Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky na koridoru na Moravu brzdila porucha trolejí. Nabíraly zpoždění

Porucha trakčního vedení ve stanici Pardubice krátce před šestou hodinou ráno zkomplikovala provoz na trati Kolín - Česká Třebová. Část vlaků jezdila odklonem po jiných tratích a jednotlivé spoje nabíraly zpoždění přes 150 minut. Provoz se dařilo od devíti hodin postupně obnovovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K67a94t21e56ř89i33n35a 34K78o81z46á65k90o80v37á 2838121465978

Na můj vkus se tyto poruchy vyskytují hodně často. Zřejmě je něco shnilého ve státě Dánském.

0/0
29.1.2015 11:55

J77i23ř96í 91E26r57b29e85n 1933894966477

Jaký je váš vkus, smím-li vědět?

0/0
29.1.2015 21:42

M61a58r14e41k 21Š46k53u34l93t77é55t20y 5774630367429

Nevíte náhodou někdo, jak je na tom IC 1005 (Regio)? Dle webu se jedná o 60-minutové zpoždění, ale jak to tady čtu, moc bych tomu nevěřil.

0/0
29.1.2015 10:45

R18a69d20e16k 34J33a46n63a72t15a 9245196384742

Podle http://provoz.szdc.cz/grapp/ zatím vůbec nevyjel.

Ono se není čemu divit, když má vlak v opačném směru zpoždění v zájmu úspor se drží co nejmenší zálohy.

+1/0
29.1.2015 10:59

R30a92d67e45k 92J40a95n13a81t73a 9335826704442

Tak pardon právě teď vyjel. Poloha Praha hl.n. odjezd 10:57 místo 9:48, tj. 69 minut zpoždění.

+2/0
29.1.2015 11:00

M14a36r80e19k 32Š94k49u39l26t90é32t52y 5304390207279

Díky!

0/0
29.1.2015 11:39

L78i18b41o63r 80M52o37u14č39k52a 1718737645832

prijezd jednotky RailJet do Phy misto 7:18 v 9:58 - cas zpozdeni si spocitate sami ... RailJet bez proudu = bez ventilace, nejdou otevrit ani dvere a nefunguji zachody. Prosim pekne ... za celou dobu stani toto nefungovalo!  Informace ze strany CD doslova nulove .. cas zpozdeni nabihal po 5 az 10 minutach .. jeste, ze ma clovek pripojeni k netu, kde se da zjistit, ze bude zpozdeni minimalne 80 minut .. nakonec to bylo 2x 80 minut  + neco navic . R^

+1/0
29.1.2015 10:27
Foto

B35r25o10n50i24s43l88a32v 85G85a54b90r82y49š 2652839971

Chápu Vaše rozhořčení, ale když Vám vypadne elektřina, tak si neuvaříte ani čaj.

0/0
29.1.2015 10:52

M42i31r39o45s29l53a27v 71Z39i70k96m82u17n93d 7989253824123

Informační systémy ve stanicích obsluhuje provozovatel dráhy = SŽDC, nikoli dopravce ČD ... a další ...

Dveře otevřít jdou, to nemá s výpadkem napětí v troleji nic společného ...

0/0
29.1.2015 11:37

L10i65b44o84r 28M43o38u51č56k64a 1478307975672

ano ovladani dveri dali na starosti strojvedoucimu .. nechupu tuto logiku. kdyz, v prosinci, zacinaly RailJety jezdit, bylo bezne , ze prijel na nastupiste v Praze a  .. nic .. proste se nekolik minut cekalo, nez strojvedoucimu dojde, ze ma otevrit dvere .. kolikrat mu volala mobilem obsluha vagonu. Kdo tuhle chujovinu zaridil, nechapu!

0/0
29.1.2015 12:43

L19i98b53o11r 34M22o37u41č92k55a 1248277165302

k SZDC a CD . .me vskutku nezajima, kdo je kdo, ptrotoze ty postavy co se pohybuji po nadrazich mozna zamestnava SZDC, ale stale na sobe maji znaky CD...

0/0
29.1.2015 12:45
Foto

B85r29o20n16i64s16l37a42v 51G76a82b19r47y61š 2432279281

To by Vás zajímat mělo. Protože jinak brečíte na špatném hrobě. A těžko se situací udělá něco člověk, který má na starosti zcela jiné záležitosti. Pak nadáváte tomu nepravému.

+1/0
29.1.2015 13:20

A38l46e84š 55H74o11r53á11k 7645950782790

"Vlaky na koridoru na Moravu".. Před tím bylo "z Prahy na Moravu".. Z Prahy na Moravu vede jediná trať, nebo mají novináři tak bídné znalosti zeměpisu ? Já vím, že v článku je to upřesněno (Pardubice - Olomouc), ale opravdu je pro Pražského novináře tak těžké, kouknout na mapu, aby nemusel vyplodit tak hloupý nadpis ?

