Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Perony a koleje klesají, oprava nádraží v Ústí nad Orlicí se protahuje

Koleje a perony klesají, proto správci železnic prodlužují obnovu nádraží v Ústí nad Orlicí. Dostavbu zkomplikovaly problémy s podložím. Místo jara je proto termín dokončení modernizace odložen na září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M41i60c83h30a23l 97V43e60n55z48a11r66a 8302112643811

Zničili krásný nádraží místo, aby ho jen opravily!!!! A teď je vidět, že neuměj postavit ani tu hrůzu, co nám do nebe vynášeli!!!RvRv

+3/0
8.6.2015 22:25

J22a85r72o74m97í31r 63K11r42á63l 4430549254359

Co je na té ruině krásného ? 8-o

+2/0
9.6.2015 7:05

T70o92m49á79š 20M48a45l69ý 5953136333

Zkuste si zopakovat  učivo základní školy, jazyk český, příčestí minulé.

0/0
10.6.2015 21:51

K15a58r51e12l 39Ř67e39h93á61č51e53k 9792890851202

Za vzdálenosti při přestupu můžou děkovat ochráncům nádraží, kteří bojovali peticema o jeho zachování. Bůhví, zda si nejvíce nestežují ti, co petici podepsali.

+5/−1
8.6.2015 18:23

M96i81c87h58a63l 88V45e30n76z17a27r49a 8892262463521

Co to píšete za lži!! Staré nádraží ničemu nevadí!! Jen ho ČD nechalo schátrat a na truc lidem vymyslely tuhle hrůzu!!! To je pomsta všem co chtěj používat trochu rozum!!!

+2/−2
8.6.2015 22:28

P89e69t50r 92B71e21z97s12t94a14r60o62s82t26i 2239586933101

Lže tu někdo jiný... Bez te prastaré budovy by to bylo blíže a dokonce i přehlednější...

+2/−1
8.6.2015 23:50

M51i62l81a46n 48M44a69j38e73r93č21í28k 1480770254986

"Prastará" výpravní budova "naostrově" uprostřed kolejiště zůstala při rekonstrukcích tzv. koridorůnapř. v obdobně kolejově uspořádaném Hulíně či Plzni a nemám pocit, že by to bylo nějak nepřehledné - ba NAOPAKLOGICKY Z 1/2 NÁSTUPIŠŤ NA JEDNÉ STRANĚ NIKDY NEMOHOU JET VLAKY DO MÍST, KAMVEDOU KOLEJE JEN Z DRUHÉ STRANY (a naopak) = když chtějí mimořádně změnit nástupiště k němuž vlak přistaví, tak těch možností mají omezeně a nemusím (na rozdíl od pražského či brněnského hlaváku) pobíhat od jednoho krajního nástupiště k tomu opačnému na druhé straně nádraží!!

+2/0
9.6.2015 0:27

M63i19l48a91n 47M84a82j84e63r58č38í81k 1460600934686

Asi jste nezaznamenal, že ÚÚÚÚŽŽ HÓÓÓDNĚÉÉÉÉÉ dlouhou dobu existují:

1.) nejen ČD - dopravce (+ chybně vlastník výpravních budov a k nim přilehlých nástupišť, většinou označených jako první, ale u tzv. ostrovních nádraží, jako je to historické ÚO, to bude jinak - už jen tím, že přiléhají k budově 2 nástupiště)

2.) ale ještě také SŽDS (Správa železniční dopravní cesty) = organizace odpovědná za koleje a ostatní nástupiště (+ připravená převzít od ČD ty výpravní budovy a k nim přilehlá nástupiště)

=PŘI DOSAVADNÍCH REKONSTRUKCÍCH ŽELEZNIČNÍCH NÁDRAŽÍ SŽDC OD UVEDENÉHO ROZDĚLENÍ ODPOVĚDNOSTI V NEJEDNOM PŘÍPADĚ "OBEŠLA" ČD - VYHÝBALA SE JEJICH MAJETKU (PODCHODY VYÚSŤOVALA MIMO VÝPRAVNÍ BUDOVY APOD.)!.

Sic ČD opravdu nádraží od plánování převodu (ještě neschváleného EU - aby se nejednalo o zakázanou neoprávněnou podporu přijetím neoprávněně velkých financí jako protihodnoty za nemovitosti) na SŽDC neopravuje (a neojediněle to - z finančních důvodů nedělalo ani roky před tím), tak ZA ZMRŠENOU REKONSTRUKCI UVEDENÉHO NÁDRAŽÍ V ÚSTÍ NAD ORLICÍ MŮŽE JEDINĚ SŽDC, PROTOŽE JEJÍ REKONSTRUKCI DĚLÁ ONA a nikoliv ČD!!

0/0
9.6.2015 0:09

M55i89c74h82a69l 52V30e16n33z42a46r14a 8902762653811

To nic nemění na situaci, že tuhle hodnotnou a unikátní stavbu nechala schátrat ČSD a ČS a teď SŽDC. Všechno přímo či nepřímo vlastněné státem, který se má dobře statrat o státní majetek! A výsledek je tento zmetek. Památná budova stavebně a dostupností na odpis. Lidé mají nádraží, které svým uspořádáním a umístěním (daleko za městem) asi jen stěží někomu vyhovuje. A to vše z našich daní. Fuj hnus....jinak mi to nevychází.

0/0
9.6.2015 22:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.