- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ráda chodím z města pěšky. To byl vážně takový problém nechat alespoň kousek chodníku pro pěší?
No paní Stoevová, byl. Víte, kdo šéfuje odboru dopravy? Tak si to zjistěte a přestanete se divit, natož ptát.
Připadá mě to jako když se postaví dům uprostřed pole a dál se nic neděje to co se tam buduje nemá logiku a Pardubice budou stále ucpané páni projektanti zamyslete se nad sebou za co jste placení z naších daní
A viděl jste projekt? Ten paskvil, co vymysleli pod nadjezdem u závodiště tam bohužel bude stát a otravovat desetitisícům lidi život desítky let.
"Čilý ruch"?? To jsem asi od března jezdil kolem jiné stavby. Milí úředníci a stavbaři - čilý ruch vypadá zcela jinak. Ale tohle je klasika - státní zakázka, to neuteče, času dost....
Musíte brát, že jste v Česku. Tady i postavení kilometru dálnice D11 v rovině trvá tři roky. Takže pokud vyjdete z toho, že stavební firmy mají na rozšíření několika stovek metrů silnice a postavení jednoho kruháku také tři roky, pak, viděno touto optikou, panuje na staveništi "čilý ruch" :-)
Dopravní problémy při stavbě se dají vydržet, pokud člověk ví, že dokončení stavby bude k něčemu dobré. To bohužel není případ křižovatky Paramo. Všude se sice píše, že po dokončení se řidiči mohou těšit na novou čtyřproudovou silnici, ale pohled do stavebních plánů napoví, že tomu tak není. Ve skutečnosti bude pouze jeden přímý pruh (od Hradce na Chrudim), vše ostatní budou jen pruhy připojovací. Ve směru od Chrudimi totiž žádný přímý pruh nebude a řidiči budou muset překonávat kruhový objezd (!), na kterém se budou křížit s odbočujícími auty. Je jasné, že nová stavba tuto variantu zakonzervuje na dlouhé roky, takže pokud se někdo těšil, že mezi Hradcem a Chrudimí povede čtyřproudová silnice (jak by se mohlo zdát z dosavadní výstavby), má smůlu. Tento kruhový objezd (navíc miniaturních rozměrů) se tak přiřadí k dalšímu nesmyslu na trase, kterým je světelná křižovatka u Starých Jesenčan.
To opravdu člověk nepochopí, který debil (slovy pí. primátorky Krnáčové) tohle mohl navrhnout…
No ta světelná křižovatka je podle mě docela nutná - vzhledem k provozu od Jesenčan na Dražkovice a Nemošice. Když už tam není mimoúrovňová, tak aspoň ty světla. Jinak by tam smrťáků bylo hafo.
M silnice jsou neštěstím pro jakoukoli stavbu. Na Jana Palacha museli na předělání špatných kruhových kanálů pozvat odborníky z Prahy, Ale přesto je to lepší než bylo. Je zajímavé, proč se někdy hned diskusní příspěvky uzavřou, když není žádný důvod. Je jasné, že jiná firma by byla s pracemi kolem Ramovky hotová podstatně dříve. Ale asi mi napíší, že je to nevhodný článek.
Nejen M-Silnice. Eurovia je na tom ještě hůř.
Proč mě vůbec nepřekvapilo, že vyhrála právě tahle "elita" stavařů?
Odpověď je prostá: Protože ŘSD.