Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hlavní problém nového pardubického bulváru je příliš úzká vozovka

Už první den odhalil základní problém opravené třídy Míru v Pardubicích. Je na ní tak úzká vozovka, že se řidič MHD nemá šanci vyhnout jakémukoliv autu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69a42n 85M35a69t24ú54š 5717310475316

Hur to dopadnout nemohlo. Absolutni paskvil, pesi zona s tezkou dopravou. Vsem co to schvalili to dat k uhrade a zacit konecne se smysluplnou opravou na pesi zonu.

0/0
5.4.2015 22:21

Z97d57e63n11ě67k 87B33ř51í97z39a 8876665829266

MHD byla blbost uz predtim, ted je jeste vetsi...

0/0
5.4.2015 15:30

Z86d32e12n96ě87k 87B17ř35í13z77a 8846495789876

MHD mi tam pripadalo zbytecne uz pred rekonstrukci, a ted to je jeste horsi.

0/0
5.4.2015 15:28

J50a31r13o11s14l45a97v 61R50y71c84h62t65á20ř 2794199139586

Štěpánko, díky!

Tak dlouho jste nechala opakovat hlasování, až Vám konečně tento paskvil prošel. 

Nezapomenutelný výkon!!!

+4/0
3.4.2015 22:38

J68i48r47i 21D57o82m43i40n95i94k 1791778611880

Trolejbusy na pěší zóně mohl ponechat jen absolutní idiot. Nikomu tam nechybí. Ušetřily by se miliony za příšené sloupy a dráty v oblacích . A nebo to by "záměr"? Dodnes jsem nikde neviděl sebemenší rozumné  odůvodnění tohoto paskvilu...

+5/−1
3.4.2015 12:12

O98n82d30ř93e37j 83N30o84s64e46k 7590264433324

Je hezké, jak sám sebe považujete za všechny. Jak víte, že tam trolejbusy "nikomu nechybí"???

0/−4
3.4.2015 13:03

F76r36a25n98t28i25š10e40k 75K92a47b69r70h18e49l 3285820872828

opravdu Vás minula opakovaná informace, že jednou z podmínek dotace pro přestavbu bylo zachování provozu MHD?? Prostě tam několik let po dokončení musí projet alespoň několik trlejbusů denně, aby bylo možné na realizaci projektu čerpat dotace.

0/−1
3.4.2015 15:04

J85a79r44o26s51l35a81v 73J14o11n86á94š 4238594652135

To není tak docela pravda. Podmínkou bylo dodržení projektu. Kdyby ty sloupy a troleje nebyly v projektu, nemusely by tam být.

+8/0
3.4.2015 16:42

M79i94l60o62š 60P58r32á88z81n33ý 5654759790668

Ondřej Nosek - uprostřed nemohla být výhybna, neboť v tomto prostoru je již úzká ulice a prostor pro chodce by se podstatně zmenšil. Co se týká důchodců, tak těch 100 metrů ještě dojdou. Souhlasím s Vámi - ty sloupy tam být nemusely. Ale co byste chtěl od býv. zastupitelstva a paní Fraňkové, A navíc ať již městská nebo státní policie by tam měla hlavně chodit a ne jezdit autem, kde jsou většinou tři,  baví se a vůbec se nevěnují tomu, co se děje na chodnících,

+3/0
3.4.2015 9:37

O81n58d76ř40e63j 86N60o84s89e26k 7540204983534

No tak k těm 100 metrům hodně přidejte. Tř. míru opravdu není dlouhá 100 metrů a nejbližší zastávky MHD (nepočítám ty dvě sranda linky 21 a 27) jsou na Masarykově náměstí a náměstí republiky. Zkrátka tradiční hlavní třída Pardubic bez MHD je ptákovina. Ostatně i v minulosti vadily na tř. Míru parkující auta s povolením paní primátorky daleko více, než trolejbusy. I když je pravda, že tam linek bylo vedeno zbytečně moc. Úplně by stačila  linka č.2 a č.1, ostatní po Sukovce.

0/−2
3.4.2015 13:01

J80a79r87o14s67l37a54v 66J29o37n33á62š 4898624922845

Já jsem pochopil, že o sto metrů by se cestujícím prodloužila trasa, kdyby místo u Grandu vystupovali a nastupovali na nám. Republiky. Stanice u "záchodků" by zůstala a trolejbusy a autobusy by jezdily Sladkovského na Sukovku. A těch 250 metrů třídy Míru mohlo zůstat jako čistá pěší zóna. Zavádět tam troleje kvůli těm 100 metrům od Grandu na nám. Republiky byla hloupost.

