Diskuze

Šéf dopravního podniku chce, aby cestujícím postačila jen jedna karta

Tomáš Pelikán na jaře oslaví deset let ve funkci ředitele Dopravního podniku Pardubice. Zatím má podporu i nového vedení radnice, a to i přesto, že byl zvolen do zastupitelstva za opoziční Sdružení pro Pardubice exprimátorky Štěpánky Fraňkové.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J17a96n 72T28a53r52a58b58a

5. 2. 2015 9:49

K tomu není potřeba žádných podrobností. Stačí pouze ověřit fakt. Pomineme-li mnohamilionové metropole se zcela specifickou, historicky danou konfigurací komunikací (viz Londýn), ve statisícových a milionových městech dnes nic takového neuvidíte. Výjimečně se vidí verze 2+1MHD (například Salzburg a Budapest). 1+1 je zcela nepřijatelná a reálně i nesmyslná konfigurace. Ale pro Pardubice zcela typická.... jen slabou útěchou je, že podobnou duševní chorobou trpí i konšelé v Praze.

Města totiž jdou naprosto rozumnou cestou zvyšování propustnosti komunikací pro všechna vozidla, Pardubice už léta jdou právě naopak, metodou čím hůře, tím lépe.

0 0
možnosti

J14a57n 59T27a67r38a27b95a

24. 1. 2015 11:50

A opět se tu podstrkává nezbytnost vyhrazenych pruhů na Sukově třídě. Je to nesmysl, MHD to nijak zaznamenatelně nepomáhá, ostatním to zcela zásadně škodí. A ostatních je jednoznačná většina. Kromě toho vyhrazené pruhy pro MHD s výjimkou tramvají už vyspělý svět dávno opustil jako slepou cestu. Takže já doufám, že primátor je skutečně pragmatik a člověk při smyslech a tenhle nesmysl z Pardubic zmizí. Čím dříve, tím lépe.

1 0
možnosti
Foto

J55i17ř64í 86E58r95b69e23n

24. 1. 2015 23:39

"vyhrazené pruhy pro MHD s výjimkou tramvají už vyspělý svět dávno opustil jako slepou cestu" - o tom čtu poprvé, měl byste k tomu nějaké podrobnosti?

0 1
možnosti