Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ekologové se radují. Objevil se další důvod proti splavnění Labe

S dalšími problémy se potýká plán na plavební kanál u Přelouče, který má za tři miliardy korun umožnit splavnění Labe až do Pardubic. Nejenže Unie dala najevo, že na akci zatím nedá peníze, ale krajský úřad navíc počtvrté zrušil územní rozhodnutí pro stavbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J54i70ř25í 57J61a15k85o54u73b88e91k 9661439734973

Není třeba objevovat nové důvody - ten důvod proti je stále tentýž - není to potřeba, nikdo netouží po vodě nic vozit, natož za tři miliardy.

+3/0
26.2.2015 11:05

J60a66r89o74s98l57a75v 38J48o37n59á37š 4428624222415

A proč se tedy splavňuje Vltava až do Českých Budějovic?

Všechno lze ovlivnit politikou státu. Jestli náš stát dává přednost kamionové dopravě, budiž. Ale když vidím ty roztrhané okresní silničky, sesouvající se krajnice, vyježděné koleje a zácpy na silnicích, tak si vůbec nejsem jistý, jestli je to dobře.

+1/0
26.2.2015 11:17

T10o53m13á48š 30L31u35d26v67í86k 5460548823716

Zeptejte se rejdařů na Labi, kolik dnů v roce bylo splavné v celé délce.

+3/0
26.2.2015 12:35

P55a76v24e84l 13N83o46v10á54k 7891426189363

Proč? Kvůli turistům akorát. Řekl bych ze Orlík je dost špatně prekonatelna překážka pro velký lodě...

+1/0
26.2.2015 13:40

T62o35m41á40š 27Č87e59r13n13ý 3191221690656

A kdo ten kanal bude využívat? Max tak Arnošt :D ale to zase není blbej nápad, mohl bych jezdit k našim místo autem lodí :D, tam už je přístav dávno hotovej

+3/0
26.2.2015 10:04

J86a10n 56Š21v88a89d39l74e39n39k42a 9934469130

Přesně. Ať nejdřív dodělají obchvaty a připravované rychlostní silnice, dobudují železniční koridory, apod. A pak ať ještě jednou zváží, zda protažení splavnosti Labe o dvacet kilometrů za tři miliardy je vůbec potřeba.

+3/0
26.2.2015 11:00

M67i15c45h50a53l 63S63t67e85b67l70o 5259791664837

Má to vést korytem a hotovo.:-/

+1/0
26.2.2015 9:58

L81i61b39o54r 57F50i45l82á35k 3870285233883

To nemůže projít. To chce megaprojekt, jako Mylošova strouha Dunaj-Labe.;-D

0/0
26.2.2015 9:50

J39a97n 81B55l95a29h55a 3932414522662

"Stát se snaží prosadit tuto stavbu více než 20 let."

Stát se nesnaží, snaží se konkrétní lidé! A je zřejmé i proč, jelikož tento projekt zjevně nedává ani ekologický, ani ekonomický smysl pro veřejnost. Zbývá tedy pouze ekonomický přínos pro vybrané jednotlivce.

+7/−1
26.2.2015 9:29

T97o84m88á74š 55B35o25r59e46k 2723251117506

přesně napsáno... my zdejší rozhodnutí jen vítáme...:-)

+1/−1
26.2.2015 9:37

M34i51c68h89a78l 54P73a35v36l15á32t 9693443884149

A neni to spis tak, ze stat se snazi, ale konkretni lide (treba ekologiste placeni Nemeckymi drahami) jsou proti?

+2/−3
26.2.2015 9:51

H24a65n57a 10S80k61o63u81m30a95l45o39v37á 5850177192

A to jako ti ekologisté napsali do popisu stavby špatná čísla parcel? 8-o Proč je k tomu teda pouštěli?

0/0
26.2.2015 10:52

J76a59n 35Š98v58a80d23l10e83n45k55a 9444139600

Já jsem třeba taky jednoznačně proti, přitom nejsem žádný ekologista a o tom, že by mě platily Německé dráhy, můžu leda tak snít.

+5/0
26.2.2015 10:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.