Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ekologové se radují. Objevil se další důvod proti splavnění Labe

S dalšími problémy se potýká plán na plavební kanál u Přelouče, který má za tři miliardy korun umožnit splavnění Labe až do Pardubic. Nejenže Unie dala najevo, že na akci zatím nedá peníze, ale krajský úřad navíc počtvrté zrušil územní rozhodnutí pro stavbu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60i19ř22í 31J11a52k95o72u18b60e26k 9491749944973

Není třeba objevovat nové důvody - ten důvod proti je stále tentýž - není to potřeba, nikdo netouží po vodě nic vozit, natož za tři miliardy.

+3/0
26.2.2015 11:05

J70a24r56o31s10l16a68v 72J71o58n22á41š 4248814212465

A proč se tedy splavňuje Vltava až do Českých Budějovic?

Všechno lze ovlivnit politikou státu. Jestli náš stát dává přednost kamionové dopravě, budiž. Ale když vidím ty roztrhané okresní silničky, sesouvající se krajnice, vyježděné koleje a zácpy na silnicích, tak si vůbec nejsem jistý, jestli je to dobře.

+1/0
26.2.2015 11:17

T90o22m90á97š 95L51u24d59v86í78k 5260258273576

Zeptejte se rejdařů na Labi, kolik dnů v roce bylo splavné v celé délce.

+3/0
26.2.2015 12:35

P45a59v26e82l 14N48o50v44á17k 7391876609103

Proč? Kvůli turistům akorát. Řekl bych ze Orlík je dost špatně prekonatelna překážka pro velký lodě...

+1/0
26.2.2015 13:40

T85o69m83á36š 26Č48e35r50n77ý 3521821210366

A kdo ten kanal bude využívat? Max tak Arnošt :D ale to zase není blbej nápad, mohl bych jezdit k našim místo autem lodí :D, tam už je přístav dávno hotovej

+3/0
26.2.2015 10:04

J77a14n 84Š88v20a37d22l42e38n37k75a 9414769380

Přesně. Ať nejdřív dodělají obchvaty a připravované rychlostní silnice, dobudují železniční koridory, apod. A pak ať ještě jednou zváží, zda protažení splavnosti Labe o dvacet kilometrů za tři miliardy je vůbec potřeba.

+3/0
26.2.2015 11:00

M61i33c40h97a16l 64S53t74e59b61l77o 5899751784927

Má to vést korytem a hotovo.:-/

+1/0
26.2.2015 9:58

L75i14b56o36r 43F65i54l95á12k 3750285703613

To nemůže projít. To chce megaprojekt, jako Mylošova strouha Dunaj-Labe.;-D

0/0
26.2.2015 9:50

J20a38n 17B96l64a24h93a 3522704862392

"Stát se snaží prosadit tuto stavbu více než 20 let."

Stát se nesnaží, snaží se konkrétní lidé! A je zřejmé i proč, jelikož tento projekt zjevně nedává ani ekologický, ani ekonomický smysl pro veřejnost. Zbývá tedy pouze ekonomický přínos pro vybrané jednotlivce.

+7/−1
26.2.2015 9:29

T46o76m25á35š 93B22o40r43e45k 2373811107416

přesně napsáno... my zdejší rozhodnutí jen vítáme...:-)

+1/−1
26.2.2015 9:37

M75i32c42h58a57l 22P36a54v54l25á67t 9613953624949

A neni to spis tak, ze stat se snazi, ale konkretni lide (treba ekologiste placeni Nemeckymi drahami) jsou proti?

+2/−3
26.2.2015 9:51

H33a17n15a 46S67k78o20u17m70a41l64o67v39á 5900887602

A to jako ti ekologisté napsali do popisu stavby špatná čísla parcel? 8-o Proč je k tomu teda pouštěli?

0/0
26.2.2015 10:52

J77a62n 83Š64v16a66d81l25e26n42k23a 9774249290

Já jsem třeba taky jednoznačně proti, přitom nejsem žádný ekologista a o tom, že by mě platily Německé dráhy, můžu leda tak snít.

+5/0
26.2.2015 10:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.