Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ekologové se radují. Objevil se další důvod proti splavnění Labe

S dalšími problémy se potýká plán na plavební kanál u Přelouče, který má za tři miliardy korun umožnit splavnění Labe až do Pardubic. Nejenže Unie dala najevo, že na akci zatím nedá peníze, ale krajský úřad navíc počtvrté zrušil územní rozhodnutí pro stavbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76i26ř49í 96J65a13k21o47u53b87e49k 9171839724633

Není třeba objevovat nové důvody - ten důvod proti je stále tentýž - není to potřeba, nikdo netouží po vodě nic vozit, natož za tři miliardy.

+3/0
26.2.2015 11:05

J34a68r85o12s74l72a43v 84J35o40n58á13š 4748384932255

A proč se tedy splavňuje Vltava až do Českých Budějovic?

Všechno lze ovlivnit politikou státu. Jestli náš stát dává přednost kamionové dopravě, budiž. Ale když vidím ty roztrhané okresní silničky, sesouvající se krajnice, vyježděné koleje a zácpy na silnicích, tak si vůbec nejsem jistý, jestli je to dobře.

+1/0
26.2.2015 11:17

T20o88m53á56š 37L41u80d51v22í53k 5540928533366

Zeptejte se rejdařů na Labi, kolik dnů v roce bylo splavné v celé délce.

+3/0
26.2.2015 12:35

P43a23v56e31l 43N81o77v51á88k 7141436409243

Proč? Kvůli turistům akorát. Řekl bych ze Orlík je dost špatně prekonatelna překážka pro velký lodě...

+1/0
26.2.2015 13:40

T65o16m98á46š 19Č59e72r38n28ý 3401261360916

A kdo ten kanal bude využívat? Max tak Arnošt :D ale to zase není blbej nápad, mohl bych jezdit k našim místo autem lodí :D, tam už je přístav dávno hotovej

+3/0
26.2.2015 10:04

J86a43n 89Š31v27a49d41l98e96n45k55a 9524939210

Přesně. Ať nejdřív dodělají obchvaty a připravované rychlostní silnice, dobudují železniční koridory, apod. A pak ať ještě jednou zváží, zda protažení splavnosti Labe o dvacet kilometrů za tři miliardy je vůbec potřeba.

+3/0
26.2.2015 11:00

M46i67c98h49a23l 95S27t25e45b22l17o 5459431794967

Má to vést korytem a hotovo.:-/

+1/0
26.2.2015 9:58

L24i82b39o93r 51F94i44l61á67k 3850925973253

To nemůže projít. To chce megaprojekt, jako Mylošova strouha Dunaj-Labe.;-D

0/0
26.2.2015 9:50

J67a70n 53B92l24a47h36a 3692284902122

"Stát se snaží prosadit tuto stavbu více než 20 let."

Stát se nesnaží, snaží se konkrétní lidé! A je zřejmé i proč, jelikož tento projekt zjevně nedává ani ekologický, ani ekonomický smysl pro veřejnost. Zbývá tedy pouze ekonomický přínos pro vybrané jednotlivce.

+7/−1
26.2.2015 9:29

T40o73m70á97š 76B23o81r15e60k 2113811617266

přesně napsáno... my zdejší rozhodnutí jen vítáme...:-)

+1/−1
26.2.2015 9:37

M57i52c26h12a16l 41P62a30v96l12á56t 9733683244309

A neni to spis tak, ze stat se snazi, ale konkretni lide (treba ekologiste placeni Nemeckymi drahami) jsou proti?

+2/−3
26.2.2015 9:51

H95a53n36a 95S91k37o63u76m33a45l83o54v13á 5860477232

A to jako ti ekologisté napsali do popisu stavby špatná čísla parcel? 8-o Proč je k tomu teda pouštěli?

0/0
26.2.2015 10:52

J84a19n 37Š44v71a31d34l63e85n37k81a 9424709240

Já jsem třeba taky jednoznačně proti, přitom nejsem žádný ekologista a o tom, že by mě platily Německé dráhy, můžu leda tak snít.

+5/0
26.2.2015 10:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.