Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lokálky se courají. Spoje jsou téměř stejně rychlé jako před 30 lety

Regionální tratě mohou podle odborníků lépe konkurovat automobilové dopravě, pouze pokud po nich budou vlaky jezdit rychleji. Srovnání jízdních řádů přitom ukazuje, že dnešní spoje nejsou o moc rychlejší než v minulém století.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M57i94c14h39a11l 95M24a44l63ý 5852854449123

Asi tak. Co si objednal a zaplatil, to mu tam jezdí. A ty příklady spojení jsou opravdu směšné, tenhle člověk má systematicky řešit dopravu v kraji, když se neustále zabývá jen obskurními lokálkami?

0/0
3.4.2015 18:16

P61e32t80r 66N30e86c71h72a67n37i14c59k98ý 7253346668170

SŽDC některé tratě záměrně přehlíží a nechává je prostě uhnít. A to nejen lokálky jako Mělník - Mšeno, ale i páteřní nákladní trat z Lysé do Ústí nad Labem. Mnohé lokálky trpí rozdělením na kraje a rozdělením ČD x SŽDC. Zajímavým příkladem je trať 042. SŽDC neopraví trať, pokud nedostane záruku od LB kraje, že tam bude objednávat dopravu, ten záruku nedá, protože neví, jestli KHK kraj nebude chtít přesunout křižování z Martinic jinam a tím vazby na tuto trať zničit. Papaláši se handrkují a trať rezne a hnije.

0/0
2.4.2015 13:43

T50o40m75á70š 76V56e96l91e87n87d45o42r48f 1556368962378

Tak hlavně, že to tvrdí zrovna tento člověk, který se zasloužil o to, aby byly úplně zrušeny spěšné vlaky mezi Pardubicemi a Hlinskem, na trati 238, jezdící ve 2h taktech, ve slušné jízdní době a s dobrou návaznosti v rámci přestupů v Pardubicích.

+3/0
1.4.2015 15:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.