+1/0
29.1.2015 10:24

A24d74a21m 78V32i24l24í23m70e46k 3886308576

Ale KORIDOR na Moravu vede pouze jeden ;-)

Tedy, pokud chceme být přesní, tak z Prahy na Moravu vede I. a III. tranzitní železniční koridor, ale oba vedou až do České Třebové po stejné trati

+1/0
29.1.2015 18:36

O65n35d82ř95e74j 52Z85d27e53r70a26d50i34č16k49a 6944415533378

Hm, skvely. Regiojet i LEO maji cca hodinu, ja jsem se dostal do rychlíku ČD, ktery bude mit snad jen deset minut.. Nejet na pohřeb tak to snad ani moc neřeším, ale sakra! Zrovna dneska..

0/0
29.1.2015 10:00

O14n28d36ř63e22j 72Z57d41e85r61a91d54i49č19k12a 6884825983398

Hm, skvely. Regiojet i LEO maji cca hodinu, ja jsem se dostal do rychlíku ČD, ktery bude mit snad jen deset minut.. Nejet na pohřeb tak to snad ani moc neřeším, ale sakra! Zrovna dneska..

0/0
29.1.2015 10:00

P48e54t54r 72Š74k78o78d35a 5947190954850

30 až 60 minut....jasně ;-D

Stačí se podívat na Babitron nebo na web ČD. Je to spíš 60 - 120 minut. Rekord právě drží Ex 252 se zpožděním 254 minut.

+1/0
29.1.2015 9:33

R16a33d26e71k 25J78a72n90a51t35a 9425826384702

Pozor, to jsou zavádějící informace.

1) Ex 252 neexistuje, to jste se asi spletl

2) když se podíváte, např. na http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/cgi-bin/zpvlaku.cgi?570 , uvidíte že zpoždění je stanovováno chybně, oproti náhradní nepravidelné trase s nesmyslnými časy. Jak může mít vlak v Týništi zpoždění 250 minut (cca 4 hodiny), když je 9:45 a v 6:07 je pravidelný odjezd z Břeclavi?

+2/0
29.1.2015 9:46

J71i85ř12í 78O60č75e29n62á73š11e19k 3181402761162

no, fígl je v tom, že normálně Ex 570 Zdeněch Fibich přes Týniště n /Orlicí a Hradec Kr. nejezdí. klasická trasa je Břeclav- Brno- Pardbice- Praha hl, kam měl dorazit 9,18. Pokud by nebyla porucha, jel včas, měl odjet z Pardubic v 8,18 na Prahu. Takže to zpoždění kolem 2 hod. skutečně má (vztaženo k Pardubicím), babitron to jinak nepostihne.

No, každopádně zmrzat bych tam nechtěl...:-/

 (aktuálně byl v 9,59 na přednádraží H.Kr.)

0/0
29.1.2015 10:07

R48a40d68e69k 82J28a62n96a83t69a 9155546384662

Ano, dvě hodiny má, ale ne čtyři. To jsem chtěl říct.

+2/0
29.1.2015 10:27

M61i52r75o22s98l58a26v 60Z92i98k86m55u39n26d 7769403564193

Počítač porovnává údaj o skutečné časové poloze s časovou polohou vlaku (zpravidla tzv. následem) pod nímž vlak reálně jede.

Stejné to je, pokud se přidělí odkloněnému vlaku číslo vlaku zapracovaném v tzv. jízdním řádu zvláštních vlaků ... Pak vychází "nesmyslná" čísla - vlak jede buď s extrémním zpožděním nebo naopak náskokem ...

0/0
29.1.2015 10:07

P89e71t87r 37Š58k23o33d26a 5437290494350

Ano, to je pravda, tento čas je nesmyslný, protože vlak jede po jiné trase a pod jiným číslem. Nejedná se o Ex252 (to byl překlep), ale Ex570 (aktuálně Ex301860). Takže v Praze nebude mít zpoždění 250 minut, ale jen cca 160. U těch ostatních, které jedou po své trase, jsou zpoždění správná.

0/0
29.1.2015 10:10

M84i63r30o13s56l50a26v 19Z53i31k75m32u63n37d 7229723374903

Z HK pokračuje jako první násled vlaku 952 (100952), čili porovnává údaje s vlakem mající plánovaný odjezd z HK v 5,08 .... , Praha hln 6,45 ...

