Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky na koridoru na Moravu brzdila porucha trolejí. Nabíraly zpoždění

Porucha trakčního vedení ve stanici Pardubice krátce před šestou hodinou ráno zkomplikovala provoz na trati Kolín - Česká Třebová. Část vlaků jezdila odklonem po jiných tratích a jednotlivé spoje nabíraly zpoždění přes 150 minut. Provoz se dařilo od devíti hodin postupně obnovovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K74a22t74e24ř75i65n65a 78K14o47z95á90k40o18v22á 2978431375418

Na můj vkus se tyto poruchy vyskytují hodně často. Zřejmě je něco shnilého ve státě Dánském.

0/0
29.1.2015 11:55

J77i89ř85í 14E28r13b55e50n 1373374696557

Jaký je váš vkus, smím-li vědět?

0/0
29.1.2015 21:42

M14a36r65e53k 96Š15k91u12l14t63é76t22y 5624220577449

Nevíte náhodou někdo, jak je na tom IC 1005 (Regio)? Dle webu se jedná o 60-minutové zpoždění, ale jak to tady čtu, moc bych tomu nevěřil.

0/0
29.1.2015 10:45

R47a78d30e25k 84J81a46n83a14t67a 9135466604512

Podle http://provoz.szdc.cz/grapp/ zatím vůbec nevyjel.

Ono se není čemu divit, když má vlak v opačném směru zpoždění v zájmu úspor se drží co nejmenší zálohy.

+1/0
29.1.2015 10:59

R47a92d97e85k 48J16a17n43a65t25a 9785656414502

Tak pardon právě teď vyjel. Poloha Praha hl.n. odjezd 10:57 místo 9:48, tj. 69 minut zpoždění.

+2/0
29.1.2015 11:00

M66a49r81e40k 64Š54k90u85l51t14é25t66y 5744240157139

Díky!

0/0
29.1.2015 11:39

L15i62b97o55r 42M55o46u42č91k12a 1968227805422

prijezd jednotky RailJet do Phy misto 7:18 v 9:58 - cas zpozdeni si spocitate sami ... RailJet bez proudu = bez ventilace, nejdou otevrit ani dvere a nefunguji zachody. Prosim pekne ... za celou dobu stani toto nefungovalo!  Informace ze strany CD doslova nulove .. cas zpozdeni nabihal po 5 az 10 minutach .. jeste, ze ma clovek pripojeni k netu, kde se da zjistit, ze bude zpozdeni minimalne 80 minut .. nakonec to bylo 2x 80 minut  + neco navic . R^

+1/0
29.1.2015 10:27
Foto

B54r27o90n92i27s26l97a31v 93G75a33b87r93y78š 2422529191

Chápu Vaše rozhořčení, ale když Vám vypadne elektřina, tak si neuvaříte ani čaj.

0/0
29.1.2015 10:52

M86i33r68o41s32l49a47v 68Z36i11k96m20u37n98d 7929333864263

Informační systémy ve stanicích obsluhuje provozovatel dráhy = SŽDC, nikoli dopravce ČD ... a další ...

Dveře otevřít jdou, to nemá s výpadkem napětí v troleji nic společného ...

0/0
29.1.2015 11:37

L45i80b47o81r 25M22o36u30č55k46a 1548327775112

ano ovladani dveri dali na starosti strojvedoucimu .. nechupu tuto logiku. kdyz, v prosinci, zacinaly RailJety jezdit, bylo bezne , ze prijel na nastupiste v Praze a  .. nic .. proste se nekolik minut cekalo, nez strojvedoucimu dojde, ze ma otevrit dvere .. kolikrat mu volala mobilem obsluha vagonu. Kdo tuhle chujovinu zaridil, nechapu!

0/0
29.1.2015 12:43

L68i61b59o52r 53M40o56u16č62k92a 1348917215142

k SZDC a CD . .me vskutku nezajima, kdo je kdo, ptrotoze ty postavy co se pohybuji po nadrazich mozna zamestnava SZDC, ale stale na sobe maji znaky CD...

0/0
29.1.2015 12:45
Foto

B57r93o85n15i77s66l16a32v 63G50a77b45r62y31š 2802849191

To by Vás zajímat mělo. Protože jinak brečíte na špatném hrobě. A těžko se situací udělá něco člověk, který má na starosti zcela jiné záležitosti. Pak nadáváte tomu nepravému.

+1/0
29.1.2015 13:20

A82l57e66š 63H30o45r98á98k 7945150412330

"Vlaky na koridoru na Moravu".. Před tím bylo "z Prahy na Moravu".. Z Prahy na Moravu vede jediná trať, nebo mají novináři tak bídné znalosti zeměpisu ? Já vím, že v článku je to upřesněno (Pardubice - Olomouc), ale opravdu je pro Pražského novináře tak těžké, kouknout na mapu, aby nemusel vyplodit tak hloupý nadpis ?

