- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Preferuji uzavřený celek vlak, bus a mhd před nádražím a stání autobusů třeba u Lídlu. Není zájmem cestujicích bloumat daleko. Fontánu a parčík lze zachovat vč obytného domu.
Potřebuje zkulturnit okolí včetně chodníků. To je bída a utrpení.
Opravu to potřebuje, do je bez debat. Prostor před nádražím je hroznej... Rozpadající se žulová dlažba, nevyhovující stání taxikářů přímo u budovy nádraží. Zanedbaný prostor mezi přednádražím a budovou pošty... Návštěvník, kterej přijede do Pardubic vlakem a první, co z města uvidí je prostor před nádražím, musí být opravdu "nadšen"....
K čemu je potřeba terminál MHD! Ten je úplně k ničemu!!!! Je třeba terminál pro vlak , MHD a linkové busy s dostupným parkovištěm!!!!! Pardubice jsou krajské město a lidé sem jezdí nejen za prací, ale u na úřady, sport či kulturu!!! Potřebují přijet přestoupit a pokračovat a ne chodit z jednoho terminálu na druhý!!!!!
A soudruzi ještě nic nepostavili a chtěj už zase něco bourat. K sportovnímu stadionu, bytový dům a co bude dál? Bourat ten dům u nádraží je hovadina, tvoří jednozačný architektonický a urbanistický celek s nádražím!!!!! Nevím proč se do prostoru před nádraží vůbec cpou! Vždyť ten prostor je sup, a to včetně fontány, kterou vytvořil arch. Řepa s Dandou-autoři vnikajícího nádraží! Stačí udělat přestup mezi vlakem , MHD a linkovými autobusy mezi Lidlem a nádražím. A busy mohou parkovat mezi Lidlem a nadjezdem! Ten Lidl tam je na nic! Ten pošlete do kytek a né to málo z kvalitní Pardubické architektury!!!!!!!!
Už aby to bylo
Hořší to být nemůže a za pár let se dají dělat další dílčí změny. Nic není navždy.
Jenže ty dílčí změny budou stát další peníze. Takže by bylo lepší udělat to najednou a pořádně. Navíc jakákoliv varianta na téma sada zastávek na ulici nebude nikdy plnohodnotným terminálem. V tomto směru bysme se Hradcem inspirovat neměli.