- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sorry, ale argument, že se nezastavením neušetří čas je úplně mimo mísu. Hoši by si měli zopakovat fyziku. Mezinárodní spoje by zde stavět rozhodně neměly, obsluha je hodně nadstandartní.
Proč u tohoto tématu nikdy nneí uveden počet těch rychlíků, které zastavují? Musel jsem to psát v minulé diskuzi, zopakuji to i zde: https://www.pardubickykraj.cz/dopravni-obsluznost/78567/navrh-zjr-2014/2015 z nějakých 60 "rychlíků" v jednom směru jich 6 vypadne, čili jich 54 zůstává.
By mě zajímalo, jestli ještě nějaké jiné město má tak vysoký počet zastávek Rkových spojů v poměru ke své velikosti. Pochybuji.
Nezbývá než závidět Třebovákům a asi i celému kraji, že jejich největší problém je zastavování rychlíků v Městečku u Nádraží. Co by za to jinde dali.
Redaktoři, zapomněli jste dodat, že ten neskutečně předražený terminál se stavěl z evropských dotací. Předražený byl proto, že z dotací se dobře krade. Známe to přece.
Takže městečko má nevyužitý megalomanský superterminál, s kapacitou pětinásobně převyšující skutečné potřeby. Cestujících je ale málo, a tak se hledají dodatečně politické důvody pro zastavování vlaků. Paráda - typicky český bordel, podporovaný z Evropské unie..
Tak Třebová je klasická bašta kolejáčků, je to do značné míry i politické téma.
Zastavování většiny EC a Ex vlaků v ČT je zbytečné. Přestupní i místní frekvence je u těchto vlaků slabá a město nepatři k velkým ani významným. Na trase jsou větší města, kde tyto vlaky nezastavují.
Já si myslím, že hejtmanovi je zrovna tento problém úplně volný, ale neblíží se volby?