Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stodesítce brání jen chybějící značky. Na Hradubické budou až v dubnu

Vyšší rychlostí mezi Pardubicemi a Hradcem Králové se zatím nejezdí, ačkoliv to novela zákona od prvního dne roku 2016 umožňuje. Na silnici totiž stále chybí potřebné značky. Čeká se i na další povolení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D13a79n37i68e24l 63B66a35ž32a20n31t 3305902640253

Už pět let mi připadá že to je dálnice. Aspoň z pohledu aut, kteří mne tam předjíždí......

0/0
8.1.2016 5:21

J10i25ř42í 68J46a86k21o28u96b33e91k 9731719754633

Hlavně ať jí nebrání policie, značky sem, značky tam, stejně se tam jezdí 110 ( a víc) už dávno. Devadesátkou jedoucí vozy bývají za chvíli na té silnici osamělé...

+1/0
7.1.2016 14:53

J56i95ř66í 43Z42a58v48ř55e66l 4946574693555

Tak zákon podepsaný prezidentem byl konce září. Takže říjen, listopad a prosinec se mohlo v klidu připravit značení a na začátku ledna nainstalovat. Takže se pan Dušek alibisticky vymlouvá. A další věc mě zarazila (pokud to není překlep redakce), kde se pan Dušek dopočítal několika set značek!!! To budou instalovány po každých 100 metrech? ;-D

+1/0
7.1.2016 13:29

M32i87l59o72š 21P11r79á76z14n79ý 5264569830938

Zajímalo by mne, kdo toto zase zaspal. Výroba značek měla být hotova k 1. 1. 2016. Samozřejmě se nedovíme, kdo je zato odpovědný.. Dva kraje a stejný binec - na co tam Ti odpovědní vůbec jsou a kolik stát zbytečně za ně vyhazuje naše peníze?

0/0
7.1.2016 13:06

M33i77c44h83a57l 54Č57e32r33n31ý 7664160381515

Zrychlení z 90 na 110 zkrátí dobu projetí toho 16,5km úseku z 11 na 9 minut. Zkrácení cesty o 2 minut nehraje vůbec žádnou roli, to je jedno zastavení na semaforech na vjezdu do HK :-) Pro mě je podstatné, že ta silnice je díky 2 pruhům bezpečná a že magoři, kteří tam už dávno jezdí 140 zákon nezákon, jenom prosviští a já mám se svou 90kou na tachometru zase klídek :-)

+5/−1
7.1.2016 12:00

J33a38k58u94b 81V83e18s24e96l90ý 9914960657585

Přesně, já mám zase radost, že mě tam nebrzdí kamiony apod. co jedou 85kmh :) Co je ovšem častý nešvar je předjíždění, kdy ten, kdo vjíždí do levého pruhu absolutně ignoruje provoz za sebou a klidně to tam pošle těm "bláznům", co tam jedou 140 zákon nezákon :-)

0/0
7.1.2016 14:39

M92i65c56h90a72l 51Č78e21r53n24ý 7804860231165

Takže modelová situace: vpravo za sebou dva kamiony, jedou 80. Předjíždím je tedy levým pruhem rychlostí 90-100, což chvíli trvá. Za mnou se mezitím přiřítí auto jedoucí 140 a najede mi do kufru. Popiště nešvar :-)

0/0
7.1.2016 17:57

J58a73k57u23b 27V71e11s26e11l46ý 9724640877725

Nepochopil jste. Chcete předjet ty kamiony, dáte blinkr, vjedete doleva a když jste v pravém pruhu, tak si v lepším případě všimnete, že jste se někomu nacpal před auto a ten chudák to sotva dobrzdil. Jinými slovy, že jste se před odbočením vlevo nepodíval jestli tam někdo nejede rychleji.

0/0
7.1.2016 19:59

M42i14c84h35a17l 50Č78e25r10n25ý 7244780971265

Aha, tak to jsem nepochopil. No OK, když se nekouknu a někomu tam vjedu, tak je to bezesporu moje chyba, ať už tam jede kdokoliv, nemusí to být zrovna nějaký závodník. Ale pokud se mrknu, vidím v dáli auto, vím, že jsem na silnici, kde je povolená rychlost 90, tak začnu předjíždět, protože předpokládám, že on taky jede předpisově. A to, že to auto v dáli byl závodník jedoucí 140 a za chvíli ho mám za zadkem, to fakt neovlivním a také dopředu nezjistím:-) Pokud je normální, tak sundá nohu z plynu, trpělivě počká, až svou povolenou rychlostí předjedu, co předjíždím, a pak si zase zrychlí. A pak já nemám problém, ať si jede :-) Ale blbců, kteří mě začnou problikávat, lepit se mi na zadní blatník a různě si vynucovat předjetí, je bohužel čím dál více.

0/0
8.1.2016 0:25

M62i24c89h83a66l 51Č25e90r53n96ý 7394180131115

Aha, tak to jsem opravdu nepochopil. Pokud se nekouknu a někomu tam vjedu, tak je to samozřejmě moje chyba, ať už tam jel kdokoliv, nemusí to být zrovna ten příslušný "závodník". Nicméně pokud mrknu zpět, v dáli vidím auto, tak začnu předjíždět, protože předpokládám, že i auto v dálce za mnou jede předpisově. Pokud je to řidič jedoucí 140, sundá nohu z plynu, trpělivě počká, až tou svou 90kou dokončím předjížděcí manévr, a pak si zase přidá, tak je u mě vše OK a nemám s tím problém. Nicméně bohužel je běžným koloritem začít předpisově jedoucí auto problikávat, agresivně se mu lepit na kufr a zbytečně vyvolávat nebezpečné situace.

0/0
8.1.2016 0:33

J22a70k53u92b 50V74e45s19e40l93ý 9164780507185

Souhlasím. Jen doplním, že se často stává, že se tam někdo nacpe, ikdyž vidí, že auto vlevo jedoucí je znatelně rychlejší a dojíždí ho a stejně mu to tam šoupne před čumák, snad asi aby ho jako vyškolil kolik se tam má správně jet nebo nevím, jinak si to nedovedu vysvětlit. A jestli to pak ten rychlík psychicky neunese, to už je samozřejmě na pováženou. Osobně používám světelnou houkačku jen naprosto výjimečně a to když někdo na dálnici třeba 5km odmítá uhnout z levého pruhu ale jede pomalu a nikoho ani nepředjíždí. Bohužel jsou tu i tací, co se přiřítí, já jedu třeba 150, předjíždím auta a kamiony a není kam se zařadit a borec na mě začně blikat doleva a problikávat jako že ho zdržuju :) To mě opravdu dostává :)

0/0
8.1.2016 8:00

J47i95ř38í 45K66o71c34u88r82e70k 6445924385128

Pokud možno jednat pomalu. A co nejvíc měřit 90, aby se hodně vybralo. :-(

O novele se ví .... hmm... no hlavně že firmy musely dokázat změnit sazby DPH za 4 pracovní dny. Ale úřad? Půl roku přípravy a teprve pak že by se 3 měsíce jednalo.

+7/0
7.1.2016 11:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.