Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přilákat turisty do Pardubic. To je zadání magistrátu pro muže ze severu

Pardubický kraj včetně krajského města patří trvale k nejméně turisticky navštěvovaným místům v republice. Nic nezměnila ani řada předchozích kampaní. Magistrát se přesto rozhodl, že znovu zkusí přilákat více turistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M65a30r35t27i48n 76J18i95n19d61ř86i66š10e37k 7426439611821

Začal bych napojenim cyklostezky na Přelouč, Chrudim a Hradec. Jelikož cykloturistika je dost oblíbená, přineslo by to další rozvoj služeb. Ubytování, kemp u koupaliště, úschovny kol u zámku a na Kuňce, restaurace...

0/0
28.7.2015 23:22

J60a42n 79T27a44r44a81b57a 4556626589399

Vy asi nechápete co je  tématem onoho snažení přilákat turisty do regionu, pokud možno pak bohaté turisty zahraniční. To není camping, koupaliště úschovna kol a už vůbec ne plejáda tragických hospod a restaurací v Pardubicích a velice širokém okolí, kde restauratéry, kteří tomu rozumí a dělají to dobře, poctivě a na úrovni, spočítá na jedné ruce i dlouholetý pracovník strojní pily.... Cyklostezka možná trošku zajímavá je ve spojení s atraktivními programy lokalit (těch ale je jak šafránu), proč by ale turisté měli masově cyklojezdit ergokladívko zrovna do Přelouče utrácet eura, dolary a yuany, to mi vysvětlete, marně hledám důvod....

0/0
31.7.2015 22:59
Foto

M29a62r82t52i75n 35J55i90n14d76ř69i56š36e50k 7796269571931

Začal bych napojenim cyklostezky na Přelouč, Chrudim a Hradec. Jelikož cykloturistika je dost oblíbená, přineslo by to další rozvoj služeb. Ubytování, kemp u koupaliště, úschovny kol u zámku a na Kuňce, restaurace...

0/0
28.7.2015 23:20

R43u79d20o31l53f 22P39e48k85á90r44e89k 9312551469783

A z kteréhože okna se budou vyhazovat ty peníze?

+1/0
28.7.2015 9:15

J41a34n 83T57a60r17a87b70a 4776836719329

Centrem regionu z pohledu incomingu je vždy jeho "hlavní" město. Bez důstojných ubytovacích kapacit, reálné dopravní propustnosti a parkovacích systémů, kvalitních restaurací, atraktivního městského programu a řady dalších "nepodstatných" maličkostí se může pan krajsko-městský incomingový píármanažer rozkrájet a nedosáhne ničeho.

S unikátně hloupými či záměrně škodícími městskými úředníky na MMP nehne, vydírání podnikatelů nesmyslnými poplatky a nesmyslnými podmínkami záboru veřejného prostranství nenadělá nic, a to bez ohledu na MPR, renovovaný zámek a Kunětickou horu, Kladruby, Bohdanečské rybníky, zanedbanou ale perspektivní Chrudim, Slatiňany,Kutnou Horu za bukem, ZOO+Safari, jedinečnou blízkost výběru zajímavých hor, jedinečnou leteckou, železniční a dálniční dostupnost, atd. I kdyby okopíroval ze vzorových měst, jakými jsou Salzburg, Krakov, Košice atd., ty nejlepší nápady, na pardubickém magistrátu vždy spolehlivě narazí.

+1/0
27.7.2015 21:49

F89r92a63n65t10a 60S29t78r29n97a18d 7705236365

To je pravda. V Pardubicích jsou vyjímeční k.r.e.t.é.n.i v zastupitelstvech. Rozhodují tam místní podnikatelé a mafiáni, co hájí jen svoje zájmy. Pardubice silně zaostávají v rozvoji hlavně infrastruktury.

+3/0
27.7.2015 23:41

P48a64v55l23a 54K24v20a56p18i55l42o10v42á 7359918484527

Ale přitom město v porovnání s jinými relativně slušně žije "jen za přispění místních". Když půjdete od května do září VEČER do širšího centra , tak i ve všední den uvidíte spoustu lidí a relativně zaplněné restaurace. Za pěkného počasí je úplně plno i ve všední den třeba U Vojtěchů což už není ani širší centrum. Navíc Zámek; náměstí i do budoucna park s návazností na stezku kolem řeky jsou velmi hezké. Co je bohužel hrůza je Třída Míru, ale s tím už nic nenaděláme, je tam spousta přízemních domů, pozůstatek doby z přelomu předminulého a minulého století, kdy Pardubice znamenaly v rámci monarchie úplný houby. Rozmach města nastal až později.

Stačilo by velmi málo. Doprava, doprava, doprava to je nejsilnější potenciál. To jak Netolický řekl, že nechce být záložním letištěm pro Ruzyň, to bylo nejhorší věta od regionálního politika co jsem za posledních 10 let četla!!!

+1/0
28.7.2015 16:31

J69a49n 16T57a92r37a78b89a 4706366679599

To co jste citovala ovšem nemá s atraktivitou pro incomingovou turistiku nic společného, je to takové to domácí žvýkání, ne magnet pro turisty s penězi v kapse.

Pokud jde o letiště, je otázkou, zda názor hejtmana je chybný nebo rozumný, obě verze jde pochopit, spíše je správně B. Záložní letiště pro Ruzyň je ekonomický nesmysl, viz Bratislava a její zálohovost pro Vídeň, je to v podstatě k ničemu. PED (Letiště Pardubice) má větší šanci, když bude lákat nízkonákladovky a chartery na nižší ceny a lepší servis než PRG, obojí by neměl být problém (s hotovým terminálem), protože moc horších letišť než Praha už v Evropě nenajdete, od chování personálu, předražených služeb mizerné kvality až po příjezd a parkování, o taxislužbách a MHD ani nemluvě.

Vzorem pro PED by mohlo být například prosperující letiště Bergamo, kam utíkají lowcost i chartery z obou velkých Milánských letišť a zanedlouho tam lze čekat i velké standardní aerolinky, které dnes omezuje hlavně omezená kapacita letiště, jinak by tam z Linate i Malpensy přešly okamžitě.

letiště je pro incoming fajn ale není to to hlavní, tím je zajímavý program lokality. A tady, při troše snahy velká šance existuje... tedy až na ty úředníky, kteří to nakonec spolehlivě zabijí.

0/0
31.7.2015 22:47

M42a25r23t43i33n 68N32ě25m64e38c 1568228438831

Tak hlavně aby si nás po té kampani nevytipovali návštěvníci z nejmenovaného jižního kontinentu !!

+1/0
27.7.2015 16:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.