Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Perony a koleje klesají, oprava nádraží v Ústí nad Orlicí se protahuje

Koleje a perony klesají, proto správci železnic prodlužují obnovu nádraží v Ústí nad Orlicí. Dostavbu zkomplikovaly problémy s podložím. Místo jara je proto termín dokončení modernizace odložen na září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M32i45c55h74a92l 63V26e42n31z63a15r78a 8202412523711

Zničili krásný nádraží místo, aby ho jen opravily!!!! A teď je vidět, že neuměj postavit ani tu hrůzu, co nám do nebe vynášeli!!!RvRv

+3/0
8.6.2015 22:25

J52a22r16o71m26í12r 12K84r35á76l 4240609204969

Co je na té ruině krásného ? 8-o

+2/0
9.6.2015 7:05

T75o97m45á27š 44M73a93l53ý 5143406513

Zkuste si zopakovat  učivo základní školy, jazyk český, příčestí minulé.

0/0
10.6.2015 21:51

K15a29r31e36l 96Ř19e26h66á78č15e54k 9722230131292

Za vzdálenosti při přestupu můžou děkovat ochráncům nádraží, kteří bojovali peticema o jeho zachování. Bůhví, zda si nejvíce nestežují ti, co petici podepsali.

+5/−1
8.6.2015 18:23

M43i69c48h26a49l 64V31e34n87z16a42r92a 8952772763971

Co to píšete za lži!! Staré nádraží ničemu nevadí!! Jen ho ČD nechalo schátrat a na truc lidem vymyslely tuhle hrůzu!!! To je pomsta všem co chtěj používat trochu rozum!!!

+2/−2
8.6.2015 22:28

P18e75t29r 21B82e79z58s38t67a96r93o41s90t30i 2359326233251

Lže tu někdo jiný... Bez te prastaré budovy by to bylo blíže a dokonce i přehlednější...

+2/−1
8.6.2015 23:50

M39i33l14a87n 89M85a82j94e42r29č64í25k 1290870114166

"Prastará" výpravní budova "naostrově" uprostřed kolejiště zůstala při rekonstrukcích tzv. koridorůnapř. v obdobně kolejově uspořádaném Hulíně či Plzni a nemám pocit, že by to bylo nějak nepřehledné - ba NAOPAKLOGICKY Z 1/2 NÁSTUPIŠŤ NA JEDNÉ STRANĚ NIKDY NEMOHOU JET VLAKY DO MÍST, KAMVEDOU KOLEJE JEN Z DRUHÉ STRANY (a naopak) = když chtějí mimořádně změnit nástupiště k němuž vlak přistaví, tak těch možností mají omezeně a nemusím (na rozdíl od pražského či brněnského hlaváku) pobíhat od jednoho krajního nástupiště k tomu opačnému na druhé straně nádraží!!

+2/0
9.6.2015 0:27

M46i96l92a91n 46M63a21j20e57r51č70í89k 1420660794196

Asi jste nezaznamenal, že ÚÚÚÚŽŽ HÓÓÓDNĚÉÉÉÉÉ dlouhou dobu existují:

1.) nejen ČD - dopravce (+ chybně vlastník výpravních budov a k nim přilehlých nástupišť, většinou označených jako první, ale u tzv. ostrovních nádraží, jako je to historické ÚO, to bude jinak - už jen tím, že přiléhají k budově 2 nástupiště)

2.) ale ještě také SŽDS (Správa železniční dopravní cesty) = organizace odpovědná za koleje a ostatní nástupiště (+ připravená převzít od ČD ty výpravní budovy a k nim přilehlá nástupiště)

=PŘI DOSAVADNÍCH REKONSTRUKCÍCH ŽELEZNIČNÍCH NÁDRAŽÍ SŽDC OD UVEDENÉHO ROZDĚLENÍ ODPOVĚDNOSTI V NEJEDNOM PŘÍPADĚ "OBEŠLA" ČD - VYHÝBALA SE JEJICH MAJETKU (PODCHODY VYÚSŤOVALA MIMO VÝPRAVNÍ BUDOVY APOD.)!.

Sic ČD opravdu nádraží od plánování převodu (ještě neschváleného EU - aby se nejednalo o zakázanou neoprávněnou podporu přijetím neoprávněně velkých financí jako protihodnoty za nemovitosti) na SŽDC neopravuje (a neojediněle to - z finančních důvodů nedělalo ani roky před tím), tak ZA ZMRŠENOU REKONSTRUKCI UVEDENÉHO NÁDRAŽÍ V ÚSTÍ NAD ORLICÍ MŮŽE JEDINĚ SŽDC, PROTOŽE JEJÍ REKONSTRUKCI DĚLÁ ONA a nikoliv ČD!!

0/0
9.6.2015 0:09

M79i80c48h53a93l 29V84e43n37z87a47r38a 8722512773151

To nic nemění na situaci, že tuhle hodnotnou a unikátní stavbu nechala schátrat ČSD a ČS a teď SŽDC. Všechno přímo či nepřímo vlastněné státem, který se má dobře statrat o státní majetek! A výsledek je tento zmetek. Památná budova stavebně a dostupností na odpis. Lidé mají nádraží, které svým uspořádáním a umístěním (daleko za městem) asi jen stěží někomu vyhovuje. A to vše z našich daní. Fuj hnus....jinak mi to nevychází.

0/0
9.6.2015 22:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.