Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hejtman bojoval za více rychlíků v České Třebové, posoudí je akademici

Další kapitolou nekonečného seriálu na téma zastavování a nezastavování rychlíků vyšší kategorie v České Třebové bylo v minulých dnech jednání zástupců kraje a města na ministerstvu dopravy. Podle hejtmana Martina Netolického v současné době žádný kompromis neexistuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M37i98l26o23s39l12a33v 66Z69í39t96k62a 8770874547930

Sorry, ale argument, že se nezastavením neušetří čas je úplně mimo mísu. Hoši by si měli zopakovat fyziku. Mezinárodní spoje by zde stavět rozhodně neměly, obsluha je hodně nadstandartní.

0/0
2.11.2015 11:11

T60o52m21á80š 72L77u81d65v65í54k 5530988663466

Proč u tohoto tématu nikdy nneí uveden počet těch rychlíků, které zastavují? Musel jsem to psát v minulé diskuzi, zopakuji to i zde: https://www.pardubickykraj.cz/dopravni-obsluznost/78567/navrh-zjr-2014/2015 z nějakých 60 "rychlíků" v jednom směru jich 6 vypadne, čili jich 54 zůstává.

+1/0
2.11.2015 10:36

J15a98n 28S95o37u39k48u56p 1654404526375

By mě zajímalo, jestli ještě nějaké jiné město má tak vysoký počet zastávek Rkových spojů v poměru ke své velikosti. Pochybuji.

+1/0
2.11.2015 11:26

T42o11m88á51š 52L61u18d61v48í20k 5330408923556

Pro srovnání: v Kolíně, jež má dvojnásobný počet obyvatel (přes 31 tisíc, oproti 16 tisícům v Č. Třebové), zastavuje v jednom směru 46 "rychlíků".

0/0
2.11.2015 18:33

R42o59b67e85r12t 66G29o64r39c 6782653493

Hejtman pro ostudu akorát, nic jiného.

0/0
2.11.2015 10:19

F57i16l46i93p 21S68i52r40o75t91e23k 9232929442471

Nezbývá než závidět Třebovákům a asi i celému kraji, že jejich největší problém je zastavování rychlíků v Městečku u Nádraží. Co by za to jinde dali.

+1/0
2.11.2015 8:57

L28a35d81i68s34l50a93v 79L79a70k63e73r 2323729125326

Redaktoři, zapomněli jste dodat, že ten neskutečně předražený terminál se stavěl z evropských dotací. Předražený byl proto, že z dotací se dobře krade. Známe to přece.

Takže městečko má nevyužitý megalomanský superterminál, s kapacitou pětinásobně převyšující skutečné potřeby. Cestujících je ale málo, a tak se hledají dodatečně politické důvody pro zastavování vlaků. Paráda - typicky český bordel, podporovaný z Evropské unie..

+3/0
2.11.2015 8:39

J33a11n 93S54o71u66k36u51p 1804104276625

Tak Třebová je klasická bašta kolejáčků, je to do značné míry i politické téma.

0/0
2.11.2015 9:26

J29i46ř74í 50V64í48t92e81k 8706535255555

Zastavování většiny EC a Ex vlaků v ČT je zbytečné. Přestupní i místní frekvence je u těchto vlaků slabá a město nepatři k velkým  ani významným. Na trase jsou větší města, kde tyto vlaky nezastavují.

+2/0
2.11.2015 8:36

L77u35d74v40í47k 46R78a38k 8535681224284

Já si myslím, že hejtmanovi je zrovna tento problém úplně volný, ale neblíží se volby?;-D

+2/0
2.11.2015 8:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.