+2/0
3.4.2015 16:40

Z59d11e17n31ě52k 19B63ř58í71z14a 8286885779156

Třída míru má 550 metrů, ale jinak souhlasim

0/0
5.4.2015 15:24

Z51d60e14n50e19k 93Š28i97t47i35n98a 2613308520775

Protože na Sukově třídě je v každém směru vyhrazen jeden jízdní pruuh pro MHD, tak bych provoz trolejbusů na TM zrušil a trolejové vedení nechal pouze prostav nouze.

K podobným kolisím pak nebude docházet a problém se vyřeší.

+2/0
3.4.2015 9:23

Š73á34r67k98a 39M24a47t87y56á43š27o30v25á 1981495472759

Po nově zrekonstruované třídě Míru jede trolejbus, když v tom uvidí v cestě stojící vůz zásobování.

Jak se situace vyřeší:

A) Řidič trolejbusu začne troubit.

B) Řidič náklaďáku začne troubit.

C) Začnou troubit oba, načež vyběhne Bajer a seřeže je oba, protože mu odhánějí hosty.

D) k této situaci nemůže dojít, protože linky MHD nebudou jezdit v hodiny určené pro zásobování 05-09 a 18-21.

E) Tenčí dlažba určená pro chůzi prostě dostane na prd...

F) Islámští teroristé převlečení za prodavače z Kebabu využijí nestřežené chvíle, obsadí radnici a vyhlásí chalífát.

A nebo napište svou možnost.

+6/0
3.4.2015 7:32

O61n76d75ř29e21j 80N68o73s86e22k 7750174693314

"C)" je správně.

0/0
3.4.2015 15:47

O66n85d84ř47e46j 29N58o62s67e62k 7140704333874

C) je správně!

+1/0
3.4.2015 15:49

A77l29i57c98e 59K47l84a53p33a65č92o65v92á 7210271485398

No možnost F se nezdá být úplně nejhorší, doufám že znají výraz DEFENESTRACE. :-)

0/0
5.4.2015 19:13

P28e34t76e40r 45K77l61e30i87n 8221935231715

Prostě tam na té zúžené části veškerou dopravu zrušte a basta! Nic lepšího se vymyslet nedá!

+1/0
2.4.2015 21:13

O57n86d91ř89e54j 39N22o26s69e83k 7760424293914

Zkrátka brněnský architekt se pomstil Pardubicím. Původně přece měla být uprostřed tř. Míru výhybna - není žádná. Místo architektonicky zpracovaných sloupů jsou tam ohyzdné trakční. Zastupitelům vůbec nevadilo, že na třídu Míru zamezili vstupu seniorů, kteří už mají problémy s chůzí. Ti se tak po svých prostě od AFI nebo nám. Republiky na tř. Míru nedostanou. Ale co, na nějaké seniory přece zastupitelstvo kašle. A k dovršení všeho nakonec padla i ta, trochu kompromisní, varianta, že by trolejbusy jezdili alespoň tou rozšířenou částí kolem Magnumu do Sladkovského. Může tam jet pouze linka (č.4) a jen v jednom směru - od Sladkovského k Magnumu. V opačném směru není trolejová trakce (zcela chybí trakční výhybky). Dokonale zmatlaný záměr.

+1/−3
2.4.2015 20:08

M80a52r17t41i24n 37Č44a78p92e91k 6520101667374

Varianta jízdy od Bati Sladkovského na Sukovu třídu byla také ve hře, ale bez kompletní přestavby křižovatky Sladkovského x Sukova to nešlo. Jsou tam malé poloměry odbočení. Když trolejbusy odbočují do Sladkovského, tak zabírají celou její šířku.

+1/0
2.4.2015 21:05

O20n46d52ř70e81j 74N77o10s74e48k 7810154323694

Ze Sladkovského směrem na nám. Republiky to nemohl být problém. Místa je tam dost. Stačilo upravit kousek stávajícího parkoviště u křižovatky.

0/−1
2.4.2015 21:18

F44r57a43n21t53i95š19e22k 56K97a65b78r92h63e94l 3495890862118

pane Nosku, prosím Vás, oni nikde v jiných městěch senioři pěšky nechodí? Nikde jinde nejsou pěší zóny? Používáte laciné argumenty, přitom by vlastně stačilo jen napsat, že se Vám to nelíbí a že Vás to sere.

