- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Příjde mi trochu divné, že se zde mluví jen o dvou silnicích vedle sebe, když je tam i třetí směr Nemošice. Tato komunikace je nově opravená, vedle ní vede cyklostezka, investovalo se do kruháče v Nemošicích a v době největších kolon ve městě se po ní prohánělo velmi málo aut. Sanitky jsou tam zvyklé jezdit. Tak nerozumím na co další silnice. Tato komunikace stačí a s další silnicí vyčkejme na dokončení obchvatu. Nebo si snad chce zase někdo namastit kapsy za zbytečně vyhozené peníze? Zkrátka Ano, nám u koryta bude líp.
Už spoustu let sleduji termíny obchvatů Pardubic. Termínů o zahájení stavby bylo už mnoho, letos opět se nezačne ani s jedním. To je ten největší problém, na co zpomalovací retardery, kruhové objezdy , pruhy pro cyklisty. Jenom severojižní a severovýchodní obchvaty /které se měly v současné době dokončovat/by uvolnily město napolovinu. Vždy to je předvolební slib pro voliče,ale to rychle vyšumí, protože se stavby nestihnou v příslušném čtyřletém volebním období a smetanu v podobě předání akce by slíznula jiná pol. strana zvolená v dalším období. Pochopitelně jsem pro kopřivy, betonu v Pardubicích je dost a stále přibývá/ Třída Míru, Tyršovy sady, plocha u KD Dukla, parkoviště za Pasáží, Karlovina atd.
Pan primátor si trochu protiřečí:
Podle názoru primátora Martina Charváta však jsou podobné úvahy předčasné a hlavně úplně zbytečné. „Nejsou ani u jedné silnice hotové trasy či projekty. Vše teprve vzniká, takže nyní je brzy na podobné závěry, které členové různých sdružení prezentují,“ uvedl Charvát.
Na jednu stranu jsou prý úvahy předčasné, ale jedním dechem dodává, že projekty už vznikají (byť to je na začátku). Takže se už na tom pracuje je správné se o to vše zajímat už teď a klidně si dělat první závěry, které nemusí být definitivní. Ale je to přirozená reakce na vznikající věc a není zbytečná.
Bojím se, že kdyby měla debata začít později, objeví se argument "To jste si měli vzpomenout dřív, když se projekt připravoval".
Kéž by Pardubice měly jednou primátora, který lidem za zájem o rozvoj poděkuje a nebude je takhle peskovat.
No jo, zase šílený Linhart a jeho spolek "Pardubice zpátky na stromy".
Zakopaný pes je trochu jinde. Ptejme se kdo stál za kroky radnice, jež odsunula výstavbu jihovýchodního obchvatu do nenávratna? Předchozí vedení nechalo propadnout všechna povolení. A současné? Trvalo jim to celý rok, než oprášily projekt zanesený v územním plánu. Veřejnost má právo znát všechny kroky a pak soudit.
Zelené aktivisty v lásce opravdu nemám, ale v tomto jediném případu jim musím dát za pravdu. Je to velmi zajímavá lokalita, kterou jsem poprvé poznal asi před 4 roky a byla by velká škoda tam nahnat dopravu a zničit podobný ekosystém. Nemůžeme celé Pardubice zalít betonem a zastavět. Jsem pro rekonvalescenci zdevastovaných a nevyužitých městských forem, ale oblast kolem Vinice by si měla zachovat svoji klidnou tvář, jako je tomu doposud...
Kudy tedy navrhujete vést (dost potřebnou) komunikaci?
Zelený mozky co se snaží jen o sebepropagaci neposlouchat
To jsou typy co nikdy nic netvoří, ale jen kecají a dělají a vymýšlí rádoby problémy
Každý rozumný občan vidí, jak je silnice potřeba a je rozhodně pro
Už aby to bylo.
A proč by se tam časem nemohlo i stavětProberte se
Steblo
běžte se tam projít a zkuste to napsat znovu