Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Policista v civilu zaklekl na dlažbě chodce, který šel na červenou

Zákrok policisty v civilu vzbudil rozruch v historickém centru Pardubic. Chtěl zastavit muže, který šel na červenou. Následně vznikl spor o řešení tohoto prohřešku a chodec skončil zakleknutý na dlažbě. Pak se musel nechat ošetřit. Policista argumentoval, že muž neuposlechl jeho výzvy k vyčkání do příjezdu hlídky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M32a59r34t37i11n 93M54i13k39e30s64k65a 9387594782814

Každý policista ctí zákon pokud se jedná o přecházení na červenou, špatné parkování atd. To jsou všichni neskuteční borci a neohrožení strážci zákona. Kde byli tito machři když došlo ke střelbě v Brodě? Střílelo se tam do bezbranných lidí a oni umírali. Policie utekla a jen přihlížela. Můj závěr je , že je to banda ubohejch zmetků co umí jen buzerovat. Pokud k něčemu opravdu dojde tak utečou. Je to ostuda a vedení se jich vždy zastane! Ono ryba smrdí od hlavy.

0/0
11.6.2015 11:04

P92a67v39e78l 25R59a12k18u37š41a42n 7621585871458

Arogantní člověk, co přechází na červenou ohrožuje ostatníchodce a hrubě ohrožuje bezpečnostní situaci na vozovce. Žádnému z násřidičů by se nelíbilo, když by mu takový arogantní chodec vběhl pod kola, jehovlastní vinou ho srazím a podle toho jak je ten člověk arogantní, tak simyslím, že by chtěl hodit vinu na mě jako na řidiče a já bych mu museldoživotně platit trvalé následky. Pokud by mi jako řidiči těsně před autemnaskočila červená, tak mám právo průjezd dokončit. Chodec podle vyhlášky nesmíomezit řidiče v jízdě a řidič naopak nesmí ohrozit chodce. Pokud chodec vejde docesty vozidlu, co dokončuje průjezd těsně po změně světelné signalizace, takjednoznačně řidiče omezuje a navíc ohrožuje sám sebe a ostatní účastníkysilničního provozu. Řidič vozidla může následkem kolize s chodcem ztratitkontrolu nad řízením vozidla a toto vozidlo pak nekontrolováno zabije jinéhochodce na přechodu, či narazit do jiného vozidla a způsobit ještě větší škoduna životech, zdraví a majetku jiných účastníků silničního provozu.  Jsme právní stát, právo se musí dodržovat bezohledu na závažnost přestupku při porušení práva a každý policista je povinen imimo službu dbát na dodržování zákonů. Stejně jako lékař je vázán Hippokratovoupřísahou a musí zachraňovat lidské životy i v době kdy má pracovní volno,tak i policista je vázán služebním slibem.

0/0
29.4.2015 22:57
Foto

J64a83r18d13a 15N82o34v23á82k 7913594545893

Hold slabší musejí dodržovat zákony ;-D

0/0
27.4.2015 17:55

6648517237879

Vtipné by bylo, kdyby zadrženým chodcem byl taky policajt v civilu nebo nějaký ministr či jiný člen vlády. To by se jistě řešilo radikálněji.

0/0
26.4.2015 15:53
Foto

J63a86r59d78a 20N14o34v71á56k 7263104685603

A nebo kdyby dělal kungfu, tahibox a bojoval v MMA lehkou váhu, to by taky bylo prčovní video.  - Nevim jestli to platí, ale může občan zadržet hříšníka? ;-D

0/0
27.4.2015 17:57

I91v53a 50N84e10t81r29h55o72v97á 8677542565863

No je to hrozný, ale když si představím, jak policajt mávne rukou a řekne "no tak si teda jdi"   ... to mi nějak nehraje. Vyhrotil to ten chlap.

+1/0
23.4.2015 7:45

V64i15l21é53m 84B28a54r97á70k 4386667549786

Většina lidí komentuje to co není na záznamu, tzn. začátek a tvrzení o urážkách. Ze záznamu je vidět, že i když věděl o tom, že jde o policistu, dál se vzpouzel.

