- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi tak. Co si objednal a zaplatil, to mu tam jezdí. A ty příklady spojení jsou opravdu směšné, tenhle člověk má systematicky řešit dopravu v kraji, když se neustále zabývá jen obskurními lokálkami?
SŽDC některé tratě záměrně přehlíží a nechává je prostě uhnít. A to nejen lokálky jako Mělník - Mšeno, ale i páteřní nákladní trat z Lysé do Ústí nad Labem. Mnohé lokálky trpí rozdělením na kraje a rozdělením ČD x SŽDC. Zajímavým příkladem je trať 042. SŽDC neopraví trať, pokud nedostane záruku od LB kraje, že tam bude objednávat dopravu, ten záruku nedá, protože neví, jestli KHK kraj nebude chtít přesunout křižování z Martinic jinam a tím vazby na tuto trať zničit. Papaláši se handrkují a trať rezne a hnije.
Tak hlavně, že to tvrdí zrovna tento člověk, který se zasloužil o to, aby byly úplně zrušeny spěšné vlaky mezi Pardubicemi a Hlinskem, na trati 238, jezdící ve 2h taktech, ve slušné jízdní době a s dobrou návaznosti v rámci přestupů v Pardubicích.