Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidičům i chodcům začaly potíže. Křižovatku u Parama omezí uzavírka

Po dvou měsících klidu přichází pro tisíce řidičů první komplikace. Okolí stávající přetížené silnice I/37 u pardubického Parama čekají první dopravní omezení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V81ě56r75a 67S54t43o62e59v86o20v24á 3934735176

Ráda chodím z města pěšky. To byl vážně takový problém nechat alespoň kousek chodníku pro pěší?

0/0
5.5.2015 11:20

J71a29n 52T75a12r52a73b19a 4416306729819

No paní Stoevová, byl. Víte, kdo šéfuje odboru dopravy? Tak si to zjistěte a přestanete se divit, natož ptát.

0/0
5.5.2015 13:22

V25ě35r82a 33S92t74o54e27v50o48v53á 3344955146

Nedivím se, opravdu ne. To byl mírný projev naštvání.

0/0
6.5.2015 11:42

R57a14d52e15k 46H54a79ň67á44č28e29k 5103220804193

Připadá mě to jako když se postaví dům uprostřed pole a dál se nic neděje to co se tam buduje nemá logiku a Pardubice budou stále ucpané páni projektanti zamyslete se nad sebou za co jste placení z naších daní;-€

0/0
2.5.2015 21:51

J37a33n 90T52a90r87a50b55a 4896506229579

A viděl jste projekt? Ten paskvil, co vymysleli pod nadjezdem u závodiště tam bohužel bude stát a otravovat desetitisícům lidi život desítky let.

0/0
5.5.2015 13:27

M80i24c47h36a77l 30Č83e11r35n64ý 7164330681335

"Čilý ruch"?? To jsem asi od března jezdil kolem jiné stavby. Milí úředníci a stavbaři - čilý ruch vypadá zcela jinak. Ale tohle je klasika - státní zakázka, to neuteče, času dost....

0/0
2.5.2015 20:39

A21l81e76š 85V47o94n86d82r32á28k 9530226245

Musíte brát, že jste v Česku. Tady i postavení kilometru dálnice D11 v rovině trvá tři roky. Takže pokud vyjdete z toho, že stavební firmy mají na rozšíření několika stovek metrů silnice a postavení jednoho kruháku také tři roky, pak, viděno touto optikou, panuje na staveništi "čilý ruch" :-)

0/0
2.5.2015 22:09

A93l29e80š 61V62o55n66d39r21á54k 9760176515

Jen pro srovnání – např. stavba 16 km dlouhého mostu mezi Švédskem a Dánskem trvala 4 roky. Pokud vezmeme v úvahu, jaké nepředstavitelné těžkosti a problémy museli stavbaři při stavbě mostu překonat, pro české stavbaře by to byla práce na několik staletí…

+2/0
2.5.2015 22:15

J40a65n 71T11a55r69a67b88a 4626846499659

Jen pro srovnání: V Portugalsku postavili na podobné písečné rovině 243km dálnice za rok a půl. Jenže oni nestavěli křižovatku pro každou vesnici, přemostění každé polní cesty, samostatné mosty pro medvědy odděleně od mostů pro slimáky, tunely pro žáby, které do nich zásadně nelezou, takže se musí chytat do pastí a přenášet na druhou stranu dálnice ručně. A nezahlubovali na rovinném úseku dálnici do 8 metrů hlubokého koryta.

0/0
5.5.2015 13:32

A80l87e46š 98V47o60n88d81r42á11k 9780166205

Dopravní problémy při stavbě se dají vydržet, pokud člověk ví, že dokončení stavby bude k něčemu dobré. To bohužel není případ křižovatky Paramo. Všude se sice píše, že po dokončení se řidiči mohou těšit na novou čtyřproudovou silnici, ale pohled do stavebních plánů napoví, že tomu tak není. Ve skutečnosti bude pouze jeden přímý pruh (od Hradce na Chrudim), vše ostatní budou jen pruhy připojovací. Ve směru od Chrudimi totiž žádný přímý pruh nebude a řidiči budou muset překonávat kruhový objezd (!), na kterém se budou křížit s odbočujícími auty. Je jasné, že nová stavba tuto variantu zakonzervuje na dlouhé roky, takže pokud se někdo těšil, že mezi Hradcem a Chrudimí povede čtyřproudová silnice (jak by se mohlo zdát z dosavadní výstavby), má smůlu. Tento kruhový objezd (navíc miniaturních rozměrů) se tak přiřadí k dalšímu nesmyslu na trase, kterým je světelná křižovatka u Starých Jesenčan.

To opravdu člověk nepochopí, který debil (slovy pí. primátorky Krnáčové) tohle mohl navrhnout…

+2/0
2.5.2015 18:34

L93e19o74š 13S40t29a24n40ě79k 4654751375

No ta světelná křižovatka je podle mě docela nutná - vzhledem k provozu od Jesenčan na Dražkovice a Nemošice. Když už tam není mimoúrovňová, tak aspoň ty světla. Jinak by tam smrťáků bylo hafo.

+3/−3
2.5.2015 19:40

A54l21e11š 81V58o32n28d34r90á93k 9650136535

Nutná? Vzhledem k poměru hustoty dopravy ve směru Pardubice-Chrudim a Jesenčany-Dražkovice tam měla být jednoznačně mimoúrovňová křižovatka nebo alespoň mimoúrovňové křížení. Je absurdní, když 10 aut v plné rychlosti musí zastavit, aby jeden vesničan vjel na silnici. Silně to připomíná polské stavění dálnic za socialismu, kdy také kvůli úspoře nákladů nacpali na dálnici semafory a přechody pro chodce…

+5/0
2.5.2015 19:59

J71a87n 94T28a15r40a28b20a 4226726379669

Ten kruhový objezd ve směru od CR je jedna z největších dopravních zhovadilostí, jakou v Evropě za posledních 50 let někdo dal na papír. Jen proto, že není zřejmé, zda je větší guma projektant nebo úředník, vznikne další paskvil kolosálního rozsahu.

0/0
5.5.2015 13:35

M20i56l74o54š 56P16r84á15z78n33ý 5304189260668

M silnice jsou neštěstím pro jakoukoli stavbu. Na Jana Palacha museli  na předělání špatných kruhových kanálů pozvat odborníky z Prahy,  Ale přesto je to lepší než bylo. Je zajímavé, proč se někdy hned diskusní příspěvky uzavřou, když není žádný důvod. Je jasné, že jiná firma by byla s pracemi kolem Ramovky hotová podstatně dříve. Ale asi mi napíší, že je to nevhodný článek.

+1/0
2.5.2015 15:28

J72a33n 94T18a22r59a52b84a 4156386299739

Nejen M-Silnice. Eurovia je na tom ještě hůř.

Proč mě vůbec nepřekvapilo, že vyhrála právě tahle "elita" stavařů?

Odpověď je prostá: Protože ŘSD.

0/0
5.5.2015 13:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.