Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hlavní problém nového pardubického bulváru je příliš úzká vozovka

Už první den odhalil základní problém opravené třídy Míru v Pardubicích. Je na ní tak úzká vozovka, že se řidič MHD nemá šanci vyhnout jakémukoliv autu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J10a61n 29M83a36t13ú53š 5297860295376

Hur to dopadnout nemohlo. Absolutni paskvil, pesi zona s tezkou dopravou. Vsem co to schvalili to dat k uhrade a zacit konecne se smysluplnou opravou na pesi zonu.

0/0
5.4.2015 22:21

Z34d39e81n53ě67k 86B22ř67í54z69a 8356205699506

MHD byla blbost uz predtim, ted je jeste vetsi...

0/0
5.4.2015 15:30

Z73d72e91n71ě49k 97B74ř19í57z54a 8616895899386

MHD mi tam pripadalo zbytecne uz pred rekonstrukci, a ted to je jeste horsi.

0/0
5.4.2015 15:28

J14a69r78o74s22l13a35v 34R88y92c87h93t87á62ř 2964549589876

Štěpánko, díky!

Tak dlouho jste nechala opakovat hlasování, až Vám konečně tento paskvil prošel. 

Nezapomenutelný výkon!!!

+4/0
3.4.2015 22:38

J56i91r63i 62D55o53m76i71n82i71k 1491908251620

Trolejbusy na pěší zóně mohl ponechat jen absolutní idiot. Nikomu tam nechybí. Ušetřily by se miliony za příšené sloupy a dráty v oblacích . A nebo to by "záměr"? Dodnes jsem nikde neviděl sebemenší rozumné  odůvodnění tohoto paskvilu...

+5/−1
3.4.2015 12:12

O27n43d92ř42e66j 98N84o80s57e84k 7780134193514

Je hezké, jak sám sebe považujete za všechny. Jak víte, že tam trolejbusy "nikomu nechybí"???

0/−4
3.4.2015 13:03

F53r25a31n10t61i97š36e44k 83K36a96b94r12h72e21l 3195700712588

opravdu Vás minula opakovaná informace, že jednou z podmínek dotace pro přestavbu bylo zachování provozu MHD?? Prostě tam několik let po dokončení musí projet alespoň několik trlejbusů denně, aby bylo možné na realizaci projektu čerpat dotace.

0/−1
3.4.2015 15:04

J93a61r30o62s22l72a11v 12J77o87n53á21š 4128384542705

To není tak docela pravda. Podmínkou bylo dodržení projektu. Kdyby ty sloupy a troleje nebyly v projektu, nemusely by tam být.

+8/0
3.4.2015 16:42

M22i56l41o35š 29P47r90á68z55n88ý 5244199970898

Ondřej Nosek - uprostřed nemohla být výhybna, neboť v tomto prostoru je již úzká ulice a prostor pro chodce by se podstatně zmenšil. Co se týká důchodců, tak těch 100 metrů ještě dojdou. Souhlasím s Vámi - ty sloupy tam být nemusely. Ale co byste chtěl od býv. zastupitelstva a paní Fraňkové, A navíc ať již městská nebo státní policie by tam měla hlavně chodit a ne jezdit autem, kde jsou většinou tři,  baví se a vůbec se nevěnují tomu, co se děje na chodnících,

+3/0
3.4.2015 9:37

O26n81d55ř39e79j 23N29o32s72e53k 7240424543804

No tak k těm 100 metrům hodně přidejte. Tř. míru opravdu není dlouhá 100 metrů a nejbližší zastávky MHD (nepočítám ty dvě sranda linky 21 a 27) jsou na Masarykově náměstí a náměstí republiky. Zkrátka tradiční hlavní třída Pardubic bez MHD je ptákovina. Ostatně i v minulosti vadily na tř. Míru parkující auta s povolením paní primátorky daleko více, než trolejbusy. I když je pravda, že tam linek bylo vedeno zbytečně moc. Úplně by stačila  linka č.2 a č.1, ostatní po Sukovce.

0/−2
3.4.2015 13:01

J36a74r37o59s63l77a44v 51J20o13n91á74š 4738964632125

Já jsem pochopil, že o sto metrů by se cestujícím prodloužila trasa, kdyby místo u Grandu vystupovali a nastupovali na nám. Republiky. Stanice u "záchodků" by zůstala a trolejbusy a autobusy by jezdily Sladkovského na Sukovku. A těch 250 metrů třídy Míru mohlo zůstat jako čistá pěší zóna. Zavádět tam troleje kvůli těm 100 metrům od Grandu na nám. Republiky byla hloupost.

