Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hlavní problém nového pardubického bulváru je příliš úzká vozovka

Už první den odhalil základní problém opravené třídy Míru v Pardubicích. Je na ní tak úzká vozovka, že se řidič MHD nemá šanci vyhnout jakémukoliv autu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58a48n 48M93a60t19ú62š 5817590285416

Hur to dopadnout nemohlo. Absolutni paskvil, pesi zona s tezkou dopravou. Vsem co to schvalili to dat k uhrade a zacit konecne se smysluplnou opravou na pesi zonu.

0/0
5.4.2015 22:21

Z78d11e80n34ě35k 55B23ř64í87z94a 8616655609796

MHD byla blbost uz predtim, ted je jeste vetsi...

0/0
5.4.2015 15:30

Z21d49e41n25ě79k 87B61ř12í27z22a 8486765979726

MHD mi tam pripadalo zbytecne uz pred rekonstrukci, a ted to je jeste horsi.

0/0
5.4.2015 15:28

J77a38r48o67s58l24a90v 57R53y16c75h57t57á43ř 2714619959816

Štěpánko, díky!

Tak dlouho jste nechala opakovat hlasování, až Vám konečně tento paskvil prošel. 

Nezapomenutelný výkon!!!

+4/0
3.4.2015 22:38

J86i24r49i 68D31o65m78i40n78i76k 1831688851580

Trolejbusy na pěší zóně mohl ponechat jen absolutní idiot. Nikomu tam nechybí. Ušetřily by se miliony za příšené sloupy a dráty v oblacích . A nebo to by "záměr"? Dodnes jsem nikde neviděl sebemenší rozumné  odůvodnění tohoto paskvilu...

+5/−1
3.4.2015 12:12

O56n50d85ř59e56j 92N17o46s87e62k 7950344493324

Je hezké, jak sám sebe považujete za všechny. Jak víte, že tam trolejbusy "nikomu nechybí"???

0/−4
3.4.2015 13:03

F27r39a64n25t65i88š83e33k 18K16a81b87r28h44e24l 3735840302278

opravdu Vás minula opakovaná informace, že jednou z podmínek dotace pro přestavbu bylo zachování provozu MHD?? Prostě tam několik let po dokončení musí projet alespoň několik trlejbusů denně, aby bylo možné na realizaci projektu čerpat dotace.

0/−1
3.4.2015 15:04

J10a16r57o21s15l12a74v 50J36o85n72á96š 4268564982605

To není tak docela pravda. Podmínkou bylo dodržení projektu. Kdyby ty sloupy a troleje nebyly v projektu, nemusely by tam být.

+8/0
3.4.2015 16:42

M46i28l52o29š 68P72r27á76z53n73ý 5154879110738

Ondřej Nosek - uprostřed nemohla být výhybna, neboť v tomto prostoru je již úzká ulice a prostor pro chodce by se podstatně zmenšil. Co se týká důchodců, tak těch 100 metrů ještě dojdou. Souhlasím s Vámi - ty sloupy tam být nemusely. Ale co byste chtěl od býv. zastupitelstva a paní Fraňkové, A navíc ať již městská nebo státní policie by tam měla hlavně chodit a ne jezdit autem, kde jsou většinou tři,  baví se a vůbec se nevěnují tomu, co se děje na chodnících,

+3/0
3.4.2015 9:37

O88n20d13ř32e31j 33N69o27s59e22k 7900474573464

No tak k těm 100 metrům hodně přidejte. Tř. míru opravdu není dlouhá 100 metrů a nejbližší zastávky MHD (nepočítám ty dvě sranda linky 21 a 27) jsou na Masarykově náměstí a náměstí republiky. Zkrátka tradiční hlavní třída Pardubic bez MHD je ptákovina. Ostatně i v minulosti vadily na tř. Míru parkující auta s povolením paní primátorky daleko více, než trolejbusy. I když je pravda, že tam linek bylo vedeno zbytečně moc. Úplně by stačila  linka č.2 a č.1, ostatní po Sukovce.

0/−2
3.4.2015 13:01

J45a19r65o41s28l83a77v 55J41o10n57á37š 4888794672415

Já jsem pochopil, že o sto metrů by se cestujícím prodloužila trasa, kdyby místo u Grandu vystupovali a nastupovali na nám. Republiky. Stanice u "záchodků" by zůstala a trolejbusy a autobusy by jezdily Sladkovského na Sukovku. A těch 250 metrů třídy Míru mohlo zůstat jako čistá pěší zóna. Zavádět tam troleje kvůli těm 100 metrům od Grandu na nám. Republiky byla hloupost.

