstrukci Dašické, a prosadit při ní vybudování napojení Průmyslové zóny. Široká je na to dost a navíc je to daleko logičtější (cesta k obchvatu je tudy totiž kratší).

+1/0
17.1.2016 10:26

T13o62m56á35š 13Č51e13r60n85ý 3561371330626

Řekl bych, že autor myslel Transportu

+1/0
17.1.2016 11:54

T10o95m75á63š 33L39u32d66v22í28k 5450898153466

Tak to byste řekl špatně. Pokud umíte číst, dozvíte se, že autor píše o "malé průmyslové zóně". Chrudim má průmyslové zóny 2. Jedna je označena jako Západ (to je ta vaše "Transporta") a má rozlohu 33ha. Druhá je označena jako Sever a má rozlohu 6,38ha.

Tak která myslíte, že je ta "malá", o které se píše v článku?

0/0
17.1.2016 12:11

T78o50m73á33š 29Č41e40r40n31ý 3491161130626

Jj, máte pravdu, přehlídnul jsem to.

0/0
17.1.2016 19:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.