Zásah by správný a více takových policistů. Ti co si myslí opak si myslí, že oni jsou jediným měřítka a metrem všeho a ve své aroganci mohou cokoliv. Tan boreček v kabátečku a špičatých botičkách byl přesně tím typem. Když ale takoví lidé narazí, tak piští.

+5/−3
20.4.2015 8:38
Foto

P83a41v57e66l 33Č53e31r10n15í13k 1158645690920

Přesně tak. Je jasně vidět že mu ten průkaz ukázal. Ten chlapík na to čuměl snad z deseti centimetrů jak hlupák a dál se tvářil jako že nic nevidí.

Pevně doufám že si běžní občané konečně začnou uvědomovat, že ignorování pokynů nic nevyřeší. Tím jen zhorší svoji situaci.

+3/−1
20.4.2015 12:21

V42í90t88e90k 33V62e27č68e66r45e72k 7248509163925

Přesně.

0/0
21.4.2015 10:30

P82e22t27r 55N12a45j23d24e41k 7447106353851

Koukám, že mezi policií je takových blbečků požehnaně. Začněte konečně řešit to za co si vás lidi platí a přestaňte je buzerovat za kraviny. Je skandální aby policista volal hlídku na někoho kdo vstoupil na přechod o 2 sekundy dřív. Takhle vámi budou lidi akorát opovrhovat. Btw často se mi stává, že vidím jak policie porušuje předpisy, zejména v noci je často potkávám když v pracovní době chrápou v autě zašití za barákem. Vždycky jsem to ignoroval. Od tohoto incidentu to budu fotit a hlásit.

+2/0
21.4.2015 10:30

V59i11l15é87m 25B35a22r17á81k 4466427909616

Je vstup na červenou přestupek nebo ne? Odpovím si sám, je. Mají pravidla platit nebo nemají. Pokud nemají, ať je parlament zruší.

Občas se to stává, že policie hlídá na přechodech, aby to lidem připoměla a stojí to cca 100 korun.

Podstata byla jinde. Ten chlap kladl odpor i když viděl, že jde o policistu.

Když bude hlásit provinění policie, bude to jen dobře. Bude také správné, že když stojí v lijáku na křižovatce a řídí dopravu, zavoláte operační, ať mu dovezou vybavení.

PS: Nejsem policista, blbečku.

0/−3
21.4.2015 10:40

P25e74t22r 93N19a13j25d16e32k 7897876183661

Když uvidím policistu v lijáku na křižovatce tak schválně najedu do kaluže tak abych ho co nejvíce ostříknul. JAK ONI K NÁM TAK MY K NIM.

+1/0
21.4.2015 11:05

P57e28t75r 56N56a33j37d40e18k 7647396833971

Když příště uvidím pilicistu stát v lijáku uprostřed křižovatky, tak schválně najedu tak abych ho co nejvíce ostříknul vodou z kaluže. Jak oni k nám tak my k nim.

0/0
21.4.2015 11:08

V25i93l84é11m 75B83a63r49á29k 4486127469346

Dobře, už se opakujete.

0/0
21.4.2015 11:13

P95e19t79r 36N20a27j79d57e76k 7927416343881

Btw jednou se mi stalo, že jsem pozdě večer přecházel prázdnou silnici na červenou a na druhé straně doslova z křoví vyskočil strážník, takový mladý zobák a chystal se mě pokutovat. Seřval jsem ho tak, že sklopil uši a odešel.

+1/−1
21.4.2015 11:12

V19i63l30é16m 19B82a20r20á87k 4316307319246

Takže máte pocit, že vy sám (já jsem pravidla) utváříte pravidla? Pravidla se dodržují v jakém případě? Když byla prázdná ulice, tak červená neplatí? Když nic nejede, tak STOPka neplatí?  Potom je to posuzování případ od případu. Co člověk, to historka.

