- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...a hlavně protestuje pan Netolický, hejtman PU kraje, který v ČT bydlí.....i tak se pojímá politika a ryze osobní záměr
A co takový Zábřeh na Moravě. Tam toho stojí ještě míň a přitom významem srovnatelné ...
A za ušetřené peníze na dráze se určitě začne stavět plavební kanál
Nebylo by od věci, aby ti, co tento krok kritizují, se podívali do jízdního řádu. Pak by zjistili, že těch vlaků v Třebové zastavuje více než dost. V současné době zde staví 60 rychlíků (pouze!) v jednom směru, tedy dohromady 120 rychlíků za den. Nyní přijdou o 14 spojů. To je opravdu hodno na revoluci. Mám pocit, že křičí ti, kteří tím vlakem vůbec nejezdí a tak vůbec neznají realitu.
podle nadpisu jsem myslel, že v ČT přestanou zastavovat všechny rychlíky. ale ona je nakonec skutečnost úplně jiná
v Trebove by mely zastavovat jenom osobaky a pak si muzou stezovat i tak bude pocet dalkovych vlaku zastavujicich v te vesnici porad velky
Česká Třebová, 14.000 obyvatel. Olomouc, 99.000 obyvatel. Srovnejte počty přímých vlaků do Prahy, Brna, Ostravy.
To bude tragédie, když na tom bude Třebová stejně jako Olomouc.
Podle podtitulu jsem hádal, že těch 14 nezastavujících vlaků budou pendolina mezi Prahou a Ostravou ... a ty tam snad už nezastavují .... v článku jsem se pak dočetli, že je to jiných 14 .... tedy pendolina tam začnou zastavovat???
Ušetřené tři minuty, panečku to je času
Tři minuty a nějaké ty finance k tomu, neboť zastavení a rozjezd vlaku také něco stojí
V podhůří Orlických hor je to důležitý přestupní uzel.