+1/0
29.1.2015 10:24

A94d20a43m 68V23i32l82í14m53e41k 3476478806

Ale KORIDOR na Moravu vede pouze jeden ;-)

Tedy, pokud chceme být přesní, tak z Prahy na Moravu vede I. a III. tranzitní železniční koridor, ale oba vedou až do České Třebové po stejné trati

+1/0
29.1.2015 18:36

O73n43d69ř82e89j 52Z42d57e35r92a25d98i26č70k43a 6194675333478

Hm, skvely. Regiojet i LEO maji cca hodinu, ja jsem se dostal do rychlíku ČD, ktery bude mit snad jen deset minut.. Nejet na pohřeb tak to snad ani moc neřeším, ale sakra! Zrovna dneska..

0/0
29.1.2015 10:00

O18n40d67ř72e90j 31Z82d42e13r44a49d86i82č72k77a 6134515733118

Hm, skvely. Regiojet i LEO maji cca hodinu, ja jsem se dostal do rychlíku ČD, ktery bude mit snad jen deset minut.. Nejet na pohřeb tak to snad ani moc neřeším, ale sakra! Zrovna dneska..

0/0
29.1.2015 10:00

P88e41t17r 81Š61k10o74d45a 5757240514460

30 až 60 minut....jasně ;-D

Stačí se podívat na Babitron nebo na web ČD. Je to spíš 60 - 120 minut. Rekord právě drží Ex 252 se zpožděním 254 minut.

+1/0
29.1.2015 9:33

R80a49d26e63k 47J69a97n30a94t16a 9785636534822

Pozor, to jsou zavádějící informace.

1) Ex 252 neexistuje, to jste se asi spletl

2) když se podíváte, např. na http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/cgi-bin/zpvlaku.cgi?570 , uvidíte že zpoždění je stanovováno chybně, oproti náhradní nepravidelné trase s nesmyslnými časy. Jak může mít vlak v Týništi zpoždění 250 minut (cca 4 hodiny), když je 9:45 a v 6:07 je pravidelný odjezd z Břeclavi?

+2/0
29.1.2015 9:46

J29i24ř19í 83O62č60e57n67á57š12e41k 3261252361202

no, fígl je v tom, že normálně Ex 570 Zdeněch Fibich přes Týniště n /Orlicí a Hradec Kr. nejezdí. klasická trasa je Břeclav- Brno- Pardbice- Praha hl, kam měl dorazit 9,18. Pokud by nebyla porucha, jel včas, měl odjet z Pardubic v 8,18 na Prahu. Takže to zpoždění kolem 2 hod. skutečně má (vztaženo k Pardubicím), babitron to jinak nepostihne.

No, každopádně zmrzat bych tam nechtěl...:-/

 (aktuálně byl v 9,59 na přednádraží H.Kr.)

0/0
29.1.2015 10:07

R80a66d78e64k 74J50a66n87a66t97a 9485966894812

Ano, dvě hodiny má, ale ne čtyři. To jsem chtěl říct.

+2/0
29.1.2015 10:27

M74i32r32o28s10l51a17v 86Z73i81k35m30u53n38d 7449963684143

Počítač porovnává údaj o skutečné časové poloze s časovou polohou vlaku (zpravidla tzv. následem) pod nímž vlak reálně jede.

Stejné to je, pokud se přidělí odkloněnému vlaku číslo vlaku zapracovaném v tzv. jízdním řádu zvláštních vlaků ... Pak vychází "nesmyslná" čísla - vlak jede buď s extrémním zpožděním nebo naopak náskokem ...

0/0
29.1.2015 10:07

P33e78t38r 28Š22k65o14d85a 5397410444610

Ano, to je pravda, tento čas je nesmyslný, protože vlak jede po jiné trase a pod jiným číslem. Nejedná se o Ex252 (to byl překlep), ale Ex570 (aktuálně Ex301860). Takže v Praze nebude mít zpoždění 250 minut, ale jen cca 160. U těch ostatních, které jedou po své trase, jsou zpoždění správná.

0/0
29.1.2015 10:10

M40i42r56o25s50l24a67v 43Z88i16k66m51u31n80d 7959693274873

Z HK pokračuje jako první násled vlaku 952 (100952), čili porovnává údaje s vlakem mající plánovaný odjezd z HK v 5,08 .... , Praha hln 6,45 ...

