- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K tomu není potřeba žádných podrobností. Stačí pouze ověřit fakt. Pomineme-li mnohamilionové metropole se zcela specifickou, historicky danou konfigurací komunikací (viz Londýn), ve statisícových a milionových městech dnes nic takového neuvidíte. Výjimečně se vidí verze 2+1MHD (například Salzburg a Budapest). 1+1 je zcela nepřijatelná a reálně i nesmyslná konfigurace. Ale pro Pardubice zcela typická.... jen slabou útěchou je, že podobnou duševní chorobou trpí i konšelé v Praze.
Města totiž jdou naprosto rozumnou cestou zvyšování propustnosti komunikací pro všechna vozidla, Pardubice už léta jdou právě naopak, metodou čím hůře, tím lépe.
A opět se tu podstrkává nezbytnost vyhrazenych pruhů na Sukově třídě. Je to nesmysl, MHD to nijak zaznamenatelně nepomáhá, ostatním to zcela zásadně škodí. A ostatních je jednoznačná většina. Kromě toho vyhrazené pruhy pro MHD s výjimkou tramvají už vyspělý svět dávno opustil jako slepou cestu. Takže já doufám, že primátor je skutečně pragmatik a člověk při smyslech a tenhle nesmysl z Pardubic zmizí. Čím dříve, tím lépe.
"vyhrazené pruhy pro MHD s výjimkou tramvají už vyspělý svět dávno opustil jako slepou cestu" - o tom čtu poprvé, měl byste k tomu nějaké podrobnosti?