Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oblouky v údolí zmizí, na koridoru nově vzniknou tři kratší tunely

Modernizace železničního koridoru mezi Chocní a Ústím nad Orlicí je o něco blíž. Ministerstvo dopravy schválilo studii nutnou k výstavbě. Plány Správy železniční a dopravní cesty počítají se zahájením stavby v roce 2019.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R11i84c93h23a92r10d 36M62i23c87h78a27l21o97w36s48k22i 1181659205506

Nejlepší je ta mapa těch úprav, to je naprosto dokonalé, že pane Hubený.

0/0
27.10.2015 16:48

P70a65v87e77l 69K23o95c88i77a51n 1872120846947

A přejezd v Brandýse zůstane. Ale chápu že nahrazení podjezdem nebo nadjezdem by bylo problémem například kvůli nedostatku místa.

0/−1
21.10.2015 11:52

P34e88t89r 46N18e92c29h13a17n55i22c17k36ý 7823246448200

Takže modernizace za miliardy, která potrvá několik let a zakonzervuje stav na několik desítek let počítá s rychlostí 110-120 kmh ?

+1/0
20.10.2015 9:44

R45o13b43e91r28t 83P71l32o44c48h 4846532741813

160 Pěťo, je to v článku...

0/−1
21.10.2015 0:13

P37e43t55r 47Č46e37c23h 3419304604339

160 po Brandýs a v Brandýse 110-120 kvůli oblouku. Nejlepší by bylo propíchnout to relativně rovně až do Chocně ale to by bylo drahé.

0/0
21.10.2015 11:38

P10e85t11r 63N96e65c15h78a85n62i20c97k85ý 7533356868680

Ale fakt, že se na modernizovaném úseku objeví takové snížení rychlosti je špatně, protože to bude vyžadovat další miliardy pro nové zrychlení, to je lepší to udělat najednou a pořádně

+1/0
21.10.2015 11:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.