Ten policista udělal chybu, měl zakročit se vší důrazností.

0/0
21.4.2015 11:28

P13e54t26r 37N79a73j20d32e36k 7277606813541

Pravidla nikdy nebudou dokonalá a vždycky musí mít přednost zdravý úsudek. Co má dělat cyklista, který ve 2 ráno přijede na opuštěnou křižovatku kde svítí červená a bude svítit tak dlouho než nepřijede nejaké auto a svou vahou nesepne senzor ve vozovce? Má čekat hodinu na příjezd nějakého auta neo projet na červenou? Nebo slézt z kola, najít senzor, poskákat po něm a pak teprve jet?

0/0
21.4.2015 12:00

P21e13t49r 47N10a53j75d85e73k 7987296233381

Pravidla nikdy nebudou dokonalá a vždycky musí mít přednost zdravý úsudek. Co má dělat cyklista, který ve 2 ráno přijede na opuštěnou křižovatku kde svítí červená a bude svítit tak dlouho než nepřijede nejaké auto a svou vahou nesepne senzor ve vozovce? Má čekat hodinu na příjezd nějakého auta neo projet na červenou? Nebo slézt z kola, najít senzor, poskákat po něm a pak teprve jet?

0/0
21.4.2015 12:00

V28i36l23é18m 87B58a15r95á24k 4346417499236

Slézt a stát se chodcem a potom jet dál. Takto byst mohl relativizovat všechna pravidla.

0/0
21.4.2015 12:16

P67e24t66r 82N46a69j34d64e70k 7167706503301

No vidíte a já s čistým svědomím tu opuštěnou křižovatku projedu na červenou. Ale těší mě, že jsou na světě komedianti, kteří by to každou noc šli pěšky. Aspoň je na světě veselo :)

0/0
21.4.2015 12:29

P76e54t37r 38N54a96j24d50e54k 7827186283391

Pravidla nikdy nebudou dokonalá a vždycky musí mít přednost zdravý úsudek. Co má dělat cyklista, který ve 2 ráno přijede na opuštěnou křižovatku kde svítí červená a bude svítit tak dlouho než nepřijede nejaké auto a svou vahou nesepne senzor ve vozovce? Má čekat hodinu na příjezd nějakého auta neo projet na červenou? Nebo slézt z kola, najít senzor, poskákat po něm a pak teprve jet?

0/0
21.4.2015 12:00

V11o75j58t96a 78Š18k97v85o85r 8616293908621

Na tom videu také není to, co bylo v sobotu v událostech. Potom, co ho ten cajt pustil pán v sáčku odchází. Prostě se sám pos..l, co z toho bude za průser, magor.

0/0
22.4.2015 9:50

V58i87l73é57m 30B52a66r66á81k 4596677849796

Ano, za to že nebyl důsledný by měl dostat důtku.

0/0
22.4.2015 13:01

J43a34k72u22b 40K57r64e17j67č57í 3161723378614

Vedeni policie se za sveho muze postavilo, neshledali zadne poruseni pravomoci. Osloveni "Vy nemáte mozek, nebo jste slepí" tedy vedeni policie povazuje za standardni uvodnik? Drzet minutu cloveka prosiciho, ze se dusi v kravate na zemi a zpusobit mu zraneni, to je tedy zcela v poradku, protoze kdyz vstoupil do vozovky na cervenou a souhlasil zaplatit pokutu, je vysoka pravdepodobnost, ze jej hleda Interpol? To vse delat v civilnim obleceni tak, aby vydeseni okolojdouci pochopili co je ceka pokud vstoupi do vozovky vterinu pred tim nez naskoci zelena a nasledne sice souhlasi zaplatit pokutu, ale odmitnou vyckat na uniformovaneho policistu, protoze pospichaji?

+4/0
18.4.2015 20:03

V52í44t89e92k 17V47e90č47e35r76e95k 7628659603715

Zaplatit pokutu souhlasí teď. Předtím se odmítal legitimovat a odcházel.