0/0
29.1.2015 10:13
Foto

B19r55o20n90i30s21l33a42v 12G50a37b44r38y23š 2142529821

Při nehodě na dálnici jsou ty rekordy ještě vyšší... ;-)

0/0
29.1.2015 10:02
Foto

M77i12l18a49n 54S76v29o95b26o44d96a 5286128123

Byl to ten slavný den, co k nám byl zaveden.... nebo že by špatná elektronka Katódy "Holomóc"...

0/0
29.1.2015 9:22

J41i94ř31í 94J17u33r44á36š84e73k 8437455730357

Však dneska ten koridor dostává pořádně zabrat. Vlaky se tam prohání jako u Verdunu. Pak ta kvalita cestování stojí zato.

+1/0
29.1.2015 9:20
Foto

L74u29b67o81š 18H60a92n76u20s 4567217371172

Pokud vím, u Verdunu se sřílelo.

+1/0
29.1.2015 9:22

J87i88ř26í 11J46u93r26á92š18e52k 8487705160197

Jsem chtěl napsat jako kulky u Verunu, že tam ty vlaky lítají jeden za druhým ;-) Ta trať to nemůže dlouhodobě pobrat. Bude to pořád jedna oprava a rekonstrukce za druhou. Je to děs dnes a bude hůř.

+1/0
29.1.2015 9:24
Foto

M51i36l87a80n 72S67v68o12b48o33d50a 5166748943

Kulky má pes... :-)

0/0
29.1.2015 11:56
Foto

V52á15c14l92a70v 38H27e43j75n31a 9936746664269

No, mimochodem. Víte kolik jezdí rychlíků mezi Lincem a Vídní? Když vám jeden ujede, za pět minut za ním jede další... To je skoro jako metro v Praze.

0/0
29.1.2015 9:46

P33e92t79r 10N45e91u34w74i71r33t70h 2307423925464

pletete se, jelikoz mezi Vidni a Lincem jezdi 4 vlaky za hodinu z toho jeden je soukromy dopravce tak neplacejte nesmysly!!!, z Vidne odjezdy X:30 Railjet X:38 soukromy Westbahn X:44/48 ICE resp. Railjet a X:56 pomalejsi IC OBB a pak je 34 minut mezera :-P

0/0
29.1.2015 10:35

J20i96ř53í 33J87u74r74á75š27e75k 8407515340127

Tak koukám, je to spíš 15/30 minut interval. Koukněte se na jízdní řád na trase Praha - Olomouc ČD a k tomu ještě připočtěte spoje Regio Jetu a Leo Expresu. Budete na +/- stejných číslech. By mě spíš zajímalo porovnání, jak to mají s poruchami a výlukami v porovnání s naší SŽDC. :-)

0/0
29.1.2015 10:39

R94a11d72e32k 75J76a73n61a27t45a 9535626584682

"Jsou tam tři lokomotivy Českých drah, které vždy pomůžou vytlačit vlak, který dojede samospádem do stanice"

Samospádem nebo spíš setrvačnosti? V Pardubicích je rovina.

+2/0
29.1.2015 9:15

P93a95v26e14l 38S67t11a54v75j97a35n74í97k 6898835977721

Není, země je koule ;-).

+2/0
29.1.2015 9:32

M69i57r96o96s70l52a84v 87Z40i86k51m13u56n16d 7839463174743

Chápejte, že pro funkci tiskového mluvčího SŽDC (dtto Drážní inspekce) není předepsána znalost železniční sítě SŽDC, ani znalost odborné předpisové terminologie, tím spíše alespoň v předcházející pracovní kariéře být v kategorii zaměstnanců - řečeno terminologií současného zákona o dráhách - osobou odborně způsobilou ... tedy třeba být výpravčím, který ztratil zdravotní způsobilost k výkonu práce výpravčího apod ...

Takže jejich vyjádření působí poněkud komicky ...

0/0
29.1.2015 10:20

D72u10š42a25n 59L14e15v27ý 7748585160280

Pane Zikmunde,Vy,když jste dělal tiskového mluvčího ČD,tak vyjádření měla hlavu a patu a po stránce odborností(terminologie,vysvětlení a popis aktuálního stavu atd.) byla vždy fundovaná,ještě projev pana Šťáhlavského je velmi dobrý,ale to co předvádí pan Ptačinský za SŽDC,nebo pan Novák za MD,to člověk žasne s otevřenými ústy,naprostá degradace železnice jako takové a mediální obraz před naší veřejností hrůzostrašný.Proč vlastně PR oddělení vznikla a fungují.Proč při těchto mimořádných událostech nepromluví a situaci a stav nevysvětlí skutešní odborníci.V Pardubicích je konkrétně vedení jednoho z Provozních Obvodů SŽDC,spadajících pod Oblastní ředitelství H.Králové.Proč situaci veřejnosti nevysvětlí v médiích přednosta nebo jeho náměstek,iinformace by byly odbornější a aktuálnější než od tiskového mluvčího.