0/−1
3.4.2015 15:07

P11a78v26e22l 94N66e50r90a15d 7143354352909

Tak to, že se na pěší zóně nevejdou dvě protijedoucí vozidla je určitě zásadní a překvapivé zjištění...;-)

+1/0
2.4.2015 19:37

O67n98d30ř59e80j 98N13o57s24e62k 7470864913874

Pokud se domníváte, že na pěší zóny nemůže MHD, tak se hluboce mýlíte. Pěší zóny s MHD jsou po Evropě úplně běžnou a rozumnou záležitostí. Pokud vím, tak nejbližší je v Praze (část Nádražní kolem Anděla). Obousměrný provoz MHD.

+1/−2
2.4.2015 20:13

O20n82d60ř84e61j 79N13o52s52e31k 7610764693614

Pěší zóna Anděl: https://maps.google.cz/maps?q=sm%C3%ADchov&hl=cs&ie=UTF8&ll=50.070703,14.404959&spn=0.00001,0.008256&sll=50.034691,15.75817&sspn=0.153044,0.267448&brcurrent=5,0,0&hnear=Sm%C3%ADchov,+Praha&t=h&z=18&layer=c&cbll=50.07087,14.404859&panoid=gLRtYD3KBRZNakyyQQkURQ&cbp=12,344.77,,0,-0.06

0/0
2.4.2015 20:33

O90n14d85ř31e16j 97N78o71s14e23k 7500864393864

krátký odkaz: http://goo.gl/maps/gMqbh

0/0
2.4.2015 20:37

H47e41l39e30n16a 55P67a40r30d52u55b31s48k24á 1779672811211

Je pravda, že Třída míru je lepší, než byla. Ale jen o maličko, takže je pořád hnusná, zadrátovaná, zasloupovaná.... Děs. Tohle má být výstavní bulvár krajského města? Rv

+4/0
2.4.2015 17:29

L46e21o52š 37S41t41a87n22ě26k 4164681205

No sloupů tam bylo před rekonstrukcí méně, troleje byly chyceny v užším úseku z kotev v budovách....

+2/0
2.4.2015 20:21

D96a31v91i65d 21M23a10c55h30á12č31e69k 4612408988673

Třída Míru se povedla, nechybí na ní nic, všechno se tam vešlo. Nesmyslně situované lavičky - jak hokejové střídačky, stojany na kola - o které se kolo blbě opírá, cesta pro trolejbusy - úzká tak, že průjezdnost bude muset hlídat Městská policie, stromky - zakrslé kultivary s korunou, co neposkytne stín, plakátovací sloupy - bez kterých bychom se na těch 400 metrech ve městě obešli. Ale máme to!!! Stejně jako zahrady některých domů v satelitech, kde je vše, co nabízí hobby markety. Sice hnusný, ale ať sousedi vidí, že máme.

+8/−1
2.4.2015 16:53

O82n11d13ř31e12j 13N74o86s58e15k 7100504183894

Dobrý postřeh...

0/0
2.4.2015 20:19

J49a97n 29V32o30j62t65í37š11e76k 6222611185246

Nízké stromky opticky a pocitově zvětšují prostor a na městské třídy rozhodně patří. Plakátovací sloupy jsou pro to, aby plakáty nebyly lepeny všude možně, lavičky jsou situované normálně a silniční pruh pro trolejbusy je široký tak, aby se na něj vešel trolejbus.

+2/0
2.4.2015 22:22

O51n89d96ř42e73j 15N20o22s83e66k 7160324443424

Architektonický problém je spíš podélně položená velkoformátová dlažba, která už tak úzkou ulici opticky ještě zužuje.  Zkrátka naprostý úlet architekta Waltera.

+2/0
3.4.2015 12:53

L59u20d71v91í65k 80R13a11k 8475411764424

PardubiceR^R^R^!!!!!!RvRvRv. Na co sáhnete se vám podaří. jen, tak dál.;-€;-(;-D

+1/−1
2.4.2015 16:24

H39e80l34e90n69a 92P87a33r95d61u72b36s44k96á 1769652401221

Bohužel máte pravdu...;-(

+2/0
2.4.2015 17:30

Z98d85e30n16ě26k 39B83ř56í80z15a 8226135589296

rekonstrukce zimáku se povedla...

0/0
5.4.2015 15:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.