Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky na koridoru na Moravu brzdila porucha trolejí. Nabíraly zpoždění

Porucha trakčního vedení ve stanici Pardubice krátce před šestou hodinou ráno zkomplikovala provoz na trati Kolín - Česká Třebová. Část vlaků jezdila odklonem po jiných tratích a jednotlivé spoje nabíraly zpoždění přes 150 minut. Provoz se dařilo od devíti hodin postupně obnovovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K98a34t25e52ř97i69n72a 32K26o25z83á34k24o79v38á 2498941405508

Na můj vkus se tyto poruchy vyskytují hodně často. Zřejmě je něco shnilého ve státě Dánském.

0/0
29.1.2015 11:55

J39i80ř19í 89E17r36b41e84n 1233714896477

Jaký je váš vkus, smím-li vědět?

0/0
29.1.2015 21:42

M83a89r25e58k 79Š41k60u45l71t62é30t49y 5884930837399

Nevíte náhodou někdo, jak je na tom IC 1005 (Regio)? Dle webu se jedná o 60-minutové zpoždění, ale jak to tady čtu, moc bych tomu nevěřil.

0/0
29.1.2015 10:45

R77a43d58e61k 42J92a21n49a89t44a 9175266654842

Podle http://provoz.szdc.cz/grapp/ zatím vůbec nevyjel.

Ono se není čemu divit, když má vlak v opačném směru zpoždění v zájmu úspor se drží co nejmenší zálohy.

+1/0
29.1.2015 10:59

R58a59d35e77k 98J43a97n31a58t17a 9435946774752

Tak pardon právě teď vyjel. Poloha Praha hl.n. odjezd 10:57 místo 9:48, tj. 69 minut zpoždění.

+2/0
29.1.2015 11:00

M59a69r10e23k 51Š11k16u79l22t38é15t90y 5784740687459

Díky!

0/0
29.1.2015 11:39

L34i44b78o86r 13M70o24u21č93k50a 1418557835512

prijezd jednotky RailJet do Phy misto 7:18 v 9:58 - cas zpozdeni si spocitate sami ... RailJet bez proudu = bez ventilace, nejdou otevrit ani dvere a nefunguji zachody. Prosim pekne ... za celou dobu stani toto nefungovalo!  Informace ze strany CD doslova nulove .. cas zpozdeni nabihal po 5 az 10 minutach .. jeste, ze ma clovek pripojeni k netu, kde se da zjistit, ze bude zpozdeni minimalne 80 minut .. nakonec to bylo 2x 80 minut  + neco navic . R^

+1/0
29.1.2015 10:27

B27r46o24n44i88s30l43a92v 73G63a77b78r47y95š 6725184630

Chápu Vaše rozhořčení, ale když Vám vypadne elektřina, tak si neuvaříte ani čaj.

0/0
29.1.2015 10:52

M32i62r22o81s97l25a89v 72Z88i55k87m28u11n69d 7609943704203

Informační systémy ve stanicích obsluhuje provozovatel dráhy = SŽDC, nikoli dopravce ČD ... a další ...

Dveře otevřít jdou, to nemá s výpadkem napětí v troleji nic společného ...

0/0
29.1.2015 11:37

L68i75b44o85r 48M11o40u70č25k19a 1338337275482

ano ovladani dveri dali na starosti strojvedoucimu .. nechupu tuto logiku. kdyz, v prosinci, zacinaly RailJety jezdit, bylo bezne , ze prijel na nastupiste v Praze a  .. nic .. proste se nekolik minut cekalo, nez strojvedoucimu dojde, ze ma otevrit dvere .. kolikrat mu volala mobilem obsluha vagonu. Kdo tuhle chujovinu zaridil, nechapu!

0/0
29.1.2015 12:43

L84i86b18o92r 71M68o28u30č34k71a 1108737555732

k SZDC a CD . .me vskutku nezajima, kdo je kdo, ptrotoze ty postavy co se pohybuji po nadrazich mozna zamestnava SZDC, ale stale na sobe maji znaky CD...

0/0
29.1.2015 12:45

B72r92o26n83i75s84l14a42v 28G46a24b21r50y37š 6105804480

To by Vás zajímat mělo. Protože jinak brečíte na špatném hrobě. A těžko se situací udělá něco člověk, který má na starosti zcela jiné záležitosti. Pak nadáváte tomu nepravému.

+1/0
29.1.2015 13:20

A65l37e49š 43H24o61r67á33k 7115910472510

"Vlaky na koridoru na Moravu".. Před tím bylo "z Prahy na Moravu".. Z Prahy na Moravu vede jediná trať, nebo mají novináři tak bídné znalosti zeměpisu ? Já vím, že v článku je to upřesněno (Pardubice - Olomouc), ale opravdu je pro Pražského novináře tak těžké, kouknout na mapu, aby nemusel vyplodit tak hloupý nadpis ?