0/0
29.1.2015 10:13
Foto

B59r48o85n82i91s14l52a43v 87G70a86b67r94y90š 2462599231

Při nehodě na dálnici jsou ty rekordy ještě vyšší... ;-)

0/0
29.1.2015 10:02
Foto

M90i40l47a71n 91S74v86o18b62o60d50a 5686728793

Byl to ten slavný den, co k nám byl zaveden.... nebo že by špatná elektronka Katódy "Holomóc"...

0/0
29.1.2015 9:22

J31i92ř34í 87J10u72r68á54š88e29k 8587775180297

Však dneska ten koridor dostává pořádně zabrat. Vlaky se tam prohání jako u Verdunu. Pak ta kvalita cestování stojí zato.

+1/0
29.1.2015 9:20
Foto

L97u74b29o79š 39H16a18n60u64s 4367187791222

Pokud vím, u Verdunu se sřílelo.

+1/0
29.1.2015 9:22

J12i70ř20í 27J54u86r97á28š22e16k 8707865810157

Jsem chtěl napsat jako kulky u Verunu, že tam ty vlaky lítají jeden za druhým ;-) Ta trať to nemůže dlouhodobě pobrat. Bude to pořád jedna oprava a rekonstrukce za druhou. Je to děs dnes a bude hůř.

+1/0
29.1.2015 9:24
Foto

M71i42l71a52n 22S45v80o10b11o95d23a 5596928663

Kulky má pes... :-)

0/0
29.1.2015 11:56
Foto

V28á32c24l70a55v 85H70e36j75n23a 9876896364249

No, mimochodem. Víte kolik jezdí rychlíků mezi Lincem a Vídní? Když vám jeden ujede, za pět minut za ním jede další... To je skoro jako metro v Praze.

0/0
29.1.2015 9:46

P35e41t56r 37N26e70u36w60i62r39t94h 2307293455514

pletete se, jelikoz mezi Vidni a Lincem jezdi 4 vlaky za hodinu z toho jeden je soukromy dopravce tak neplacejte nesmysly!!!, z Vidne odjezdy X:30 Railjet X:38 soukromy Westbahn X:44/48 ICE resp. Railjet a X:56 pomalejsi IC OBB a pak je 34 minut mezera :-P

0/0
29.1.2015 10:35

J87i13ř82í 40J21u57r85á39š57e98k 8907785570167

Tak koukám, je to spíš 15/30 minut interval. Koukněte se na jízdní řád na trase Praha - Olomouc ČD a k tomu ještě připočtěte spoje Regio Jetu a Leo Expresu. Budete na +/- stejných číslech. By mě spíš zajímalo porovnání, jak to mají s poruchami a výlukami v porovnání s naší SŽDC. :-)

0/0
29.1.2015 10:39

R40a94d83e28k 20J72a49n43a83t63a 9715476824792

"Jsou tam tři lokomotivy Českých drah, které vždy pomůžou vytlačit vlak, který dojede samospádem do stanice"

Samospádem nebo spíš setrvačnosti? V Pardubicích je rovina.

+2/0
29.1.2015 9:15

P35a66v71e54l 58S77t89a82v39j90a44n44í77k 6358255417421

Není, země je koule ;-).

+2/0
29.1.2015 9:32

M51i26r86o22s95l21a65v 56Z96i67k17m76u26n67d 7659973174483

Chápejte, že pro funkci tiskového mluvčího SŽDC (dtto Drážní inspekce) není předepsána znalost železniční sítě SŽDC, ani znalost odborné předpisové terminologie, tím spíše alespoň v předcházející pracovní kariéře být v kategorii zaměstnanců - řečeno terminologií současného zákona o dráhách - osobou odborně způsobilou ... tedy třeba být výpravčím, který ztratil zdravotní způsobilost k výkonu práce výpravčího apod ...

Takže jejich vyjádření působí poněkud komicky ...

0/0
29.1.2015 10:20

D73u68š98a43n 22L37e15v78ý 7518845670560

Pane Zikmunde,Vy,když jste dělal tiskového mluvčího ČD,tak vyjádření měla hlavu a patu a po stránce odborností(terminologie,vysvětlení a popis aktuálního stavu atd.) byla vždy fundovaná,ještě projev pana Šťáhlavského je velmi dobrý,ale to co předvádí pan Ptačinský za SŽDC,nebo pan Novák za MD,to člověk žasne s otevřenými ústy,naprostá degradace železnice jako takové a mediální obraz před naší veřejností hrůzostrašný.Proč vlastně PR oddělení vznikla a fungují.Proč při těchto mimořádných událostech nepromluví a situaci a stav nevysvětlí skutešní odborníci.V Pardubicích je konkrétně vedení jednoho z Provozních Obvodů SŽDC,spadajících pod Oblastní ředitelství H.Králové.Proč situaci veřejnosti nevysvětlí v médiích přednosta nebo jeho náměstek,iinformace by byly odbornější a aktuálnější než od tiskového mluvčího.

