Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opuštěné nádraží v Ústí zkusí koupit jeho zachránci včetně Sommerové

Nevyužívaná nádražní budova v Ústí nad Orlicí může brzy změnit majitele. Opuštěný objekt nabízejí České dráhy k prodeji. O koupi uvažují lidé, kteří nádraží zachránili před demolicí. Je mezi nimi i režisérka Olga Sommerová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z63d33e39n31ě81k 41R33o62s35á98k 5485845422

... ve vyssich patrech kancelare... :-)))  Ja nevim, jestli to nevite, ale k te budove dnes uz nevede cesta pro jakoukoli dopravu! Jak tam asi bude někdo podnikat????

0/0
4.11.2015 23:28

J60a97r21o92m45í72r 27K16r64á71l 4910119474749

Přesně. Kdo by chtěl mít kanceláře tak daleko od centra, v polorozpadlé budově bez zajištěného přístupu ?  Kdo by tam chodil do hospody ? ;-D

Paní Sommerová asi to nádraží viděla jen z pendolina a přes zamlžené okénko.

To jí nestačí, jaké problémy udělala doteď ?

0/0
5.11.2015 7:16

J35i18ř40í 70J10a64k72o32u62b87e79k 9711129794263

Já nevím. Nemohli by si to rozebrat o postavit někde jinde;-)? Tahle snaha o zachování svědků minulosti by měla mít své limity. Jak říkala babička: " Vocaď - pocaď". Prostě něco dosloužilo a hotovo. Kdyby se to mělo dělat takhle se vším, tak se tu nehneme.

+4/0
4.11.2015 14:29

P27a46v79e50l 35J26i87r61u31š10k83a 9873358919408

Paní Sommerová je totální ....... Kolikrát paní Sommerová použila vlak? V Ústí nad Orlicí nebydlí. Díky této paní a jejím přiznivcům stojí stará ratejna uprostřed kolejiště bez možnosti přístupu dopravních prostředků. Díky budově je nádraží méně přehledné a pro starší spoluobčany postrachem. Pokusila se paní Somerová například dojít za 1 minutu od pokladny na nástupiště 2 kolej 4l kde nyní zastavují rychlíky na Prahu a informace o nástupišti občas před pokladnami vyskočí na tabuli pouhou minutu před příjezdem vlaku ? Z těchto rádoby aktivistů co v místě nebydlí a neznají problematiku ale jen mají nesmyslé aktivity se mi dělá špatně.

+3/0
4.11.2015 13:54

J37a83n 17K16u24d31l64á97č83e21k 7195975

Nechci teď rozebírat, jestli budova ano nebo ne, ale to že tam dráhy po té přestavbě nenechali přístup pro motorová vozidla, to je teda prasárna nejvyššího kalibru.

+4/−2
4.11.2015 12:48

J19a40r31o43m91í11r 87K27r91á50l 4740309854729

Až to spadne, tak se tam s buldozerem dostanou. ;-D

+1/0
4.11.2015 14:13

Z86d40e85n21ě38k 80R90o34s14á72k 5655865582

Prasarna? No, drahy to proste nechteji a musely to nechat stat jen z duvodu umisteni stavby do kulturních pamatek (coz je také diskutabilni, neboť není pravda, ze by tato unifikovana stavba byla u nas poslední. podobne nebo jen mirne modofokovane stavby jsou dle zdroju ještě nejmene tri). Vy byste stavel prijezdovou cestu k ruine vasi stodoly, kdybyste ji chtěl zbourat a nemohl?

0/0
4.11.2015 23:33

H60o28n62z67a 40B37e16r56a40n 1878186826985

No a kdo by tam jezdil autem? Však je to nádraží pro vlaky:-)

0/0
5.11.2015 4:15

J18a10r88o62m62í30r 42K37r90á78l 4860559404289

Velké parkoviště je u nového nádraží.  Co by cestující hledali v tom starém ?

0/0
5.11.2015 7:18

J72i15ř66í 64D55r43ž49m69í64š33e19k 2467239389425

Jaké dráhy, vy diletante, SŽDC!

0/0
5.11.2015 9:17

M98a32r12i21e 30Č80e11r71m51á52k33o59v66á 1811412168378

:-)Byla bych opatrná - Bohuš bude brzy hledat ubytování  pro uprchlíky:-)

0/0
4.11.2015 12:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.