+2/0
3.4.2015 16:40

Z96d86e48n62ě96k 61B92ř93í34z75a 8896285679396

Třída míru má 550 metrů, ale jinak souhlasim

0/0
5.4.2015 15:24

Z38d30e25n79e41k 43Š17i72t68i27n94a 2423788130735

Protože na Sukově třídě je v každém směru vyhrazen jeden jízdní pruuh pro MHD, tak bych provoz trolejbusů na TM zrušil a trolejové vedení nechal pouze prostav nouze.

K podobným kolisím pak nebude docházet a problém se vyřeší.

+2/0
3.4.2015 9:23

Š93á44r89k59a 28M24a14t98y94á49š83o26v71á 1161525922589

Po nově zrekonstruované třídě Míru jede trolejbus, když v tom uvidí v cestě stojící vůz zásobování.

Jak se situace vyřeší:

A) Řidič trolejbusu začne troubit.

B) Řidič náklaďáku začne troubit.

C) Začnou troubit oba, načež vyběhne Bajer a seřeže je oba, protože mu odhánějí hosty.

D) k této situaci nemůže dojít, protože linky MHD nebudou jezdit v hodiny určené pro zásobování 05-09 a 18-21.

E) Tenčí dlažba určená pro chůzi prostě dostane na prd...

F) Islámští teroristé převlečení za prodavače z Kebabu využijí nestřežené chvíle, obsadí radnici a vyhlásí chalífát.

A nebo napište svou možnost.

+6/0
3.4.2015 7:32

O86n12d71ř36e22j 18N48o34s33e34k 7270314663634

"C)" je správně.

0/0
3.4.2015 15:47

O81n89d29ř40e41j 10N68o49s24e33k 7310294403564

C) je správně!

+1/0
3.4.2015 15:49
Foto

A27l44i66c26e 34K46l54a76p40a47č81o35v51á 7350931895858

No možnost F se nezdá být úplně nejhorší, doufám že znají výraz DEFENESTRACE. :-)

0/0
5.4.2015 19:13

P76e38t84e11r 35K52l75e20i92n 8891475861475

Prostě tam na té zúžené části veškerou dopravu zrušte a basta! Nic lepšího se vymyslet nedá!

+1/0
2.4.2015 21:13

O14n91d76ř90e16j 88N66o11s96e29k 7180154583814

Zkrátka brněnský architekt se pomstil Pardubicím. Původně přece měla být uprostřed tř. Míru výhybna - není žádná. Místo architektonicky zpracovaných sloupů jsou tam ohyzdné trakční. Zastupitelům vůbec nevadilo, že na třídu Míru zamezili vstupu seniorů, kteří už mají problémy s chůzí. Ti se tak po svých prostě od AFI nebo nám. Republiky na tř. Míru nedostanou. Ale co, na nějaké seniory přece zastupitelstvo kašle. A k dovršení všeho nakonec padla i ta, trochu kompromisní, varianta, že by trolejbusy jezdili alespoň tou rozšířenou částí kolem Magnumu do Sladkovského. Může tam jet pouze linka (č.4) a jen v jednom směru - od Sladkovského k Magnumu. V opačném směru není trolejová trakce (zcela chybí trakční výhybky). Dokonale zmatlaný záměr.

+1/−3
2.4.2015 20:08

M58a16r57t42i55n 33Č46a54p90e55k 6540901917904

Varianta jízdy od Bati Sladkovského na Sukovu třídu byla také ve hře, ale bez kompletní přestavby křižovatky Sladkovského x Sukova to nešlo. Jsou tam malé poloměry odbočení. Když trolejbusy odbočují do Sladkovského, tak zabírají celou její šířku.

+1/0
2.4.2015 21:05

O15n40d55ř17e88j 91N42o88s57e59k 7280154333844

Ze Sladkovského směrem na nám. Republiky to nemohl být problém. Místa je tam dost. Stačilo upravit kousek stávajícího parkoviště u křižovatky.

0/−1
2.4.2015 21:18

F79r18a75n94t76i70š26e14k 44K56a91b62r10h59e10l 3315460252958

pane Nosku, prosím Vás, oni nikde v jiných městěch senioři pěšky nechodí? Nikde jinde nejsou pěší zóny? Používáte laciné argumenty, přitom by vlastně stačilo jen napsat, že se Vám to nelíbí a že Vás to sere.

