- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já bych prostě vydal zákon, kterým se kolejnicím zakazuje lámat se, a bylo by to definitivně vyřešeno. Alespoň pro všechny natvrdlé makovice. Všichni ostatní vědí, že takovéhle věci se vždycky budou stávat, a posílat kvůli každému takovému případu někoho do basy je daleko za hranicí zdravého rozumu.
TŽ 80 R65. Stejný typ kolejnice, které se rozsypaly pod Pendolínem v Praze. A ví se o nich, že jejich lom je častější. Asi horší materiál. 80 znamená 1980 - rok výroby.
Původní prasklinu, vedoucí ke zlomení kolejnice pochůzkář nenajde. Jestli byla kdysi kolejnice opravená navařováním , pak ten , kdo vypsal příkaz k opravě je trestně odpovědný za lom materiálu.
Tak to je síla. Za celkové zanedbávání údržby tratí mají pykat dva jedinci. SŽDC jako součást drážní mafie nahrává předražené zakázky soukromníkům, kteří je buď provedou, mnohdy jen "prodají dál" jiné firmě, která se pak za ně rejpe v kolejišti . Co zač jsou ty firmy je vidět na výluce Golčův Jeníkov- Vlkaneč, kde v krátké době bylo pět průšvihů za sebou, zatím soukromá firma zabila jen jednoho člověka , pracovníka SŽDC.. Za komančů existovalo železniční vojsko, jediná smysluplná složka armády. Pár zbytečných lampasáků a kluci záklaďáci.ˇZa jeden den vyměnili kilometr kolejí. Současní mafiány zaměstnávaní odborníci vymění také kilometr, ale trvá zaměstnávaní jim to čtrnáct dní. Ovšem zaplatit si to nechají, jako kdyby postavili pacifickou dráhu.
Soudci i drážní inspektoři beztak jezdí auty, tak proč si nerozhodnout, že?