- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hur to dopadnout nemohlo. Absolutni paskvil, pesi zona s tezkou dopravou. Vsem co to schvalili to dat k uhrade a zacit konecne se smysluplnou opravou na pesi zonu.
MHD byla blbost uz predtim, ted je jeste vetsi...
MHD mi tam pripadalo zbytecne uz pred rekonstrukci, a ted to je jeste horsi.
Štěpánko, díky!
Tak dlouho jste nechala opakovat hlasování, až Vám konečně tento paskvil prošel.
Nezapomenutelný výkon!!!
Trolejbusy na pěší zóně mohl ponechat jen absolutní idiot. Nikomu tam nechybí. Ušetřily by se miliony za příšené sloupy a dráty v oblacích . A nebo to by "záměr"? Dodnes jsem nikde neviděl sebemenší rozumné odůvodnění tohoto paskvilu...
Je hezké, jak sám sebe považujete za všechny. Jak víte, že tam trolejbusy "nikomu nechybí"???
Ondřej Nosek - uprostřed nemohla být výhybna, neboť v tomto prostoru je již úzká ulice a prostor pro chodce by se podstatně zmenšil. Co se týká důchodců, tak těch 100 metrů ještě dojdou. Souhlasím s Vámi - ty sloupy tam být nemusely. Ale co byste chtěl od býv. zastupitelstva a paní Fraňkové, A navíc ať již městská nebo státní policie by tam měla hlavně chodit a ne jezdit autem, kde jsou většinou tři, baví se a vůbec se nevěnují tomu, co se děje na chodnících,
No tak k těm 100 metrům hodně přidejte. Tř. míru opravdu není dlouhá 100 metrů a nejbližší zastávky MHD (nepočítám ty dvě sranda linky 21 a 27) jsou na Masarykově náměstí a náměstí republiky. Zkrátka tradiční hlavní třída Pardubic bez MHD je ptákovina. Ostatně i v minulosti vadily na tř. Míru parkující auta s povolením paní primátorky daleko více, než trolejbusy. I když je pravda, že tam linek bylo vedeno zbytečně moc. Úplně by stačila linka č.2 a č.1, ostatní po Sukovce.
Protože na Sukově třídě je v každém směru vyhrazen jeden jízdní pruuh pro MHD, tak bych provoz trolejbusů na TM zrušil a trolejové vedení nechal pouze prostav nouze.
K podobným kolisím pak nebude docházet a problém se vyřeší.
Po nově zrekonstruované třídě Míru jede trolejbus, když v tom uvidí v cestě stojící vůz zásobování.
Jak se situace vyřeší:
A) Řidič trolejbusu začne troubit.
B) Řidič náklaďáku začne troubit.
C) Začnou troubit oba, načež vyběhne Bajer a seřeže je oba, protože mu odhánějí hosty.
D) k této situaci nemůže dojít, protože linky MHD nebudou jezdit v hodiny určené pro zásobování 05-09 a 18-21.
E) Tenčí dlažba určená pro chůzi prostě dostane na prd...
F) Islámští teroristé převlečení za prodavače z Kebabu využijí nestřežené chvíle, obsadí radnici a vyhlásí chalífát.
A nebo napište svou možnost.
Prostě tam na té zúžené části veškerou dopravu zrušte a basta! Nic lepšího se vymyslet nedá!
Zkrátka brněnský architekt se pomstil Pardubicím. Původně přece měla být uprostřed tř. Míru výhybna - není žádná. Místo architektonicky zpracovaných sloupů jsou tam ohyzdné trakční. Zastupitelům vůbec nevadilo, že na třídu Míru zamezili vstupu seniorů, kteří už mají problémy s chůzí. Ti se tak po svých prostě od AFI nebo nám. Republiky na tř. Míru nedostanou. Ale co, na nějaké seniory přece zastupitelstvo kašle. A k dovršení všeho nakonec padla i ta, trochu kompromisní, varianta, že by trolejbusy jezdili alespoň tou rozšířenou částí kolem Magnumu do Sladkovského. Může tam jet pouze linka (č.4) a jen v jednom směru - od Sladkovského k Magnumu. V opačném směru není trolejová trakce (zcela chybí trakční výhybky). Dokonale zmatlaný záměr.
Varianta jízdy od Bati Sladkovského na Sukovu třídu byla také ve hře, ale bez kompletní přestavby křižovatky Sladkovského x Sukova to nešlo. Jsou tam malé poloměry odbočení. Když trolejbusy odbočují do Sladkovského, tak zabírají celou její šířku.