- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono se to ořeže, oseká, omezí a z funkčního letiště nebude nic! To už známe, když se chce ušetřit. Politici chtějí stavět terminál? Tak to bude vypadat... Já vážně nemám slov! A nechtějí náhodou materiál koupit na aukru, aby ušetřili? Jednou se staví terminál na mezinárodním letišti a musí sloužit desítky let. Za rok dojde k návratu rusů a může přijít nízkonákladovka a zase to nebude stačit. A po volbách začne nové uskupení nadávat na předchozí, že to podcenili a že musíme nízkonákladovku odmítnout, protože se 400 lidí do terminálu nevejde. Ať se proberou, zainvestují a mají vystráno na dlouhou dobu.
Pan Čiviš nechť se jde vyfotit, ohánět se referencemi ranveje Ruzyně, terminálů Bratislava a Ostrava chápu jako něco mezi směšností a trapností. Kraj učiní velmi rozumně, když nový tendr vypíše a pozve do něj místo českých zoufalců zkušené a hlavně myslící projekční kanceláře ze zahraničí. V Evropě a v Asii je jich řada.
Takže jim nestačí, že zbabrali tř. Míru. Už mají v plánu zbabrat i letiště. Pokud se uspoří na kvalitě a velikosti terminálu, tak se to projeví v chabém či žádném zájmu leteckých společností. Krize v Rusku taky pomine a zase zbudou jenom oči pro pláč.
když se řekne "Pardubice", napadnou mě pouze tři slova: studie, projekt, odloženo
Zapomněl jste dodat: Studie - zaplaceno, Projekt - zaplaceno, Realizace- odloženo a takto pořád v cyklu...
...no stačí se podívat kdo to měl stavět Od začátku je to megalomanský nesmysl podporovaný několika politiky a hlavně stavební firmou...
někdo nemaže.... a tak to skřípe.....