Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidičům i chodcům začaly potíže. Křižovatku u Parama omezí uzavírka

Po dvou měsících klidu přichází pro tisíce řidičů první komplikace. Okolí stávající přetížené silnice I/37 u pardubického Parama čekají první dopravní omezení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V89ě70r49a 14S13t27o34e10v18o88v73á 3384205476

Ráda chodím z města pěšky. To byl vážně takový problém nechat alespoň kousek chodníku pro pěší?

0/0
5.5.2015 11:20

J94a63n 36T40a76r36a24b39a 4236896359689

No paní Stoevová, byl. Víte, kdo šéfuje odboru dopravy? Tak si to zjistěte a přestanete se divit, natož ptát.

0/0
5.5.2015 13:22

V90ě17r47a 84S89t75o78e80v52o68v27á 3234845246

Nedivím se, opravdu ne. To byl mírný projev naštvání.

0/0
6.5.2015 11:42

R16a64d88e96k 85H53a89ň65á17č29e62k 5613520604163

Připadá mě to jako když se postaví dům uprostřed pole a dál se nic neděje to co se tam buduje nemá logiku a Pardubice budou stále ucpané páni projektanti zamyslete se nad sebou za co jste placení z naších daní;-€

0/0
2.5.2015 21:51

J64a12n 57T95a65r41a43b33a 4386186309689

A viděl jste projekt? Ten paskvil, co vymysleli pod nadjezdem u závodiště tam bohužel bude stát a otravovat desetitisícům lidi život desítky let.

0/0
5.5.2015 13:27

M91i33c20h48a29l 75Č87e38r37n85ý 7334330271495

"Čilý ruch"?? To jsem asi od března jezdil kolem jiné stavby. Milí úředníci a stavbaři - čilý ruch vypadá zcela jinak. Ale tohle je klasika - státní zakázka, to neuteče, času dost....

0/0
2.5.2015 20:39

A37l54e94š 34V82o21n75d32r56á13k 9850796605

Musíte brát, že jste v Česku. Tady i postavení kilometru dálnice D11 v rovině trvá tři roky. Takže pokud vyjdete z toho, že stavební firmy mají na rozšíření několika stovek metrů silnice a postavení jednoho kruháku také tři roky, pak, viděno touto optikou, panuje na staveništi "čilý ruch" :-)

0/0
2.5.2015 22:09

A84l97e43š 29V14o62n42d50r45á41k 9400346345

Jen pro srovnání – např. stavba 16 km dlouhého mostu mezi Švédskem a Dánskem trvala 4 roky. Pokud vezmeme v úvahu, jaké nepředstavitelné těžkosti a problémy museli stavbaři při stavbě mostu překonat, pro české stavbaře by to byla práce na několik staletí…

+2/0
2.5.2015 22:15

J65a37n 82T47a62r30a51b70a 4176596229629

Jen pro srovnání: V Portugalsku postavili na podobné písečné rovině 243km dálnice za rok a půl. Jenže oni nestavěli křižovatku pro každou vesnici, přemostění každé polní cesty, samostatné mosty pro medvědy odděleně od mostů pro slimáky, tunely pro žáby, které do nich zásadně nelezou, takže se musí chytat do pastí a přenášet na druhou stranu dálnice ručně. A nezahlubovali na rovinném úseku dálnici do 8 metrů hlubokého koryta.

0/0
5.5.2015 13:32

A84l73e65š 16V53o59n63d31r42á68k 9330746535

Dopravní problémy při stavbě se dají vydržet, pokud člověk ví, že dokončení stavby bude k něčemu dobré. To bohužel není případ křižovatky Paramo. Všude se sice píše, že po dokončení se řidiči mohou těšit na novou čtyřproudovou silnici, ale pohled do stavebních plánů napoví, že tomu tak není. Ve skutečnosti bude pouze jeden přímý pruh (od Hradce na Chrudim), vše ostatní budou jen pruhy připojovací. Ve směru od Chrudimi totiž žádný přímý pruh nebude a řidiči budou muset překonávat kruhový objezd (!), na kterém se budou křížit s odbočujícími auty. Je jasné, že nová stavba tuto variantu zakonzervuje na dlouhé roky, takže pokud se někdo těšil, že mezi Hradcem a Chrudimí povede čtyřproudová silnice (jak by se mohlo zdát z dosavadní výstavby), má smůlu. Tento kruhový objezd (navíc miniaturních rozměrů) se tak přiřadí k dalšímu nesmyslu na trase, kterým je světelná křižovatka u Starých Jesenčan.

To opravdu člověk nepochopí, který debil (slovy pí. primátorky Krnáčové) tohle mohl navrhnout…

+2/0
2.5.2015 18:34

L81e86o84š 18S13t29a38n95ě10k 4734231125

No ta světelná křižovatka je podle mě docela nutná - vzhledem k provozu od Jesenčan na Dražkovice a Nemošice. Když už tam není mimoúrovňová, tak aspoň ty světla. Jinak by tam smrťáků bylo hafo.

+3/−3
2.5.2015 19:40

A14l42e78š 29V47o32n22d68r62á97k 9180826865

Nutná? Vzhledem k poměru hustoty dopravy ve směru Pardubice-Chrudim a Jesenčany-Dražkovice tam měla být jednoznačně mimoúrovňová křižovatka nebo alespoň mimoúrovňové křížení. Je absurdní, když 10 aut v plné rychlosti musí zastavit, aby jeden vesničan vjel na silnici. Silně to připomíná polské stavění dálnic za socialismu, kdy také kvůli úspoře nákladů nacpali na dálnici semafory a přechody pro chodce…

+5/0
2.5.2015 19:59

J23a97n 71T11a59r22a54b94a 4616546269319

Ten kruhový objezd ve směru od CR je jedna z největších dopravních zhovadilostí, jakou v Evropě za posledních 50 let někdo dal na papír. Jen proto, že není zřejmé, zda je větší guma projektant nebo úředník, vznikne další paskvil kolosálního rozsahu.

0/0
5.5.2015 13:35

M41i20l58o48š 48P82r69á33z37n33ý 5214409190738

M silnice jsou neštěstím pro jakoukoli stavbu. Na Jana Palacha museli  na předělání špatných kruhových kanálů pozvat odborníky z Prahy,  Ale přesto je to lepší než bylo. Je zajímavé, proč se někdy hned diskusní příspěvky uzavřou, když není žádný důvod. Je jasné, že jiná firma by byla s pracemi kolem Ramovky hotová podstatně dříve. Ale asi mi napíší, že je to nevhodný článek.

+1/0
2.5.2015 15:28

J15a34n 65T70a94r73a86b46a 4116696269519

Nejen M-Silnice. Eurovia je na tom ještě hůř.

Proč mě vůbec nepřekvapilo, že vyhrála právě tahle "elita" stavařů?

Odpověď je prostá: Protože ŘSD.

0/0
5.5.2015 13:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.