- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Není třeba objevovat nové důvody - ten důvod proti je stále tentýž - není to potřeba, nikdo netouží po vodě nic vozit, natož za tři miliardy.
A proč se tedy splavňuje Vltava až do Českých Budějovic?
Všechno lze ovlivnit politikou státu. Jestli náš stát dává přednost kamionové dopravě, budiž. Ale když vidím ty roztrhané okresní silničky, sesouvající se krajnice, vyježděné koleje a zácpy na silnicích, tak si vůbec nejsem jistý, jestli je to dobře.
A kdo ten kanal bude využívat? Max tak Arnošt :D ale to zase není blbej nápad, mohl bych jezdit k našim místo autem lodí :D, tam už je přístav dávno hotovej
Přesně. Ať nejdřív dodělají obchvaty a připravované rychlostní silnice, dobudují železniční koridory, apod. A pak ať ještě jednou zváží, zda protažení splavnosti Labe o dvacet kilometrů za tři miliardy je vůbec potřeba.
To nemůže projít. To chce megaprojekt, jako Mylošova strouha Dunaj-Labe.
"Stát se snaží prosadit tuto stavbu více než 20 let."
Stát se nesnaží, snaží se konkrétní lidé! A je zřejmé i proč, jelikož tento projekt zjevně nedává ani ekologický, ani ekonomický smysl pro veřejnost. Zbývá tedy pouze ekonomický přínos pro vybrané jednotlivce.
přesně napsáno... my zdejší rozhodnutí jen vítáme...