- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Park s fontánou nahradí beton a asfalt. To není šťastné řešení.
Taky mi to přijde nic moc. Nemám pocit, že je nynější situace tak tragická. A přestup z autobusu na vlak to asi taky moc neřeší.
Situace tragická sice není, ale už dnes je problém tam všechny ty autobusy odstavit při čekání mezi jednotlivými spoji. Přece jenom bylo nádraží stavěno v době kdy ve městě jezdilo jen 5-6 linek MHD a k němu zajížděla jedna a linky ČSAD. Takže jestli se má provoz rozšířit je potřeba na to ten prostor připravit.
Jinak ten návrh vypadá, jako by z těch čtyř studií: http://www.pardubice.eu/projekty/architektonicke-projekty/prednadrazi/ideove-studie-prednadrazi-brana-do-mesta/ vybrali to nejhorší a splácli to do sebe.
Nejsem sice specialista na dopravní propustnost, ale pokud budou všechny autobusy směřující do Polabin a Svítkova muset díky zrušené zastávce u Lihovaru zajíždět k nádraží tak se logicky propustnost silnice musí rapidně snížit. Už nyní se to tam běžně ucpává po tomto super řešení se to v tomto místě bude ucpávat stále.
Vizualizace vypadá hezky, jenom jsem si všiml jednoho detailu bude jeden jízdní pruh pro osobní automobily ve směru Paramo - centrum stačit?
Ta vizualizace na druhém obrázku (vodní plocha + fontánka) vypadá moc hezky.
Snad to bude alespoň stejně hezké jako prostor před nádražím v HK.
Na druhém obrázku současný stav. Ta vodní plocha s fontánkou zmizí. Bohužel.
...nechci být šťoura ale nebylo by náhodou za cenu těch všech projektů a studií už nádraží postavené???
Jestli to má vypadat jako na té první fotce, tak teda NIC MOC, lépe řečeno NIC.