- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Couvaní? Kuriózní? Ale notak, autore... Když už, tak úvraťová jízda, což neni pojem, který by nebyl běžně zjistitelný a hlavně - zase tak kuriózní to opravdu není. Úvrať je na mnoha tratích v ČR.
Nicméně souhlasím, že Medlešická spojka potřeba určitě je...
Doufám, že když se železniční spojka zmiňuje jako Medlešická, tak že v nové trase zůstane i Medlešická vlakové stanice.
Obávám se, že ne. Poslední varianta, kterou jsem loni/předloni viděl počítala s trasou Pce hl.n.- Nemošice - Ostřešany - Chrudim asi takto: http://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=15.7501914&y=49.9890241&z=11&rm=9jvSqxXGi4fKrh3OEQgVGIbgZ5LVg.bKBgcYEMgdfEdg3s4ihAZVUhKqhH0j4XZyhNOQTgt6OWg9.QimiJUChGqZqgx.gUQhFnhTejY1NTgiefhXgUYeyBRyb9oWF
No, když vezmu, že na srovnatelně velkou stavbu železnice na letiště Mošnov se peníze našly... a tam se bavíme o nějakých průměrně 1000 lidích denně, to by tady využilo lidí mnohem víc...
To jsme se vždycky před lety cestou do školy nasmáli neználkům
Když si člověk uvědomí, do jakých nesmyslů a komu všemu cpe tenhle stát naše peníze, tak tvrzení, že pár km kolejí by vyšlo moc draze, to je naprostá sprosťárna.
Naši předci se musejí otáčet v hrobě.
9. ledna při cestě na kontrolu na hradecké hematologii jsem odjel z Chrudimi a do Chrudimi jsem se díky kuriozitě na stanici Rosice i vrátil. Nikdo nikoho neinformoval, že se souprava bude rozpojovat.
Souprava je popsána, na nádražích se to hlásí... Dělení vlaku není kuriozita, ale běžná věc všude možně v ČR...