Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stošedesátkou do Hradce se na části trati pojede už v listopadu

Správa železniční dopravní cesty dokončuje první úsek dvoukolejné tratě mezi Pardubicemi a Hradcem Králové. Hotový bude v říjnu, rychlost cestování se tak zvýší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z96d24e72n52ě32k 40Z59a88b73a38v90a 1802844846784

četl někdo ten poslední odstavec? podle něj 160kmh moc k jásání není...Rv

0/0
3.9.2015 17:31

R74i34c97h63a63r29d 55M19i72c50h22a98l45o15w77s63k31i 1621759855206

To je naprosto sprostá lež. Většina trasy (70%) z Pa do HK bude i nadále jednokolejná a v dezolátním stavu, takže se žádného zrychlení cesty nedočkáme. Bylo by dobré, kdyby se pan Ťopek příště osobně přesvědčil, jak se věci mají a neuváděl ctěnou veřejnost v omyl.

+1/0
1.9.2015 16:53

J48a29n 41J28e42m68e53l49k66a 1725470

Konečně jedna regionálně příměstská trať na 160. Kéž by se tento přístup opakoval i jinde. Ne jen 100Km/h a jedna kolej.

0/−1
26.8.2015 16:35

J13i66ř95í 10J48a47k56o66u51b14e10k 9121209404233

Úžasný, sebeoslavný článek o něčem natolik pochybném, že by to spíš chělo o tom pomlčet. Oklouvám se, že se opakuji, ale pořád neznám odpověď na otázku, proč by se měly vlaky hnát u Stéblové stošedesátkou, když z Rosic do Pardubic budou muset po jednokolejném mostě tou svou obvyklou čtyřicítkou...

+6/−3
25.8.2015 16:25

R83a94d73e69k 28J19a98n67a35t15a 9665446314592

A já zase nechápu vás. Veškerý pokrok podle vás zbytečný, protože ho nelze dosáhnout v celé trati naráz?

Je to právě naopak, nesmysl by byl dělat rekonstrukci trati, která je v rovině a rovná jako pravítko, na méně něž 160 km/h, protože to nestojí téměř nic navíc než současná stovka. A reksotrukce se dělá hlavně kvůli tomu zdvojkolejnění

A 160 se zde uplatní. Bude tak možné, spolu s dalšími stavbami, dosáhnout systémových 15 minut mezi HK a PA, což se hodí do taktového grafikonu.

+6/−1
25.8.2015 17:07

T11o69m15á76š 73Z95a78h18á77l24k82a 7150192437160

Rychlík do Liberce vedený motorovým vozem 843 zvaným rakev těch 22 km Pardubice - Hradec nedá za 15 minut. Jen rozjezd z Rosic trvá víc jak minutu a maximálku má jen 110 km/h.

0/0
25.8.2015 19:43

J47i26ř30í 86K28o83c58u74r96e54k 6385134975708

Mno takže počkáme až bude opravený most a pak budem SŽDC nadávat do blbců, protože za mostem je jednokolejka na 100 km/h, tak proč ho stavěli na 120 km/h a navíc dvoukolejný.

+1/0
25.8.2015 17:39

P93e81t13r 35M16a50r44š94o34u45n 5445448756276

máte to v článku. hlavní výhoda bude hlavně v tom, že koleje jsou dvě. (no i kdybych jel těch 160, o kolik minut mi to zkrátí ten přískok Pce-HK?)

Tedy když chytne dálkový vlak zpoždění z jedné strany, nemusí na něj protisměr čekat ve Stéblové nebo v Opatovicích :-P

0/0
26.8.2015 21:42

T59o85m22á10š 65Z61a86h87á45l57k12a 7740522937170

Co že, už v listopadu??? Vždyť těch 7 km přes les dělají přes rok. Myslím, kdyby je viděli ti, co trať stavěli s krumpáčem a lopatou v devatenáctém století, tak by se SŽDC vysmáli.

+5/0
25.8.2015 8:51

J32i45ř92í 79E47r82b42e79n 1793124926707

Vletech 1856-1857 tam bylo 200 dělníků na 1 km trati. To se pak staví trochu jinak.

+2/0
25.8.2015 19:28

T52o91m84á52š 83Z18a41h25á20l42k38a 7470462827150

Teď je na jeden kilometr trati 200 úředníků ;-D

+4/0
25.8.2015 19:37

K46a54r32e40l 97Ř49e86h12á10č50e64k 9372430261162

Jestli to nebude tím, že se nemuselo dříve stavět tak, aby byl zachován provoz co to je jde. Zavřít tu trať komplet, tak to mají také rychleji.

0/0
26.8.2015 23:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.