+1/0
29.1.2015 10:24

A72d85a73m 55V65i97l31í91m49e56k 3416448516

Ale KORIDOR na Moravu vede pouze jeden ;-)

Tedy, pokud chceme být přesní, tak z Prahy na Moravu vede I. a III. tranzitní železniční koridor, ale oba vedou až do České Třebové po stejné trati

+1/0
29.1.2015 18:36

O67n70d77ř60e27j 90Z29d52e32r43a45d15i40č57k41a 6584605743928

Hm, skvely. Regiojet i LEO maji cca hodinu, ja jsem se dostal do rychlíku ČD, ktery bude mit snad jen deset minut.. Nejet na pohřeb tak to snad ani moc neřeším, ale sakra! Zrovna dneska..

0/0
29.1.2015 10:00

O65n90d55ř60e50j 64Z83d38e78r87a98d19i95č15k90a 6554905883718

Hm, skvely. Regiojet i LEO maji cca hodinu, ja jsem se dostal do rychlíku ČD, ktery bude mit snad jen deset minut.. Nejet na pohřeb tak to snad ani moc neřeším, ale sakra! Zrovna dneska..

0/0
29.1.2015 10:00

P82e10t28r 97Š50k51o37d49a 5357490894430

30 až 60 minut....jasně ;-D

Stačí se podívat na Babitron nebo na web ČD. Je to spíš 60 - 120 minut. Rekord právě drží Ex 252 se zpožděním 254 minut.

+1/0
29.1.2015 9:33

R87a80d47e78k 60J22a19n37a94t42a 9615506644332

Pozor, to jsou zavádějící informace.

1) Ex 252 neexistuje, to jste se asi spletl

2) když se podíváte, např. na http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/cgi-bin/zpvlaku.cgi?570 , uvidíte že zpoždění je stanovováno chybně, oproti náhradní nepravidelné trase s nesmyslnými časy. Jak může mít vlak v Týništi zpoždění 250 minut (cca 4 hodiny), když je 9:45 a v 6:07 je pravidelný odjezd z Břeclavi?

+2/0
29.1.2015 9:46

J33i49ř10í 48O12č49e69n87á90š91e47k 3921142191232

no, fígl je v tom, že normálně Ex 570 Zdeněch Fibich přes Týniště n /Orlicí a Hradec Kr. nejezdí. klasická trasa je Břeclav- Brno- Pardbice- Praha hl, kam měl dorazit 9,18. Pokud by nebyla porucha, jel včas, měl odjet z Pardubic v 8,18 na Prahu. Takže to zpoždění kolem 2 hod. skutečně má (vztaženo k Pardubicím), babitron to jinak nepostihne.

No, každopádně zmrzat bych tam nechtěl...:-/

 (aktuálně byl v 9,59 na přednádraží H.Kr.)

0/0
29.1.2015 10:07

R24a58d88e87k 54J20a37n57a35t40a 9435806614762

Ano, dvě hodiny má, ale ne čtyři. To jsem chtěl říct.

+2/0
29.1.2015 10:27

M49i47r76o42s26l27a86v 49Z85i47k49m72u98n88d 7559403664173

Počítač porovnává údaj o skutečné časové poloze s časovou polohou vlaku (zpravidla tzv. následem) pod nímž vlak reálně jede.

Stejné to je, pokud se přidělí odkloněnému vlaku číslo vlaku zapracovaném v tzv. jízdním řádu zvláštních vlaků ... Pak vychází "nesmyslná" čísla - vlak jede buď s extrémním zpožděním nebo naopak náskokem ...

0/0
29.1.2015 10:07

P10e24t80r 83Š72k61o20d22a 5947900734180

Ano, to je pravda, tento čas je nesmyslný, protože vlak jede po jiné trase a pod jiným číslem. Nejedná se o Ex252 (to byl překlep), ale Ex570 (aktuálně Ex301860). Takže v Praze nebude mít zpoždění 250 minut, ale jen cca 160. U těch ostatních, které jedou po své trase, jsou zpoždění správná.

0/0
29.1.2015 10:10

M67i68r17o21s51l54a69v 60Z87i90k35m73u71n50d 7489803214483

Z HK pokračuje jako první násled vlaku 952 (100952), čili porovnává údaje s vlakem mající plánovaný odjezd z HK v 5,08 .... , Praha hln 6,45 ...