0/0
29.1.2015 11:53

F62r30a86n52t16i89š84e22k 27K88u55l86d92a79n 5826437644314

Asi úplně správně by mělo být výběhem. No ale tady je křišťálová lupa, takže trať vede v zatáčkách apod....

0/0
29.1.2015 10:20

M44a11r65t96i20n 61Š89p65á57d 4402599741336

Hodinové zpoždění?

http://provoz.szdc.cz/Tabule/StationDetail.aspx?lang=cs&id=5457076&t=1

0/0
29.1.2015 8:58

M22a50r17t81i94n 59Š36p21á78d 4152379651406

(4x 120, 1x 130, 1x 90 ve chvíli, kdy na to koukám)

0/0
29.1.2015 8:59

V13í77t97e20k 71V18a68l89a94c11h 7984310705215

Tohle v minulosti opravdu nebylo a železnice byly velmi kvalitní. Nyní se jen opravují, ale jen proto aby na tom podnikatelé vydělali miliardy a proto to opravují nekvalitně, stejně jako silnice a dálnice.:-P:-P:-P:-P:-P:-P.

+1/−6
29.1.2015 8:51

F92r48a77n39t32i39š29e74k 23V73a55n77ě34k 1287664127547

To nevím co to bylo za kvalitu max. 120 km/h vyjma snad jednoho úseku na 140 u Olomouce. Samá pomalá jízda. A na trase Praha - Olomouc vlaky nejezdili skoro po 15 minutách. A když bylo poškozeno trakční vedení, tak se taky stálo několik hodin.

+2/0
29.1.2015 8:57

P34e12t92r 10N70e55c40h37a14n21i92c57k67ý 7143656368950

To je pravda, dřív takové články nebyly. Prostě porucha za článek do novin nestála.

+6/0
29.1.2015 9:09

R90a13d90o62s19l61a78v 59K40l18a26u82d65a 5954948404522

Spadla trolej, tak jsme prostě za bolševika stáli hodiny v polích. Nikdo ani nepředpokládal že by o tom někde někdo něco napsal. A taky nenapsal. Druhý den bylo v RP jen který soudruh kam odjel, který přijel a jak pokračují žně.

+7/0
29.1.2015 9:19
Foto

L89u42b17o17š 98H90a19n34u65s 4137337821202

Asi tak.

+1/0
29.1.2015 9:23
Foto

J81i91ř67í 71M48a17k71o46ň 5183299374135

Maminko, ty lidi jsou nějaký divný a kecají nesmysly. Pán to asi zažil. Já tedy za těch 30 let ne. Tehdy se ani nestálo hodiny, když vlak přejel nějakou zpěvačku. Předpis D 17 jasně říkal - označit místo, odklidit přejetého a jezdí se dál. Dráha měla nějakou váhu a nerozhodoval každý policajt či hasič;-(.

0/0
29.1.2015 9:48

R74a25d87o46s70l14a85v 57K76l93a40u70d92a 5674298804802

To bylo za protektorátu? :-P

+3/0
29.1.2015 9:59

R26a93d16e20k 33J45a79n74a46t68a 9905646374122

To možná ano, ovšem na druhou stranu panovalo socialistické pracovní tempo a takové "detaily", jako, že nákladní vlaky byly důležité a mnohdy tak dlouhé, že se po zastavení nevešly do stanice. Co to pak dělalo s osobní dopravou je asi jasné.

0/0
29.1.2015 9:59

L95i45b12o23r 42B42e39n35e42š 1402254892106

Starej jste jak Metuzalem, tak neni divu, ze si to nepamatujete!

(To, ze bylo drive lepe, to si ale pamatujete.Rv)

Ja jsem taky starej (Marii Theresii pamatuji kdyz byla jeste ditetem, Semika jako hribe, Zizku kdyz mel jeste obe oci zdrave), ale na rozdil od Vas si take pamatuji, ze kdyz se vlaky kvuli snehovym zavejim nehnuli ani o metr, tak pripevnili na vagon tryskovy motor, aby tim snih rozehrivali.

Mam pro Vas dobrou radu; chytte se s Valachem kolem ramenou a skocte do Macochy, Makoňi!

0/0
29.1.2015 12:02

T21o50m 77K42a96r48f10i37k 2534891445838

Jak až hodinové ??? Snad dvouhodinové... ;-D;-D;-D

+6/0
29.1.2015 8:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.