Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Litomyšl odmítá nejbližší sjezd z dálnice, bojí se kamionů i o svůj rozvoj

I když v územním plánu figurují u Litomyšle na budoucí silnici R35 tři mimoúrovňové křižovatky, o tu nejbližší městu místní politici nestojí. Sjezd z rychlostní silnice by podle nich zastavil Litomyšl v rozletu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42i16ř63í 46F89o97g16e47l 2420291336892

Litomyšl a Choceň byly vždy největšími brzdami E35ky. Dokud nedostane betonová lobby nažrat, tak budou bránit všemu. Zámecký vršek si  nechala zabetonovat a zalaminátovat a je spokojena. Stejně tak to bude s objezdem Lán.....

+1/0
19.3.2015 8:32

P49a23v28e39l 85K93o26c62i29a44n 1352850846927

Jako nemístní bych uvítal mapu, jak to má vypadat. Jinak si myslím, že Litomyšl ví, co chce, stejně tak jako to věděla při mnoha dobrých architektonických počinech v posledních letech.

+1/0
18.3.2015 20:05

D60a32n57i54e71l 14D84r82n26e22c 6621989176902

http://www.litomysl.cz/soubor_zobraz.php?lang=cz&co=&soubor=1416475532562_Hlavni_vykres.pdf

0/0
18.3.2015 20:18

D65a79n21i92e21l 57D58r24n92e67c 6891879236702

Opět NIMBY ;-O Je smutné, jak se "posunulo" myšlení za 10 let, tehdy se přetahovali o to, kdo ji bude mít, dneska by ji (R35) pomalu nechtěl nikdo ;-( Zelené vymývání mozků postupuje mílovými kroky ;-€

Když někdo bude potřebovat do Litomyšli, pojede tam tak jako tak, navíc přivaděč není veden zástavbou, neústí v ní, a funguje jako obchvat pro ty, kdo tam zamíří z České Třebové a Ústí nad Orlicí třeba do Cerekvice nad Loučnou. Ti bez něj pojedou krásně středem Lytomyšli. Ale nebudou to jen oni, nýbrž i celý tranzit od Hradce Králové do ČT a ÚnO. Nechápu Němčice, tam se bez něj z té dopravní změny zblázní. NIMBYsté jsou ale nelogické prakticky vždy.

Když jsme u těch kamionů, tak kdybychom každý kamion nahradily řekněme 10 auty do 3,5 t (nad tuto hodnotu se občas označují vozidla jako "těžká" nákladní), která odvezou tak maximálně 2 t nákladu jedno, dostaneme následující data:

Dálnice D1 v Praze s kamiony (2010):

69 414 osobních a dodávkových aut + 18 610 těžkých aut + 436 jednostopých = 88 460 vozidel

Dálnice D1 v Praze bez kamionů:

69 414 + (18 610 *10) + 436 = 255 950 vozidel!

Aby se na dálnici všechna vozidla vešla, musela by vypadat jako americké "Interstate".

Jestliže 1 kamion (40 t) má spotřebu 40 l/100 km, pak v případě použití 10 dodávek do 3,5 t o spotřebě 8 l/100 km to vychází 80 l/100 km!!

Železnice nevede všude a přeložit návě je s dnešními technologiemi (Cargobeamer, Modalohr apod.) výrazně jednodušší, než překládat zboží do dodávek nebo na nákladní jízdní kola.

0/−1
18.3.2015 19:19
Foto

P37a60v14e15l 14K36u80b95e75l44k79a 8457372459220

tyvole to je kocourkov ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
18.3.2015 11:58

T73o41m26á54š 38R78ů55ž74i90č81k52a 5608453388884

Ne, ne... žádný Kocourkov. Litomyšl :-P;-D

0/0
18.3.2015 14:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.