Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stošedesátkou do Hradce se na části trati pojede už v listopadu

Správa železniční dopravní cesty dokončuje první úsek dvoukolejné tratě mezi Pardubicemi a Hradcem Králové. Hotový bude v říjnu, rychlost cestování se tak zvýší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z17d57e30n72ě14k 97Z89a33b97a82v45a 1912634346484

četl někdo ten poslední odstavec? podle něj 160kmh moc k jásání není...Rv

0/0
3.9.2015 17:31

R87i77c57h72a32r66d 40M43i21c48h78a41l39o46w57s92k25i 1361909555976

To je naprosto sprostá lež. Většina trasy (70%) z Pa do HK bude i nadále jednokolejná a v dezolátním stavu, takže se žádného zrychlení cesty nedočkáme. Bylo by dobré, kdyby se pan Ťopek příště osobně přesvědčil, jak se věci mají a neuváděl ctěnou veřejnost v omyl.

+1/0
1.9.2015 16:53

J49a70n 84J20e43m28e66l20k65a 1395520

Konečně jedna regionálně příměstská trať na 160. Kéž by se tento přístup opakoval i jinde. Ne jen 100Km/h a jedna kolej.

0/−1
26.8.2015 16:35

J52i67ř91í 20J57a74k32o59u76b24e18k 9331349664593

Úžasný, sebeoslavný článek o něčem natolik pochybném, že by to spíš chělo o tom pomlčet. Oklouvám se, že se opakuji, ale pořád neznám odpověď na otázku, proč by se měly vlaky hnát u Stéblové stošedesátkou, když z Rosic do Pardubic budou muset po jednokolejném mostě tou svou obvyklou čtyřicítkou...

+6/−3
25.8.2015 16:25

R86a49d89e29k 64J71a78n50a48t16a 9715616874482

A já zase nechápu vás. Veškerý pokrok podle vás zbytečný, protože ho nelze dosáhnout v celé trati naráz?

Je to právě naopak, nesmysl by byl dělat rekonstrukci trati, která je v rovině a rovná jako pravítko, na méně něž 160 km/h, protože to nestojí téměř nic navíc než současná stovka. A reksotrukce se dělá hlavně kvůli tomu zdvojkolejnění

A 160 se zde uplatní. Bude tak možné, spolu s dalšími stavbami, dosáhnout systémových 15 minut mezi HK a PA, což se hodí do taktového grafikonu.

+6/−1
25.8.2015 17:07

T73o32m54á18š 36Z88a71h54á47l44k50a 7140402777820

Rychlík do Liberce vedený motorovým vozem 843 zvaným rakev těch 22 km Pardubice - Hradec nedá za 15 minut. Jen rozjezd z Rosic trvá víc jak minutu a maximálku má jen 110 km/h.

0/0
25.8.2015 19:43

J40i47ř60í 53K82o40c26u29r45e74k 6795724265538

Mno takže počkáme až bude opravený most a pak budem SŽDC nadávat do blbců, protože za mostem je jednokolejka na 100 km/h, tak proč ho stavěli na 120 km/h a navíc dvoukolejný.

+1/0
25.8.2015 17:39

P13e85t22r 43M21a13r90š63o25u96n 5765878426126

máte to v článku. hlavní výhoda bude hlavně v tom, že koleje jsou dvě. (no i kdybych jel těch 160, o kolik minut mi to zkrátí ten přískok Pce-HK?)

Tedy když chytne dálkový vlak zpoždění z jedné strany, nemusí na něj protisměr čekat ve Stéblové nebo v Opatovicích :-P

0/0
26.8.2015 21:42

T55o78m60á40š 10Z66a17h68á21l17k15a 7180572127180

Co že, už v listopadu??? Vždyť těch 7 km přes les dělají přes rok. Myslím, kdyby je viděli ti, co trať stavěli s krumpáčem a lopatou v devatenáctém století, tak by se SŽDC vysmáli.

+5/0
25.8.2015 8:51

J43i55ř25í 54E11r43b57e37n 1703294746917

Vletech 1856-1857 tam bylo 200 dělníků na 1 km trati. To se pak staví trochu jinak.

+2/0
25.8.2015 19:28

T75o31m62á75š 93Z97a23h73á66l24k49a 7720592457440

Teď je na jeden kilometr trati 200 úředníků ;-D

+4/0
25.8.2015 19:37

K74a14r37e13l 55Ř87e54h80á51č61e43k 9412680961502

Jestli to nebude tím, že se nemuselo dříve stavět tak, aby byl zachován provoz co to je jde. Zavřít tu trať komplet, tak to mají také rychleji.

0/0
26.8.2015 23:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.