0/0
29.1.2015 11:53

F75r63a55n91t67i73š28e81k 51K92u69l96d53a30n 5936787134974

Asi úplně správně by mělo být výběhem. No ale tady je křišťálová lupa, takže trať vede v zatáčkách apod....

0/0
29.1.2015 10:20

M92a58r47t85i77n 79Š97p20á51d 4772309171966

Hodinové zpoždění?

http://provoz.szdc.cz/Tabule/StationDetail.aspx?lang=cs&id=5457076&t=1

0/0
29.1.2015 8:58

M92a29r66t68i69n 60Š63p46á85d 4912859801926

(4x 120, 1x 130, 1x 90 ve chvíli, kdy na to koukám)

0/0
29.1.2015 8:59

V95í43t31e10k 65V29a48l93a60c94h 7764970435485

Tohle v minulosti opravdu nebylo a železnice byly velmi kvalitní. Nyní se jen opravují, ale jen proto aby na tom podnikatelé vydělali miliardy a proto to opravují nekvalitně, stejně jako silnice a dálnice.:-P:-P:-P:-P:-P:-P.

+1/−6
29.1.2015 8:51

F94r74a53n61t22i81š42e16k 59V67a37n17ě97k 1207114587377

To nevím co to bylo za kvalitu max. 120 km/h vyjma snad jednoho úseku na 140 u Olomouce. Samá pomalá jízda. A na trase Praha - Olomouc vlaky nejezdili skoro po 15 minutách. A když bylo poškozeno trakční vedení, tak se taky stálo několik hodin.

+2/0
29.1.2015 8:57

P47e29t58r 41N13e58c55h11a32n73i57c96k53ý 7223176568770

To je pravda, dřív takové články nebyly. Prostě porucha za článek do novin nestála.

+6/0
29.1.2015 9:09

R31a40d35o34s57l73a93v 85K41l71a72u28d98a 5894628574462

Spadla trolej, tak jsme prostě za bolševika stáli hodiny v polích. Nikdo ani nepředpokládal že by o tom někde někdo něco napsal. A taky nenapsal. Druhý den bylo v RP jen který soudruh kam odjel, který přijel a jak pokračují žně.

+7/0
29.1.2015 9:19
Foto

L30u95b20o74š 46H77a10n49u15s 4357637831292

Asi tak.

+1/0
29.1.2015 9:23
Foto

J41i13ř58í 34M25a25k26o64ň 5733119594515

Maminko, ty lidi jsou nějaký divný a kecají nesmysly. Pán to asi zažil. Já tedy za těch 30 let ne. Tehdy se ani nestálo hodiny, když vlak přejel nějakou zpěvačku. Předpis D 17 jasně říkal - označit místo, odklidit přejetého a jezdí se dál. Dráha měla nějakou váhu a nerozhodoval každý policajt či hasič;-(.

0/0
29.1.2015 9:48

R50a11d19o80s35l62a82v 60K75l21a67u50d52a 5664558164922

To bylo za protektorátu? :-P

+3/0
29.1.2015 9:59

R54a24d69e70k 26J54a18n53a96t39a 9215166444202

To možná ano, ovšem na druhou stranu panovalo socialistické pracovní tempo a takové "detaily", jako, že nákladní vlaky byly důležité a mnohdy tak dlouhé, že se po zastavení nevešly do stanice. Co to pak dělalo s osobní dopravou je asi jasné.

0/0
29.1.2015 9:59

L24i84b21o62r 27B34e37n47e84š 1212274722346

Starej jste jak Metuzalem, tak neni divu, ze si to nepamatujete!

(To, ze bylo drive lepe, to si ale pamatujete.Rv)

Ja jsem taky starej (Marii Theresii pamatuji kdyz byla jeste ditetem, Semika jako hribe, Zizku kdyz mel jeste obe oci zdrave), ale na rozdil od Vas si take pamatuji, ze kdyz se vlaky kvuli snehovym zavejim nehnuli ani o metr, tak pripevnili na vagon tryskovy motor, aby tim snih rozehrivali.

Mam pro Vas dobrou radu; chytte se s Valachem kolem ramenou a skocte do Macochy, Makoňi!

0/0
29.1.2015 12:02

T20o14m 19K54a54r10f19i65k 2574611215398

Jak až hodinové ??? Snad dvouhodinové... ;-D;-D;-D

+6/0
29.1.2015 8:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.