0/0
29.1.2015 10:13

B12r94o72n36i79s47l94a65v 74G24a32b14r32y94š 6745764780

Při nehodě na dálnici jsou ty rekordy ještě vyšší... ;-)

0/0
29.1.2015 10:02
Foto

M79i65l86a47n 11S70v16o29b19o87d16a 5216328233

Byl to ten slavný den, co k nám byl zaveden.... nebo že by špatná elektronka Katódy "Holomóc"...

0/0
29.1.2015 9:22

J38i11ř56í 88J78u45r41á87š69e26k 8847795540377

Však dneska ten koridor dostává pořádně zabrat. Vlaky se tam prohání jako u Verdunu. Pak ta kvalita cestování stojí zato.

+1/0
29.1.2015 9:20
Foto

L82u67b39o98š 93H71a67n25u33s 4107117331652

Pokud vím, u Verdunu se sřílelo.

+1/0
29.1.2015 9:22

J17i70ř58í 88J54u52r11á92š12e74k 8167955410467

Jsem chtěl napsat jako kulky u Verunu, že tam ty vlaky lítají jeden za druhým ;-) Ta trať to nemůže dlouhodobě pobrat. Bude to pořád jedna oprava a rekonstrukce za druhou. Je to děs dnes a bude hůř.

+1/0
29.1.2015 9:24
Foto

M91i94l70a62n 30S25v78o45b50o58d17a 5266598553

Kulky má pes... :-)

0/0
29.1.2015 11:56
Foto

V23á76c56l87a54v 78H34e27j20n37a 9406376534449

No, mimochodem. Víte kolik jezdí rychlíků mezi Lincem a Vídní? Když vám jeden ujede, za pět minut za ním jede další... To je skoro jako metro v Praze.

0/0
29.1.2015 9:46

P79e92t33r 12N62e34u75w30i61r47t79h 2187863705294

pletete se, jelikoz mezi Vidni a Lincem jezdi 4 vlaky za hodinu z toho jeden je soukromy dopravce tak neplacejte nesmysly!!!, z Vidne odjezdy X:30 Railjet X:38 soukromy Westbahn X:44/48 ICE resp. Railjet a X:56 pomalejsi IC OBB a pak je 34 minut mezera :-P

0/0
29.1.2015 10:35

J10i80ř37í 91J55u79r35á28š28e50k 8627225730837

Tak koukám, je to spíš 15/30 minut interval. Koukněte se na jízdní řád na trase Praha - Olomouc ČD a k tomu ještě připočtěte spoje Regio Jetu a Leo Expresu. Budete na +/- stejných číslech. By mě spíš zajímalo porovnání, jak to mají s poruchami a výlukami v porovnání s naší SŽDC. :-)

0/0
29.1.2015 10:39

R43a31d92e71k 43J64a57n34a14t63a 9355796924252

"Jsou tam tři lokomotivy Českých drah, které vždy pomůžou vytlačit vlak, který dojede samospádem do stanice"

Samospádem nebo spíš setrvačnosti? V Pardubicích je rovina.

+2/0
29.1.2015 9:15

P18a17v46e90l 62S97t20a55v12j44a96n63í54k 6738155617981

Není, země je koule ;-).

+2/0
29.1.2015 9:32

M22i11r45o28s25l85a45v 52Z16i70k74m76u73n65d 7749863194203

Chápejte, že pro funkci tiskového mluvčího SŽDC (dtto Drážní inspekce) není předepsána znalost železniční sítě SŽDC, ani znalost odborné předpisové terminologie, tím spíše alespoň v předcházející pracovní kariéře být v kategorii zaměstnanců - řečeno terminologií současného zákona o dráhách - osobou odborně způsobilou ... tedy třeba být výpravčím, který ztratil zdravotní způsobilost k výkonu práce výpravčího apod ...

Takže jejich vyjádření působí poněkud komicky ...

0/0
29.1.2015 10:20

D20u14š70a58n 75L73e87v29ý 7588735790190

Pane Zikmunde,Vy,když jste dělal tiskového mluvčího ČD,tak vyjádření měla hlavu a patu a po stránce odborností(terminologie,vysvětlení a popis aktuálního stavu atd.) byla vždy fundovaná,ještě projev pana Šťáhlavského je velmi dobrý,ale to co předvádí pan Ptačinský za SŽDC,nebo pan Novák za MD,to člověk žasne s otevřenými ústy,naprostá degradace železnice jako takové a mediální obraz před naší veřejností hrůzostrašný.Proč vlastně PR oddělení vznikla a fungují.Proč při těchto mimořádných událostech nepromluví a situaci a stav nevysvětlí skutešní odborníci.V Pardubicích je konkrétně vedení jednoho z Provozních Obvodů SŽDC,spadajících pod Oblastní ředitelství H.Králové.Proč situaci veřejnosti nevysvětlí v médiích přednosta nebo jeho náměstek,iinformace by byly odbornější a aktuálnější než od tiskového mluvčího.