+2/0
3.4.2015 16:40

Z21d60e16n97ě81k 31B24ř35í48z57a 8306975239866

Třída míru má 550 metrů, ale jinak souhlasim

0/0
5.4.2015 15:24

Z53d91e72n62e18k 90Š21i78t66i86n85a 2333178810415

Protože na Sukově třídě je v každém směru vyhrazen jeden jízdní pruuh pro MHD, tak bych provoz trolejbusů na TM zrušil a trolejové vedení nechal pouze prostav nouze.

K podobným kolisím pak nebude docházet a problém se vyřeší.

+2/0
3.4.2015 9:23

Š25á21r17k70a 66M54a42t20y40á55š87o26v17á 1611495902899

Po nově zrekonstruované třídě Míru jede trolejbus, když v tom uvidí v cestě stojící vůz zásobování.

Jak se situace vyřeší:

A) Řidič trolejbusu začne troubit.

B) Řidič náklaďáku začne troubit.

C) Začnou troubit oba, načež vyběhne Bajer a seřeže je oba, protože mu odhánějí hosty.

D) k této situaci nemůže dojít, protože linky MHD nebudou jezdit v hodiny určené pro zásobování 05-09 a 18-21.

E) Tenčí dlažba určená pro chůzi prostě dostane na prd...

F) Islámští teroristé převlečení za prodavače z Kebabu využijí nestřežené chvíle, obsadí radnici a vyhlásí chalífát.

A nebo napište svou možnost.

+6/0
3.4.2015 7:32

O59n47d50ř82e82j 61N28o96s24e34k 7360974253504

"C)" je správně.

0/0
3.4.2015 15:47

O16n13d28ř76e89j 74N64o13s55e97k 7140554553564

C) je správně!

+1/0
3.4.2015 15:49
Foto

A50l30i87c17e 49K45l49a33p29a22č28o95v81á 7430681395918

No možnost F se nezdá být úplně nejhorší, doufám že znají výraz DEFENESTRACE. :-)

0/0
5.4.2015 19:13

P14e36t36e21r 36K41l95e46i44n 8901545901945

Prostě tam na té zúžené části veškerou dopravu zrušte a basta! Nic lepšího se vymyslet nedá!

+1/0
2.4.2015 21:13

O36n42d41ř39e88j 74N88o86s73e95k 7370874163454

Zkrátka brněnský architekt se pomstil Pardubicím. Původně přece měla být uprostřed tř. Míru výhybna - není žádná. Místo architektonicky zpracovaných sloupů jsou tam ohyzdné trakční. Zastupitelům vůbec nevadilo, že na třídu Míru zamezili vstupu seniorů, kteří už mají problémy s chůzí. Ti se tak po svých prostě od AFI nebo nám. Republiky na tř. Míru nedostanou. Ale co, na nějaké seniory přece zastupitelstvo kašle. A k dovršení všeho nakonec padla i ta, trochu kompromisní, varianta, že by trolejbusy jezdili alespoň tou rozšířenou částí kolem Magnumu do Sladkovského. Může tam jet pouze linka (č.4) a jen v jednom směru - od Sladkovského k Magnumu. V opačném směru není trolejová trakce (zcela chybí trakční výhybky). Dokonale zmatlaný záměr.

+1/−3
2.4.2015 20:08

M42a31r45t72i98n 29Č70a92p29e23k 6590141857964

Varianta jízdy od Bati Sladkovského na Sukovu třídu byla také ve hře, ale bez kompletní přestavby křižovatky Sladkovského x Sukova to nešlo. Jsou tam malé poloměry odbočení. Když trolejbusy odbočují do Sladkovského, tak zabírají celou její šířku.

+1/0
2.4.2015 21:05

O61n57d49ř23e90j 87N82o38s31e91k 7560934433644

Ze Sladkovského směrem na nám. Republiky to nemohl být problém. Místa je tam dost. Stačilo upravit kousek stávajícího parkoviště u křižovatky.

0/−1
2.4.2015 21:18

F26r30a90n77t14i95š33e47k 24K29a61b71r81h76e38l 3545420372268

pane Nosku, prosím Vás, oni nikde v jiných městěch senioři pěšky nechodí? Nikde jinde nejsou pěší zóny? Používáte laciné argumenty, přitom by vlastně stačilo jen napsat, že se Vám to nelíbí a že Vás to sere.

