Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hejtman bojoval za více rychlíků v České Třebové, posoudí je akademici

Další kapitolou nekonečného seriálu na téma zastavování a nezastavování rychlíků vyšší kategorie v České Třebové bylo v minulých dnech jednání zástupců kraje a města na ministerstvu dopravy. Podle hejtmana Martina Netolického v současné době žádný kompromis neexistuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M55i33l66o48s92l52a29v 38Z51í73t27k32a 8970464817600

Sorry, ale argument, že se nezastavením neušetří čas je úplně mimo mísu. Hoši by si měli zopakovat fyziku. Mezinárodní spoje by zde stavět rozhodně neměly, obsluha je hodně nadstandartní.

0/0
2.11.2015 11:11

T29o61m10á61š 74L30u76d40v74í73k 5160118783106

Proč u tohoto tématu nikdy nneí uveden počet těch rychlíků, které zastavují? Musel jsem to psát v minulé diskuzi, zopakuji to i zde: https://www.pardubickykraj.cz/dopravni-obsluznost/78567/navrh-zjr-2014/2015 z nějakých 60 "rychlíků" v jednom směru jich 6 vypadne, čili jich 54 zůstává.

+1/0
2.11.2015 10:36

J16a83n 83S28o14u86k98u39p 1314594126785

By mě zajímalo, jestli ještě nějaké jiné město má tak vysoký počet zastávek Rkových spojů v poměru ke své velikosti. Pochybuji.

+1/0
2.11.2015 11:26

T82o71m20á72š 28L89u83d38v85í96k 5640298323936

Pro srovnání: v Kolíně, jež má dvojnásobný počet obyvatel (přes 31 tisíc, oproti 16 tisícům v Č. Třebové), zastavuje v jednom směru 46 "rychlíků".

0/0
2.11.2015 18:33

R58o45b70e62r76t 55G32o49r94c 6272263243

Hejtman pro ostudu akorát, nic jiného.

0/0
2.11.2015 10:19

F61i62l56i41p 61S69i39r24o27t96e56k 9132629422821

Nezbývá než závidět Třebovákům a asi i celému kraji, že jejich největší problém je zastavování rychlíků v Městečku u Nádraží. Co by za to jinde dali.

+1/0
2.11.2015 8:57

L88a26d76i96s86l63a83v 64L14a79k84e88r 2493129375496

Redaktoři, zapomněli jste dodat, že ten neskutečně předražený terminál se stavěl z evropských dotací. Předražený byl proto, že z dotací se dobře krade. Známe to přece.

Takže městečko má nevyužitý megalomanský superterminál, s kapacitou pětinásobně převyšující skutečné potřeby. Cestujících je ale málo, a tak se hledají dodatečně politické důvody pro zastavování vlaků. Paráda - typicky český bordel, podporovaný z Evropské unie..

+3/0
2.11.2015 8:39

J69a76n 11S72o68u76k32u49p 1334664616635

Tak Třebová je klasická bašta kolejáčků, je to do značné míry i politické téma.

0/0
2.11.2015 9:26

J44i28ř73í 15V73í91t88e66k 8166115485265

Zastavování většiny EC a Ex vlaků v ČT je zbytečné. Přestupní i místní frekvence je u těchto vlaků slabá a město nepatři k velkým  ani významným. Na trase jsou větší města, kde tyto vlaky nezastavují.

+2/0
2.11.2015 8:36

L73u98d71v76í56k 89R54a35k 8765941284634

Já si myslím, že hejtmanovi je zrovna tento problém úplně volný, ale neblíží se volby?;-D

+2/0
2.11.2015 8:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.