0/0
21.4.2015 10:31
Foto

J29o25z89e22f 97B74e72r23n72a30t70a36k 6555908393669

Nic sa nemeni v tom carokrasnom zandarskom svete

+1/0
18.4.2015 3:09

V83í91t89e24k 32V90e66č59e47r88e94k 7978959263775

Ale mění. Má jasná pravidla a ta se musí dodržovat.

0/0
21.4.2015 10:31
Foto

J91o13z44e47f 41B25e60r38n86a78t30a27k 6725468213449

zelena tupa zandarska hlava

+2/0
18.4.2015 2:51

P56e94t19r 21H69o75r46á49k 5386583391741

Co si to dovoluje fízl jeden8-o když není ve službě , nakopal bych mu prdel.....:-)

+4/−3
17.4.2015 20:46

D19a78v73i27d 56N51o78v32á20k 8522960519335

Zde si můžete přečíst o kvalitách naší policie. Hajzlove!!!

http://nazory.aktualne.cz/komentare/brutalita-policie-stale-roste-biti-chodcu-vynucena-doznani/r~f71ef328e4ee11e4890a0025900fea04/

+2/0
17.4.2015 19:00

M62a12r45t11i72n 93R23ů35ž53i48č13k85a 9144171268669

házíš vinu jednotlivců na celou policii i na ty dobré ... ano! ti, co se provinili a to, co je krylo jsou asi hajzlové, ale ne všichni

mám raději od novinářů fakta a ne jejich podání faktů - jejich názor (pokud to není tak uvedené "komentář" apod) a pak že po té kauze jdou až do konce a ne ... další a tu starou zapomeneme

kde si přečteme o tom jak pomohli a zachránili ... to není zajímavé? tak asi nikde a ne moc často

v tom článku zapomněl autor na jeden fakt - ten chodec do policisty strkal (a už věděl, že to je policista) ... proto použil chvat a sundal ho, kdyby stál a zkoušel se dohodnout a ne utéct, tak by to asi dopadlo jinak ... lidi maj pusu a uši - mohou mluvit a slyšet - mohou jednat to ten chodec nedělal

+2/−4
18.4.2015 12:31

E94l19i82š85k85a 29V18e14s13e70l30á 4673878344134

Nejde ani o toho chodce a ani o toho policistu. Účelem podobných článků je pouze poštvat lidi proti sobě.

+2/−1
17.4.2015 18:05

V96í67t87e17k 72V11e47č64e64r26e48k 7658409703405

Ano, to jste přišla na to samé, co já a napište to panu novináři. Protože ten článek popisuje evidentně něco jiného, než co je vidět na videu. Je to manipulativní článek a je v něm několik zavádějících nebo nepravdivých vět. Už nadpis je zavádějící. To nebylo za přejití na červenou.

+1/−1
17.4.2015 18:15

M51a44r62t65i25n 43R24ů65ž46i43č93k40a 9974121728559

mne by vážně zajímalo:

kolik lidí (ti co tu píšou negativně na adresu policisty) si přečetlo jen nadpis

kolik lidí si přečetlo článek (ve které to autor podává tak trochu zaujatě :( )

kolik lidí vidělo a poslouchalo video

pak kolik lidí bylo na místě vidělo to na vlastní oči (to co předcházelo a jak se polista skutečně choval)

někteří musí mít s policií opravdu špatné zkušenosti a jen si zde vylévají srdce ze své křivdy, za pokuty, které dostali za rychlou jízdu, parkování a nepovedlo se jim z toho vykroutit / vylhat (tak to na mne působí)

+1/−7
17.4.2015 17:17

V47í29t44e15k 28V25e10č52e65r57e53k 7278689473635

Přesně. Článek je o něčem jiném, než video. Teprve podrobným rozborem videa se dojde k tomu, že článek je lživý a zavádějící, včetně nadpisu. Napište to autorovi. Stačí kliknout na jeho jméno na konci článku.