0/−1
3.4.2015 15:07

P75a94v65e72l 11N25e66r48a68d 7573964242499

Tak to, že se na pěší zóně nevejdou dvě protijedoucí vozidla je určitě zásadní a překvapivé zjištění...;-)

+1/0
2.4.2015 19:37

O10n61d73ř82e78j 58N24o31s73e10k 7950984253364

Pokud se domníváte, že na pěší zóny nemůže MHD, tak se hluboce mýlíte. Pěší zóny s MHD jsou po Evropě úplně běžnou a rozumnou záležitostí. Pokud vím, tak nejbližší je v Praze (část Nádražní kolem Anděla). Obousměrný provoz MHD.

+1/−2
2.4.2015 20:13

O90n82d87ř36e23j 13N18o56s88e24k 7440744783194

Pěší zóna Anděl: https://maps.google.cz/maps?q=sm%C3%ADchov&hl=cs&ie=UTF8&ll=50.070703,14.404959&spn=0.00001,0.008256&sll=50.034691,15.75817&sspn=0.153044,0.267448&brcurrent=5,0,0&hnear=Sm%C3%ADchov,+Praha&t=h&z=18&layer=c&cbll=50.07087,14.404859&panoid=gLRtYD3KBRZNakyyQQkURQ&cbp=12,344.77,,0,-0.06

0/0
2.4.2015 20:33

O31n56d56ř47e42j 51N61o48s84e27k 7510864103744

krátký odkaz: http://goo.gl/maps/gMqbh

0/0
2.4.2015 20:37

H12e93l69e73n84a 88P74a65r80d31u83b20s41k53á 1719592471141

Je pravda, že Třída míru je lepší, než byla. Ale jen o maličko, takže je pořád hnusná, zadrátovaná, zasloupovaná.... Děs. Tohle má být výstavní bulvár krajského města? Rv

+4/0
2.4.2015 17:29

L78e14o98š 26S53t57a66n73ě73k 4524961695

No sloupů tam bylo před rekonstrukcí méně, troleje byly chyceny v užším úseku z kotev v budovách....

+2/0
2.4.2015 20:21

D83a36v12i43d 54M93a53c70h88á89č44e65k 4752348638313

Třída Míru se povedla, nechybí na ní nic, všechno se tam vešlo. Nesmyslně situované lavičky - jak hokejové střídačky, stojany na kola - o které se kolo blbě opírá, cesta pro trolejbusy - úzká tak, že průjezdnost bude muset hlídat Městská policie, stromky - zakrslé kultivary s korunou, co neposkytne stín, plakátovací sloupy - bez kterých bychom se na těch 400 metrech ve městě obešli. Ale máme to!!! Stejně jako zahrady některých domů v satelitech, kde je vše, co nabízí hobby markety. Sice hnusný, ale ať sousedi vidí, že máme.

+8/−1
2.4.2015 16:53

O19n18d75ř34e79j 46N17o95s74e84k 7500214173204

Dobrý postřeh...

0/0
2.4.2015 20:19

J24a31n 67V20o46j56t17í97š97e77k 6162751245886

Nízké stromky opticky a pocitově zvětšují prostor a na městské třídy rozhodně patří. Plakátovací sloupy jsou pro to, aby plakáty nebyly lepeny všude možně, lavičky jsou situované normálně a silniční pruh pro trolejbusy je široký tak, aby se na něj vešel trolejbus.

+2/0
2.4.2015 22:22

O68n42d49ř28e93j 44N63o65s76e72k 7890464283164

Architektonický problém je spíš podélně položená velkoformátová dlažba, která už tak úzkou ulici opticky ještě zužuje.  Zkrátka naprostý úlet architekta Waltera.

+2/0
3.4.2015 12:53

L67u68d53v42í63k 77R74a23k 8975651874164

PardubiceR^R^R^!!!!!!RvRvRv. Na co sáhnete se vám podaří. jen, tak dál.;-€;-(;-D

+1/−1
2.4.2015 16:24

H23e21l19e97n28a 13P31a28r36d42u44b31s26k72á 1569582541941

Bohužel máte pravdu...;-(

+2/0
2.4.2015 17:30

Z30d98e38n11ě40k 38B33ř72í22z46a 8236555449836

rekonstrukce zimáku se povedla...

0/0
5.4.2015 15:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.