- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
četl někdo ten poslední odstavec? podle něj 160kmh moc k jásání není...
To je naprosto sprostá lež. Většina trasy (70%) z Pa do HK bude i nadále jednokolejná a v dezolátním stavu, takže se žádného zrychlení cesty nedočkáme. Bylo by dobré, kdyby se pan Ťopek příště osobně přesvědčil, jak se věci mají a neuváděl ctěnou veřejnost v omyl.
Konečně jedna regionálně příměstská trať na 160. Kéž by se tento přístup opakoval i jinde. Ne jen 100Km/h a jedna kolej.
Úžasný, sebeoslavný článek o něčem natolik pochybném, že by to spíš chělo o tom pomlčet. Oklouvám se, že se opakuji, ale pořád neznám odpověď na otázku, proč by se měly vlaky hnát u Stéblové stošedesátkou, když z Rosic do Pardubic budou muset po jednokolejném mostě tou svou obvyklou čtyřicítkou...
A já zase nechápu vás. Veškerý pokrok podle vás zbytečný, protože ho nelze dosáhnout v celé trati naráz?
Je to právě naopak, nesmysl by byl dělat rekonstrukci trati, která je v rovině a rovná jako pravítko, na méně něž 160 km/h, protože to nestojí téměř nic navíc než současná stovka. A reksotrukce se dělá hlavně kvůli tomu zdvojkolejnění
A 160 se zde uplatní. Bude tak možné, spolu s dalšími stavbami, dosáhnout systémových 15 minut mezi HK a PA, což se hodí do taktového grafikonu.
Co že, už v listopadu??? Vždyť těch 7 km přes les dělají přes rok. Myslím, kdyby je viděli ti, co trať stavěli s krumpáčem a lopatou v devatenáctém století, tak by se SŽDC vysmáli.
Vletech 1856-1857 tam bylo 200 dělníků na 1 km trati. To se pak staví trochu jinak.