Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opuštěné nádraží v Ústí zkusí koupit jeho zachránci včetně Sommerové

Nevyužívaná nádražní budova v Ústí nad Orlicí může brzy změnit majitele. Opuštěný objekt nabízejí České dráhy k prodeji. O koupi uvažují lidé, kteří nádraží zachránili před demolicí. Je mezi nimi i režisérka Olga Sommerová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z84d79e87n64ě12k 87R10o55s35á50k 5595775442

... ve vyssich patrech kancelare... :-)))  Ja nevim, jestli to nevite, ale k te budove dnes uz nevede cesta pro jakoukoli dopravu! Jak tam asi bude někdo podnikat????

0/0
4.11.2015 23:28

J97a57r65o32m49í41r 44K19r27á70l 4690539574749

Přesně. Kdo by chtěl mít kanceláře tak daleko od centra, v polorozpadlé budově bez zajištěného přístupu ?  Kdo by tam chodil do hospody ? ;-D

Paní Sommerová asi to nádraží viděla jen z pendolina a přes zamlžené okénko.

To jí nestačí, jaké problémy udělala doteď ?

0/0
5.11.2015 7:16

J75i93ř19í 27J71a95k80o49u34b52e80k 9301639784453

Já nevím. Nemohli by si to rozebrat o postavit někde jinde;-)? Tahle snaha o zachování svědků minulosti by měla mít své limity. Jak říkala babička: " Vocaď - pocaď". Prostě něco dosloužilo a hotovo. Kdyby se to mělo dělat takhle se vším, tak se tu nehneme.

+4/0
4.11.2015 14:29

P81a36v97e92l 13J17i78r67u83š84k11a 9203608669188

Paní Sommerová je totální ....... Kolikrát paní Sommerová použila vlak? V Ústí nad Orlicí nebydlí. Díky této paní a jejím přiznivcům stojí stará ratejna uprostřed kolejiště bez možnosti přístupu dopravních prostředků. Díky budově je nádraží méně přehledné a pro starší spoluobčany postrachem. Pokusila se paní Somerová například dojít za 1 minutu od pokladny na nástupiště 2 kolej 4l kde nyní zastavují rychlíky na Prahu a informace o nástupišti občas před pokladnami vyskočí na tabuli pouhou minutu před příjezdem vlaku ? Z těchto rádoby aktivistů co v místě nebydlí a neznají problematiku ale jen mají nesmyslé aktivity se mi dělá špatně.

+3/0
4.11.2015 13:54

J27a21n 54K22u34d61l25á33č86e81k 7625585

Nechci teď rozebírat, jestli budova ano nebo ne, ale to že tam dráhy po té přestavbě nenechali přístup pro motorová vozidla, to je teda prasárna nejvyššího kalibru.

+4/−2
4.11.2015 12:48

J33a23r50o29m77í64r 73K45r44á70l 4590549674959

Až to spadne, tak se tam s buldozerem dostanou. ;-D

+1/0
4.11.2015 14:13

Z36d35e41n70ě84k 29R82o25s34á69k 5755505542

Prasarna? No, drahy to proste nechteji a musely to nechat stat jen z duvodu umisteni stavby do kulturních pamatek (coz je také diskutabilni, neboť není pravda, ze by tato unifikovana stavba byla u nas poslední. podobne nebo jen mirne modofokovane stavby jsou dle zdroju ještě nejmene tri). Vy byste stavel prijezdovou cestu k ruine vasi stodoly, kdybyste ji chtěl zbourat a nemohl?

0/0
4.11.2015 23:33

H82o65n12z21a 20B49e58r55a53n 1428656326555

No a kdo by tam jezdil autem? Však je to nádraží pro vlaky:-)

0/0
5.11.2015 4:15

J86a30r73o56m60í10r 54K37r35á89l 4900259954439

Velké parkoviště je u nového nádraží.  Co by cestující hledali v tom starém ?

0/0
5.11.2015 7:18

J74i17ř87í 80D52r37ž20m90í78š41e59k 2497149189505

Jaké dráhy, vy diletante, SŽDC!

0/0
5.11.2015 9:17

M81a91r75i48e 39Č42e61r51m77á19k75o95v27á 1571752218948

:-)Byla bych opatrná - Bohuš bude brzy hledat ubytování  pro uprchlíky:-)

0/0
4.11.2015 12:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.