- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z diskuze opět vyplynulo to, co obvykle - kritici označí všechny kolem za hlupáky, ale sami nemají argument. Jen dokola opakují, jak budou raději jezdit přes 3 obce (čili budou 3x brzdit na 50km/h), než by se na okraji Chrudimi napojili na obchvat a dojeli až do Pardubic.
A teď si budou lidi v těch vesnicích zase zvykat na hluk, protože nějakej jouda zapomněl u Medlešic naprojektovat sjezdd z obchvatu, tak tam zase uačne dost aut jezdit
Co by tam ta auta dělala? Proč by nevyužila postaveného obchvatu, ale jezdila po okreskách?
Nemohu pochopit, že nejdříve nedokončili uzavřenou silnici zadem od Ostřešan a poté mohli začít s napojováním na hlavním tahu na Chrudim. Opět se potvrdilo, že myšlení, je slabou stránkou těch, kteří jsou za zmíněnou akci zodpovědní.
Možná je problém v tom, že se ty harmonogramy prací nedělají ad-hoc, ale připravují se dlouho dopředu. A ta "silnice zadem od Ostřešan" je uzavřena v úseku ulice Dašická v Chrudimi, což je uzavírka, která měla skončit již 16.8. - viz: http://www.chrudim.eu/mesto/aktualne.html/14_2911-detail těžko mohli při plánování realizace napojení obchvatu počítat s tím, že se uzavírka Dašické protáhne (mj. vinou archeologického průzkumu) až do 31.10.