Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opuštěné nádraží v Ústí zkusí koupit jeho zachránci včetně Sommerové

Nevyužívaná nádražní budova v Ústí nad Orlicí může brzy změnit majitele. Opuštěný objekt nabízejí České dráhy k prodeji. O koupi uvažují lidé, kteří nádraží zachránili před demolicí. Je mezi nimi i režisérka Olga Sommerová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z23d57e65n22ě46k 55R84o67s24á72k 5775615842

... ve vyssich patrech kancelare... :-)))  Ja nevim, jestli to nevite, ale k te budove dnes uz nevede cesta pro jakoukoli dopravu! Jak tam asi bude někdo podnikat????

0/0
4.11.2015 23:28

J76a23r32o62m80í93r 72K12r44á84l 4960499404209

Přesně. Kdo by chtěl mít kanceláře tak daleko od centra, v polorozpadlé budově bez zajištěného přístupu ?  Kdo by tam chodil do hospody ? ;-D

Paní Sommerová asi to nádraží viděla jen z pendolina a přes zamlžené okénko.

To jí nestačí, jaké problémy udělala doteď ?

0/0
5.11.2015 7:16

J15i60ř23í 21J95a20k66o30u21b86e82k 9621359774683

Já nevím. Nemohli by si to rozebrat o postavit někde jinde;-)? Tahle snaha o zachování svědků minulosti by měla mít své limity. Jak říkala babička: " Vocaď - pocaď". Prostě něco dosloužilo a hotovo. Kdyby se to mělo dělat takhle se vším, tak se tu nehneme.

+4/0
4.11.2015 14:29

P13a64v34e16l 71J56i38r53u22š52k16a 9843938299838

Paní Sommerová je totální ....... Kolikrát paní Sommerová použila vlak? V Ústí nad Orlicí nebydlí. Díky této paní a jejím přiznivcům stojí stará ratejna uprostřed kolejiště bez možnosti přístupu dopravních prostředků. Díky budově je nádraží méně přehledné a pro starší spoluobčany postrachem. Pokusila se paní Somerová například dojít za 1 minutu od pokladny na nástupiště 2 kolej 4l kde nyní zastavují rychlíky na Prahu a informace o nástupišti občas před pokladnami vyskočí na tabuli pouhou minutu před příjezdem vlaku ? Z těchto rádoby aktivistů co v místě nebydlí a neznají problematiku ale jen mají nesmyslé aktivity se mi dělá špatně.

+3/0
4.11.2015 13:54

J62a77n 61K57u44d37l13á67č26e48k 7725805

Nechci teď rozebírat, jestli budova ano nebo ne, ale to že tam dráhy po té přestavbě nenechali přístup pro motorová vozidla, to je teda prasárna nejvyššího kalibru.

+4/−2
4.11.2015 12:48

J13a64r41o69m16í89r 48K19r17á37l 4460749844979

Až to spadne, tak se tam s buldozerem dostanou. ;-D

+1/0
4.11.2015 14:13

Z88d65e82n51ě96k 23R23o36s92á62k 5775715102

Prasarna? No, drahy to proste nechteji a musely to nechat stat jen z duvodu umisteni stavby do kulturních pamatek (coz je také diskutabilni, neboť není pravda, ze by tato unifikovana stavba byla u nas poslední. podobne nebo jen mirne modofokovane stavby jsou dle zdroju ještě nejmene tri). Vy byste stavel prijezdovou cestu k ruine vasi stodoly, kdybyste ji chtěl zbourat a nemohl?

0/0
4.11.2015 23:33

H16o54n30z95a 13B14e39r89a79n 1418496506525

No a kdo by tam jezdil autem? Však je to nádraží pro vlaky:-)

0/0
5.11.2015 4:15

J34a22r93o24m67í54r 30K97r61á27l 4680379814899

Velké parkoviště je u nového nádraží.  Co by cestující hledali v tom starém ?

0/0
5.11.2015 7:18

J39i15ř51í 28D42r23ž36m70í46š16e30k 2907549879945

Jaké dráhy, vy diletante, SŽDC!

0/0
5.11.2015 9:17

M83a35r91i70e 65Č73e71r83m68á50k83o57v41á 1611342318448

:-)Byla bych opatrná - Bohuš bude brzy hledat ubytování  pro uprchlíky:-)

0/0
4.11.2015 12:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.