Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hejtman bojoval za více rychlíků v České Třebové, posoudí je akademici

Další kapitolou nekonečného seriálu na téma zastavování a nezastavování rychlíků vyšší kategorie v České Třebové bylo v minulých dnech jednání zástupců kraje a města na ministerstvu dopravy. Podle hejtmana Martina Netolického v současné době žádný kompromis neexistuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M30i11l36o11s93l78a13v 29Z52í84t41k94a 8940724457860

Sorry, ale argument, že se nezastavením neušetří čas je úplně mimo mísu. Hoši by si měli zopakovat fyziku. Mezinárodní spoje by zde stavět rozhodně neměly, obsluha je hodně nadstandartní.

0/0
2.11.2015 11:11

T81o24m45á10š 98L10u71d62v47í78k 5530118173266

Proč u tohoto tématu nikdy nneí uveden počet těch rychlíků, které zastavují? Musel jsem to psát v minulé diskuzi, zopakuji to i zde: https://www.pardubickykraj.cz/dopravni-obsluznost/78567/navrh-zjr-2014/2015 z nějakých 60 "rychlíků" v jednom směru jich 6 vypadne, čili jich 54 zůstává.

+1/0
2.11.2015 10:36

J64a40n 86S14o29u65k66u61p 1964104686685

By mě zajímalo, jestli ještě nějaké jiné město má tak vysoký počet zastávek Rkových spojů v poměru ke své velikosti. Pochybuji.

+1/0
2.11.2015 11:26

T86o31m73á20š 86L60u20d50v56í51k 5170838543306

Pro srovnání: v Kolíně, jež má dvojnásobný počet obyvatel (přes 31 tisíc, oproti 16 tisícům v Č. Třebové), zastavuje v jednom směru 46 "rychlíků".

0/0
2.11.2015 18:33

R38o73b63e24r34t 11G22o35r29c 6102173893

Hejtman pro ostudu akorát, nic jiného.

0/0
2.11.2015 10:19

F52i79l29i29p 26S44i41r40o22t50e88k 9372919922891

Nezbývá než závidět Třebovákům a asi i celému kraji, že jejich největší problém je zastavování rychlíků v Městečku u Nádraží. Co by za to jinde dali.

+1/0
2.11.2015 8:57

L66a69d23i33s12l59a98v 36L92a97k82e74r 2663559605126

Redaktoři, zapomněli jste dodat, že ten neskutečně předražený terminál se stavěl z evropských dotací. Předražený byl proto, že z dotací se dobře krade. Známe to přece.

Takže městečko má nevyužitý megalomanský superterminál, s kapacitou pětinásobně převyšující skutečné potřeby. Cestujících je ale málo, a tak se hledají dodatečně politické důvody pro zastavování vlaků. Paráda - typicky český bordel, podporovaný z Evropské unie..

+3/0
2.11.2015 8:39

J12a95n 17S39o30u36k35u72p 1524234176875

Tak Třebová je klasická bašta kolejáčků, je to do značné míry i politické téma.

0/0
2.11.2015 9:26

J84i35ř32í 41V20í54t64e16k 8766145395535

Zastavování většiny EC a Ex vlaků v ČT je zbytečné. Přestupní i místní frekvence je u těchto vlaků slabá a město nepatři k velkým  ani významným. Na trase jsou větší města, kde tyto vlaky nezastavují.

+2/0
2.11.2015 8:36

L53u35d30v42í69k 73R83a60k 8475251344944

Já si myslím, že hejtmanovi je zrovna tento problém úplně volný, ale neblíží se volby?;-D

+2/0
2.11.2015 8:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.