0/−3
17.4.2015 18:18

M76a43r71t28i84n 14R32ů18ž69i82č12k51a 9724781698499

předpokládám že mínusáci nečetli článek a neviděli :)

jinak by měli asi nějaký argument

0/0
18.4.2015 21:21

R62a90d70k10a 46P95e65k22o36v43á 1205989670886

Policista mel v zasade pravdu, ovsem se nechoval jako policista a v tom je problem. Mel se slusne a poradne legitimovat a klidne s tim clovekem mluvit. Kdyz na me na ulici nekdo bude rvat, ze nemam chodit na cervenou a vykrikovat "Policie!" a ani me nenecha poradne si precist, co ma na prukazu, tak se s nim taky nebudu bavit.  Kdyby mu to vysvetlil v klidu, tak by se k nemu ten clovek choval taky jinak. Rozhodne nepovazuju za primerene pouzivat na nekoho takove chvaty za to, ze sel na cervenou. 

Jestli je nutne volat hlidku na nekoho, kdo prechazi na cervenou, to je druha vec.

+2/−1
17.4.2015 16:01

M95a95r98t78i26n 96R35ů82ž87i50č24k20a 9734311258739

on nepoužil chvat za to že šel na šervenou

on ho použil po tom co se legitomoval a pán si ten doklad důkladně prohlédl i nadiktoval číslo (viděl o co jde) a pak pán stále do něj strkal a chystal se odejít ... to je trošku rozdíl

nevíme co bylo před videem, možná je chtěl jen ústně napomenout a oni na něj káleli, tak je chtěl zadržet

ale za chování, které je na videu natočené si to složení i zasloužil :(

+1/−2
17.4.2015 16:50

P36e72t94r 17H90o36r97á46k 5276803761591

Jo, a jak se měl podle tebe chovat ty chytrej....?Já bych ho poslal drsnějc do prdele, není ve službě tak nazdar bazar hovado fízlácký;-D!!Rv

+2/−1
17.4.2015 21:01

M91a51r93t33i50n 79R85ů15ž52i93č62k72a 9234781138309

nebyl pouze v uniformě!

"Slouží na obvodním oddělení v Polabinách a šel právě v civilu podat na magistrát svědectví k jinému případu."

průkaz měl, prokázal se

nejdřív je napomenul jako občan ... až pak se to změnilo - to je můj názor dle informací, které mám - nebyl jsem tam a asi nikdo odsud

0/−2
18.4.2015 12:35

R85a35d31k43a 95P61e17k46o13v59á 1965699970616

Ja s vami nesouhlasim, ten policajt na nej rval jako cvok. Pripada vam pripustne, aby policista, at ve sluzbe, ci mimo sluzbu, obcany napominal slovy "vy nemate mozek, nebo jste slepy" ? Mne rozhodne ne, a to se pak nemuze divit, ze ho nikdo nebere vazne.

+1/0
17.4.2015 22:12

M61a44r29t75i89n 45R55ů90ž68i93č45k20a 9314421198329

na to máte plné právo :)

to je tvrzení toho chlapa na to není video ... pokud jste nebyla na místě, tak nemůžete soudit podle napsaného (a autor to vzal dost literárně místo faktů)

pokud to vezmu, že to zařval jako každý jiný člověk (také jsem takhle houknul na nějaké sleponě co se bavili a vstoupili by pod auto) a až pak se legitimoval (asi držkovali nevím, nebyl jsem tam a asi ani vy) a vyžadoval to tedy podle práva

a po legitimování (a to už je na videu) se choval normálně důrazně ... k malému děcku, které si prosazuje svou přes naše příkazy, se chováme stejně - z práva rodiče si vynucujeme poslušnost ... pán se choval jak rozmazlené děcko, strkal do policisty (a už věděl! že je to policista), odmítal poslechnout, byl arogantní a hvězda videa a chodníku ... policista si nemůže nechat s...t na hlavu ... kdyby to udělal .. to by bylo keců jak se bál a je nedůrazný a co kdyby to byl padouch, taky by couvnul ... srovnat si priority - chceme pořádek nebo ne, chceme, aby se dodržovali zákony nebo ne? chceme důraznou (a spravedlivou - padni komu padni) polici nebo ne?

