- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
docasnej kruhak , na zpomaleni R35 v teto krizovatce, tam mel uz davno stat
bla bla bla... další článek na téma R35 úplně zbytečně, protože než se začne stavět, tak to my už tady nebudeme . Radši pište o aktuálních věcech .
Nemyslím, že kruhák něco vyřeší! Naopak bych tam raději viděl mimoúrovňovou křižovatku!!
Ta křižovatka bude časem vlastně připojení dálnice od Opatovic směrem na Olomouc (Mohelnici), kroužení snad bude dvojité, ne-li trojité. Už se na ni těším, jak dítě na vánoce. Jako jsem se těšil u Sadské, pak u Oseka, pak u Volče... Každých 10 km dálnice mi zkracuje cestu dom. Teď se teda těším a prohlížím zatím stojící švestky za obcí Časy, kde tuším první prodloužení. Zatím se tam asi ani nekoplo
Ehm... ta dálnice, za kterou vydáváte R35, ta časem bude až do Olomouce. Nějak nerozumím tomu textu o kruhové křižovatce.
Ti silničáři taky furt musí něco předělávat... ještě ani nedokončili stavbu a už se ví, že to bude jinak... (a nejen na Pardubicku, ale všude!)
Vrcholem brněnské rozestavěnosti je nový kruháč v Brně Slatině, kterým nahradili prý nevyhovující světelnou křižovatku - jenže chvíli po jeho dokončení ten kruháč obstavili několika dalšími semafory na sousedících křižovatkách...
Takže je to jasné: Vyhodit miliony za semafory, aby se pak řeklo, že to tak nejde a mohly a vyhodit jak ty semafory za miliony, tak zase budovat další a další kruháče...
Výborné perpetuum mobile na tvoření nekonečného státního dluhu!
Ten kruháč u vozovny v brněnské Slatině se z křižovatky řízené semafory přestavoval zejména kvůli výstavbě Kauflandu a daší zástavbě v její blízkosti. V tehdejším pojetí křižovatky jako průsečné by nebylo možné obchoďák na dané komunikace rozumně jak napojit. Takže tady výměna semaforů za kruhový objezd svoje opodstatnění má.
Na druhou stranu, při stávajících dopravních intenzitách prakticky ve všech směrech tu, je ten kruháč poněkud malej, resp. málo kapacitní. A vo tom to je, postavit kruhový objezd tak, aby především kapacitně vyhovoval. Jinak kolony.
A ještě poznámka k tém dalším semaforům v blízkosti zmíněného kruháče, ono je potřeba si uvědomit, že aut neustálepřibývá, a z vedlějších směrů, kde jste dříve mohl projet po druhém třetím autě na hlavně, dneska čekáte i několik minut - viz Olomoucká x Těžební, Olomoucká x Černovická (nové semafory), Řípská x Vlárská (semafory prozatím v nečinnosti) a stejně tak i Bělohorská x rampa z R50 (nové semafory).