0/−1
3.4.2015 15:07

P49a72v81e17l 53N58e84r52a84d 7363124182829

Tak to, že se na pěší zóně nevejdou dvě protijedoucí vozidla je určitě zásadní a překvapivé zjištění...;-)

+1/0
2.4.2015 19:37

O98n79d24ř24e26j 35N65o70s76e98k 7850674453624

Pokud se domníváte, že na pěší zóny nemůže MHD, tak se hluboce mýlíte. Pěší zóny s MHD jsou po Evropě úplně běžnou a rozumnou záležitostí. Pokud vím, tak nejbližší je v Praze (část Nádražní kolem Anděla). Obousměrný provoz MHD.

+1/−2
2.4.2015 20:13

O42n49d10ř15e52j 82N22o35s20e66k 7440474913774

Pěší zóna Anděl: https://maps.google.cz/maps?q=sm%C3%ADchov&hl=cs&ie=UTF8&ll=50.070703,14.404959&spn=0.00001,0.008256&sll=50.034691,15.75817&sspn=0.153044,0.267448&brcurrent=5,0,0&hnear=Sm%C3%ADchov,+Praha&t=h&z=18&layer=c&cbll=50.07087,14.404859&panoid=gLRtYD3KBRZNakyyQQkURQ&cbp=12,344.77,,0,-0.06

0/0
2.4.2015 20:33

O93n25d64ř25e49j 47N57o64s50e71k 7830654373404

krátký odkaz: http://goo.gl/maps/gMqbh

0/0
2.4.2015 20:37

H80e36l28e73n14a 57P79a10r11d24u75b96s25k63á 1429312461321

Je pravda, že Třída míru je lepší, než byla. Ale jen o maličko, takže je pořád hnusná, zadrátovaná, zasloupovaná.... Děs. Tohle má být výstavní bulvár krajského města? Rv

+4/0
2.4.2015 17:29

L19e11o54š 36S61t37a12n94ě90k 4584831715

No sloupů tam bylo před rekonstrukcí méně, troleje byly chyceny v užším úseku z kotev v budovách....

+2/0
2.4.2015 20:21

D74a71v55i92d 61M16a18c64h47á89č62e28k 4272488618173

Třída Míru se povedla, nechybí na ní nic, všechno se tam vešlo. Nesmyslně situované lavičky - jak hokejové střídačky, stojany na kola - o které se kolo blbě opírá, cesta pro trolejbusy - úzká tak, že průjezdnost bude muset hlídat Městská policie, stromky - zakrslé kultivary s korunou, co neposkytne stín, plakátovací sloupy - bez kterých bychom se na těch 400 metrech ve městě obešli. Ale máme to!!! Stejně jako zahrady některých domů v satelitech, kde je vše, co nabízí hobby markety. Sice hnusný, ale ať sousedi vidí, že máme.

+8/−1
2.4.2015 16:53

O25n21d42ř40e69j 38N38o75s12e78k 7410374243294

Dobrý postřeh...

0/0
2.4.2015 20:19

J84a14n 38V55o31j24t90í16š97e94k 6402821145906

Nízké stromky opticky a pocitově zvětšují prostor a na městské třídy rozhodně patří. Plakátovací sloupy jsou pro to, aby plakáty nebyly lepeny všude možně, lavičky jsou situované normálně a silniční pruh pro trolejbusy je široký tak, aby se na něj vešel trolejbus.

+2/0
2.4.2015 22:22

O62n91d29ř45e26j 69N63o31s30e55k 7950714913244

Architektonický problém je spíš podélně položená velkoformátová dlažba, která už tak úzkou ulici opticky ještě zužuje.  Zkrátka naprostý úlet architekta Waltera.

+2/0
3.4.2015 12:53

L65u46d85v32í60k 19R44a41k 8135361414634

PardubiceR^R^R^!!!!!!RvRvRv. Na co sáhnete se vám podaří. jen, tak dál.;-€;-(;-D

+1/−1
2.4.2015 16:24

H21e84l37e38n48a 17P45a18r39d84u19b76s16k93á 1739882421451

Bohužel máte pravdu...;-(

+2/0
2.4.2015 17:30

Z40d65e76n14ě83k 47B84ř94í51z10a 8646305389176

rekonstrukce zimáku se povedla...

0/0
5.4.2015 15:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.