Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Pardubic do Hradce pojedou jen autobusy, přesednout musí i fanoušci

Kvůli výstavbě druhé železniční koleje z Pardubic do Hradce Králové nebudou polovinu dubna jezdit mezi krajskými městy vlaky. Výluka začíná v sobotu, kdy je na programu i fotbalový mač Sparty Praha v Hradci. Policie ale komplikace s dopravou fanoušků nečeká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z76d70e82n42e41k 27Š90i73t77i83n76a 2473318870115

Objektivně chci dodat, že význam to bude mít až v okamžiku, kdy bude dvoukolejná celá trať vč. Pardubice hl.n. do Rosic nad Labem. Tam je to slabé místo tj. včetně úvratě do Chrudimi. Minimálně most musí mít 2 koleje. Trať ze Stéblové do Opatovic bude mít parametr na 160 ku, ale na tak krátkém úseku je to teoretická rychlost.

0/−1
4.4.2015 20:17

Z49d85e68n67e17k 20Š85i56t44i57n36a 2113678380585

Co tím mínusem prosím myslíte ????

0/0
5.4.2015 0:07

J20o60s91e66f 57K91u45b90e80š 9395745319584

Tak každý pochopí, že lepší je to dělat na etapy, než si rozkopat celoz trať... A do Chrudimi to bude ideální až budeš někdy Medlešická spojka...

0/0
5.4.2015 8:05

Z48d85e17n50e91k 65Š65i66t84i35n96a 2833898880155

Realisticky řečeno, nic to nepřinese, jen to stojí hromadu peněz.

2-5 minut za ty peníze to nestojí za to.

+1/−3
3.4.2015 22:30

J49a35r42o92s65l76a49v 14J82o37n75á32š 4258384552815

Bezpečnost?

+4/−1
4.4.2015 11:26

J22a98n 81Z62e81m30a18n 8506872984522

Co zvýšení propustnosti?

+2/0
4.4.2015 15:37

D65a68v73i11d 55H85a41m14b42á38l91e76k 4972800340224

Kriticky řečeno to nic nepřinese, ale objektivně řečeno to je krok správným směrem ale ve špatnou dobu, protože dokud nebude zrušena úvrať v Rosicích nad Labem pro vlaky z/do Chrudimi, tak tato stavba bude mít jen minimální přínos, protože ke zvýšení propustnosti tratě moc nepomůže. Ovšem až se někdy v budoucnu dočkáme přeložky trati do Chrudimi, bude se tato stavba jistě hodit.....

+2/0
4.4.2015 17:13

Z83d83e18n36e32k 28Š26i90t14i66n34a 2723488230635

Také se ptám, který národohospodář se prezentuje.

0/−1
5.4.2015 0:09

J75a39k96u50b 48M83o16u14č63k10a 1956958346549

V článku je nepřenost. Maximální rychlost na trati je 100 km/h.

0/0
3.4.2015 14:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.