+1/−2
18.4.2015 12:21

V92í21t32e76k 60V90e58č42e62r39e44k 7568299893815

On nepoužil chvaty za to, že šel na červenou. Legitimace byla důkladná a proběhla 2x. Ani hlídka se nevolala za přecházení na červenou. Pan v kabátě ovšem na domluvu nereagoval a vršil další přestupky.

0/−4
17.4.2015 18:17

P26e17t89r 41N27a53j47d87e66k 7737936663371

No koukám, že si policie uřízla pěknou ostudu. A vy co se toho vyšinutého psychopata zastáváte se akorát ztrapňujete.

+8/−1
17.4.2015 15:18

M97a85r40t73i37n 80R65ů84ž46i30č10k70a 9844851228599

psychopata? proč?

pochopil bych takové hodnocení, kdyby ho sejmumal na přechodu bez varování

ale dvakrát se prokázat jako policista a stále do něj strkal (to je z videa) - to si policista nemůže nechat líbit

to by si nenechal líbit nikdo

"ano, udělal jsem chybu, ale trhni si" tak se to dalo přeložit od toho človíčka, co křičel "toč to" ... on se nechoval vůbec rozumně, spíš jak rozmazlenec

tys byl na místě a víš jak to bylo celé?

+1/−2
17.4.2015 16:47

P11e97t71r 78N21a28j12d40e10k 7907776553331

z videa je jasné, že toho cajta provokoval záměrně a cajt je vůl, že se vyprovokovat nechal. Já bych jednal naprosto stejně pokud by se mě nějaký blb snažil zadržet kvůli takové kravině a měl s sebou svědka s kamerou.

+1/0
17.4.2015 17:19

P65e13t66r 34Š31t44ě76p 2983693290476

Ja bych naopak rekl, ze policajt se vyprovokovat nenechal. Kravatak ignoroval nekolik vyzev aby neodchazel a jeste se snazil s policajtem postuchovat. Ten ho slozil na zem az po nekolika upozornenich a tam ho pridrzel, aby vychladl. Zadne mlaceni, řvaní apod se nekonalo, choval se durazne a rozhodne, coz je ale v takovych pripadech potreba.

+1/−1
17.4.2015 18:56

V33l95a79d86i88s70l41a66v 34B37u64r75y31š87e26k 1799822987724

co nepochopím, tak pitomce, kterej si myslí, že si muže dovolit všecno a když mu policajt řekne, ať počká do příjezdu hlídky, tak se pořád drápe pryč, jako osel, navíc tuší, že je slabší, pochopil bych, kdyby mu nadával, vyhrožoval, ale takhle jen dokázal jak je hloupej

+5/−7
17.4.2015 10:54

P46e12t20r 61N80a27j43d46e63k 7517456603411

Kvůli zakomlexovaneho frustráta měl být celý den bez oběda?

+5/0
17.4.2015 17:21

V78í33t54e24k 48V25e50č39e58r21e30k 7948109363445

Zakomplexovaný frustrát je ten pán v kabátě. Policajt měl seběvědomí v pořádku a oprávněně. Zákon stojí za ním a sejmul ho ukázkově, za to může být pyšný.

Frustrát v kabátě má mindrák, tak by neunesl, že ho policista školí o přecházení, nedokázal to přijmout a vstřebat, protože tím policista zpochybnil jeho sebevědomí, které plavalo na vodě. Tak si potřeboval nahodit ego, že policajta neposlechne a ukáže mu. Policajt ho zalehnul a pak už chlap jenom hystericky kvikal jako ženská, že se dusinká. Doufám, že se mu za to videou budou kámoši ještě rok smát. Ještě zaplatí pokuty za několik přestupků.

+2/−4
17.4.2015 18:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.