0/0
29.1.2015 11:53

F83r29a52n63t22i77š56e95k 92K31u11l47d56a36n 5446777384774

Asi úplně správně by mělo být výběhem. No ale tady je křišťálová lupa, takže trať vede v zatáčkách apod....

0/0
29.1.2015 10:20

M32a76r44t63i94n 57Š37p63á34d 4702399951376

Hodinové zpoždění?

http://provoz.szdc.cz/Tabule/StationDetail.aspx?lang=cs&id=5457076&t=1

0/0
29.1.2015 8:58

M70a72r96t86i55n 34Š19p53á95d 4392239261886

(4x 120, 1x 130, 1x 90 ve chvíli, kdy na to koukám)

0/0
29.1.2015 8:59

V13í32t12e49k 39V19a89l79a51c13h 7734300345935

Tohle v minulosti opravdu nebylo a železnice byly velmi kvalitní. Nyní se jen opravují, ale jen proto aby na tom podnikatelé vydělali miliardy a proto to opravují nekvalitně, stejně jako silnice a dálnice.:-P:-P:-P:-P:-P:-P.

+1/−6
29.1.2015 8:51

F36r58a53n84t65i95š92e39k 74V58a49n87ě52k 1297344357467

To nevím co to bylo za kvalitu max. 120 km/h vyjma snad jednoho úseku na 140 u Olomouce. Samá pomalá jízda. A na trase Praha - Olomouc vlaky nejezdili skoro po 15 minutách. A když bylo poškozeno trakční vedení, tak se taky stálo několik hodin.

+2/0
29.1.2015 8:57

P31e46t15r 53N14e60c84h41a30n15i57c29k69ý 7323656318390

To je pravda, dřív takové články nebyly. Prostě porucha za článek do novin nestála.

+6/0
29.1.2015 9:09

R82a93d52o53s56l29a94v 72K57l52a98u50d65a 5704548264652

Spadla trolej, tak jsme prostě za bolševika stáli hodiny v polích. Nikdo ani nepředpokládal že by o tom někde někdo něco napsal. A taky nenapsal. Druhý den bylo v RP jen který soudruh kam odjel, který přijel a jak pokračují žně.

+7/0
29.1.2015 9:19
Foto

L51u82b28o49š 31H96a67n52u45s 4907457191152

Asi tak.

+1/0
29.1.2015 9:23
Foto

J35i82ř66í 23M45a40k81o91ň 5743269204795

Maminko, ty lidi jsou nějaký divný a kecají nesmysly. Pán to asi zažil. Já tedy za těch 30 let ne. Tehdy se ani nestálo hodiny, když vlak přejel nějakou zpěvačku. Předpis D 17 jasně říkal - označit místo, odklidit přejetého a jezdí se dál. Dráha měla nějakou váhu a nerozhodoval každý policajt či hasič;-(.

0/0
29.1.2015 9:48

R56a18d84o90s63l44a12v 13K13l80a82u12d88a 5614958834112

To bylo za protektorátu? :-P

+3/0
29.1.2015 9:59

R20a38d58e63k 52J26a26n82a52t34a 9245436734752

To možná ano, ovšem na druhou stranu panovalo socialistické pracovní tempo a takové "detaily", jako, že nákladní vlaky byly důležité a mnohdy tak dlouhé, že se po zastavení nevešly do stanice. Co to pak dělalo s osobní dopravou je asi jasné.

0/0
29.1.2015 9:59

L65i17b69o73r 88B81e61n81e55š 1432164112546

Starej jste jak Metuzalem, tak neni divu, ze si to nepamatujete!

(To, ze bylo drive lepe, to si ale pamatujete.Rv)

Ja jsem taky starej (Marii Theresii pamatuji kdyz byla jeste ditetem, Semika jako hribe, Zizku kdyz mel jeste obe oci zdrave), ale na rozdil od Vas si take pamatuji, ze kdyz se vlaky kvuli snehovym zavejim nehnuli ani o metr, tak pripevnili na vagon tryskovy motor, aby tim snih rozehrivali.

Mam pro Vas dobrou radu; chytte se s Valachem kolem ramenou a skocte do Macochy, Makoňi!

0/0
29.1.2015 12:02

T10o64m 33K83a43r96f90i64k 2874611265148

Jak až hodinové ??? Snad dvouhodinové... ;-D;-D;-D

+6/0
29.1.2015 8:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.