- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pomohlo to, že se to vrátilo do stavu jako před rekonstrukcí Tř. Míru. Ještě to chce vrátit 2+2 pruhy na Karlovině do původního stavu a bylo by ještě lépe. Pelikán i Charvát neumí přiznat, že se mýlili, když tvrdili, že úprava ničemu nepomůže.
Ještě tu nesmyslnou zastávku MHD před Grandem. Nejsem proti zklidnění dopravy v centru, ale až bude obchvat Pardubic.
Svatá pravda. Nicméně dokud se někomu nerozsvítí a busy z nádraží na Dubinu nebudou místo přes Masarykovo/Republiky jezdit přes Nádražní, busy z z nádraží do Polabin nebudou místo přes Masarykovo/Republiky jezdit přímo a busy z Dukly kamkoliv nebudou místo přes Masarykovo/Republiky jezdit přímými trasami, do zastávky u divadla se ve špičce nevejdou. Dopravní obslužnost centra města je samostatná kapitola a tlačit tudy vše je stejná pitomost jako nutit jezdit individuální dopravu centrem. Drtivá většina cestujících nemá zájem vystoupit ani přestoupit na Masarykově náměstí ani na náměstí Republiky a jede tudy pouze z donucení. Jen v DPMP tohle už dvacet let nechtějí pochopit. A stejná pitomost je kombinace vozového tarifu s úsekovým. Přežitek a nesmysl. Překlopte to na časový tarif a lidi budou bez problémů akceptovat jedno přesedání místo nesmyslné cesty centrem,
Ano, tak vyhrazené pruhy byly zrušeny, tím byly částečně zrušeny i dopravní zácpy... Když už jsme u těch úspěšných rušení, nešlo by zrušit i pachatele, tedy pány Bakajsu a Pelikána?