Diskuze

Řidiči poprvé zkusili nový obchvat Chrudimi. Pomůže, ale zatím nespasí

Řidiči se mohli ve středu poprvé projet po bezmála šestikilometrovém obchvatu Chrudimi. Až na trochu nepříjemný nájezd na silnici I/17 vedoucí do Vysokého Mýta je nová trasa pohodlná a bezpečná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DB

Čím míň se toho postaví, tím víc u toho potom politici tleskají a pořádají rauty.....úměra :-/

2 0
možnosti
Foto

Jo tady byl Bohouš celej den!

0 0
možnosti

Nevím, proč se tedy plesá. Postavit pouze 1/2 obchvatu a přivést dopravu zpět do města navíc na neuzpůsobené silnice, na kruhový objezd na který se napojují lidé z přilehlých nákupních center, já považuji za obrovský diletantismus státu i samosprávy, nad tím by se nemělo plesat, ale spíše by se to mělo trestat.

8 0
možnosti

Z40b90y81š85e45k 90Š62v58e57c

16. 12. 2015 23:03

Při chůzi od Sladovny končí chodník frekventované silnice před železničním přejezdem. Po cca 10 metrech bahna začíná znovu zábranou a šikanou, aby se chodník a cykloztezku snadno nedostali vozíčkáři, kočárky a cyklisté.

Nová část obchtu z obou stran začíná značkou nebezpečí smyku a omezením rychlosti na 70 km/h. Na konci obchvatu je omezení rychlosti na 80 km/h. U podjezdu na Mýto pokračuje omezení na 60 a 40 km/h.

Vozidla od Slatiňan, Chrudimě a Čáslavi musí odbočovat na Pardubice vlevo, proti rychle jedoucím vozidlům od V. Mýta. Bezpečnější odbočení vpravo a využití podjezdu, který je součástí obchvatu, není možné. Vybudovaný odbočovací pruh bude určitě zablokován. Chybí zde asi 10 m vozovky a přebývají instalovaná převozná betonová svodidla.

Vozidla přijíždějící po obchvatu od Pardubic směrem do Slatiňan, Chrudimě a Čáslavi budou vyjíždět na Mýtskou do stoupání. Na STOPce budou odbočovat vlevo a dávat přednost předost v jízdě rozjetým vozidlům na Mýtské.

Vozidla přijíždějící po obchvatu od Pardubic směrem na Tři Bubny a Řestoky nemohou použít hotový podjezd a musí kolmo křížit Mýtskou a dávat přednost. Těchto vozidel bude málo.

Když to shrnu, tak se "těším";-( na pravidelné zpravodajství černé kroniky o nehodách s těmi nejtěšími následky.

Sjezd na pole je vybudován v nejvyšší části nadjezdu. O 50 m dále je výšková úroveň vozovky a pole téměř ve stejné úrovni.8-o

0 1
možnosti
MB

Jak to tak čtu, tak nejlepší bude tuto část obchvatu ignorovat a z Pardubic na Ždírec nad Doubravou jen normálně po staru přes město.

1 0
možnosti
RA

Ještě obchvat PArdubic a bude to OK. Moudré pardubické hlavy udělali z jediné průjezdné tranzitní komunikace jednopruh, aby měli i u nich na venkově druhý pruh jen pro autobusy.... Svatá prostoto! Průjezd PArdubicemi, dnes těsně po poledni 35 minut.....R^

0 0
možnosti
VJ

Moudrá hlava nenapíše "hlavy udělali".....

4 0
možnosti
LM

L70u48b47o31š 55M75a77r45e48k

16. 12. 2015 18:59

Nechápu, proč se předvádí všichni u té pásky na fotce.

Jako kdyby to platili za svého!!!

Obchvatů je málo a měly by se stavět četněji!! Ne jen v Praze!!

Neberu tu jejich exhibici!!

6 0
možnosti

Z22b51y84š41e60k 84Š60v73e49c

16. 12. 2015 22:15

Volby jsou za dveřmi.

0 0
možnosti
JB

Ten konec obchvatu resp. nájezd na Mýto a zpátky na Chrudim je fakt hrůza, doleva do Chrudimi se skoro nedalo odbočit....

2 0
možnosti
FZ

Jo, to musel vymyslet někdo prudce inteligentní.

0 0
možnosti
Foto

Foto vypadá spíše jako soutěž o největšího exhibicionistu :-)

6 0
možnosti
Foto

papaláši zase hrají komedii, hlavně se pořádně zviditelnit a přihrát si voličské body. Na takové svinstvo chce mít dobrý žaludek

8 0
možnosti
MS

Hurá...hlavně, že už to je!!R^V[>-]

0 1
možnosti