Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stošedesátkou do Hradce se na části trati pojede už v listopadu

Správa železniční dopravní cesty dokončuje první úsek dvoukolejné tratě mezi Pardubicemi a Hradcem Králové. Hotový bude v říjnu, rychlost cestování se tak zvýší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z51d10e28n45ě26k 52Z15a73b16a24v37a 1422824286674

četl někdo ten poslední odstavec? podle něj 160kmh moc k jásání není...Rv

0/0
3.9.2015 17:31

R67i81c70h59a58r43d 82M67i32c23h59a85l24o83w42s77k55i 1291199285306

To je naprosto sprostá lež. Většina trasy (70%) z Pa do HK bude i nadále jednokolejná a v dezolátním stavu, takže se žádného zrychlení cesty nedočkáme. Bylo by dobré, kdyby se pan Ťopek příště osobně přesvědčil, jak se věci mají a neuváděl ctěnou veřejnost v omyl.

+1/0
1.9.2015 16:53

J34a11n 21J82e79m79e40l70k76a 1985280

Konečně jedna regionálně příměstská trať na 160. Kéž by se tento přístup opakoval i jinde. Ne jen 100Km/h a jedna kolej.

0/−1
26.8.2015 16:35

J49i25ř11í 39J49a64k15o88u37b49e42k 9301419204363

Úžasný, sebeoslavný článek o něčem natolik pochybném, že by to spíš chělo o tom pomlčet. Oklouvám se, že se opakuji, ale pořád neznám odpověď na otázku, proč by se měly vlaky hnát u Stéblové stošedesátkou, když z Rosic do Pardubic budou muset po jednokolejném mostě tou svou obvyklou čtyřicítkou...

+6/−3
25.8.2015 16:25

R27a86d15e18k 22J57a26n56a84t11a 9905296874662

A já zase nechápu vás. Veškerý pokrok podle vás zbytečný, protože ho nelze dosáhnout v celé trati naráz?

Je to právě naopak, nesmysl by byl dělat rekonstrukci trati, která je v rovině a rovná jako pravítko, na méně něž 160 km/h, protože to nestojí téměř nic navíc než současná stovka. A reksotrukce se dělá hlavně kvůli tomu zdvojkolejnění

A 160 se zde uplatní. Bude tak možné, spolu s dalšími stavbami, dosáhnout systémových 15 minut mezi HK a PA, což se hodí do taktového grafikonu.

+6/−1
25.8.2015 17:07

T83o49m82á97š 58Z55a74h29á36l88k28a 7780752977880

Rychlík do Liberce vedený motorovým vozem 843 zvaným rakev těch 22 km Pardubice - Hradec nedá za 15 minut. Jen rozjezd z Rosic trvá víc jak minutu a maximálku má jen 110 km/h.

0/0
25.8.2015 19:43

J74i92ř95í 73K71o28c22u59r51e43k 6475344815518

Mno takže počkáme až bude opravený most a pak budem SŽDC nadávat do blbců, protože za mostem je jednokolejka na 100 km/h, tak proč ho stavěli na 120 km/h a navíc dvoukolejný.

+1/0
25.8.2015 17:39

P82e80t65r 16M39a90r86š55o21u83n 5475988176396

máte to v článku. hlavní výhoda bude hlavně v tom, že koleje jsou dvě. (no i kdybych jel těch 160, o kolik minut mi to zkrátí ten přískok Pce-HK?)

Tedy když chytne dálkový vlak zpoždění z jedné strany, nemusí na něj protisměr čekat ve Stéblové nebo v Opatovicích :-P

0/0
26.8.2015 21:42

T20o33m42á51š 63Z87a37h29á11l74k16a 7410162447720

Co že, už v listopadu??? Vždyť těch 7 km přes les dělají přes rok. Myslím, kdyby je viděli ti, co trať stavěli s krumpáčem a lopatou v devatenáctém století, tak by se SŽDC vysmáli.

+5/0
25.8.2015 8:51

J75i14ř90í 48E70r82b88e86n 1883514766407

Vletech 1856-1857 tam bylo 200 dělníků na 1 km trati. To se pak staví trochu jinak.

+2/0
25.8.2015 19:28

T36o93m87á44š 60Z93a79h18á87l54k20a 7150802757750

Teď je na jeden kilometr trati 200 úředníků ;-D

+4/0
25.8.2015 19:37

K48a58r70e65l 24Ř81e63h72á22č63e20k 9292500671552

Jestli to nebude tím, že se nemuselo dříve stavět tak, aby byl zachován provoz co to je jde. Zavřít tu trať komplet, tak to mají také rychleji.

0/0
26.8.2015 23:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.