Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opozice varuje radní, že nesmí opravu okolí nádraží jen tak odbýt

Šéf dopravního podniku Tomáš Pelikán nebo bývalý radní architekt Milan Košař nesouhlasí s plánem nového vedení Pardubic na prostou opravu okolí vlakového nádraží. Zástupci opozice se shodují, že než přestavbu udělat polovičatě, lepší bude počkat na větší dotace od Unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98a40n 70T77a19r88a43b97a 4676526869669

Ředitel městské akciovky sice možná umí dobře utrácet a v holportu s Bakajsou ještě lépe prosazovat naprosto neúměrnou preferenci MHD a taxikářů na úkor většiny naprosto nesmyslným opatřením na Sukově třídě a Masarykově náměstí, které s sebou nese zásadní problémy v dopravní propustnosti komunikací i křižovatek, aniž by MHD přineslo hmatatelný, natož pak nezbytný (a tedy odůvodnitelný), bonus. Šílené světelné tabule proti AFI, které patří na nádraží, ale nikde ve světě by je člověk s rozumem nepoužil pro podobný typ zastávek MHD pak už jsou jen detailem, vzbuzujícím útrpný úsměv. Jenže za léta, co je ve funkci, neodstranil zjevný anachronismus MHD, kterým je striktně hvězdicový systém linek městské dopravy s megauzlem uprostřed města a polomegauzlem u nádraží. Radiální linky lze spočítat na prstech jedné ruky pracovníka strojní pily, takže každý je nucen projet křižovatkou na návsi, ať jede odkudkoli kamkoli.

Mé doporučení radním je tedy prosté. Hlavně prosím nedávejte názorům pana Pelikána příliš velký důraz a používejte raději vlastní hlavu, dopadne to lépe. Děkuji zdvořile.

+2/−1
21.1.2015 15:47

M16a21r52t80i20n 68Č55a34p10e91k 6470641937274

Já osobně si myslím pravý opak toho co vy. Tedy, že pan Pelikán je člověk, který se snaží MHD v Pardubicích zlepšit a bojuje za DP v rámci možností, které město nabízí.

Pruhy na Sukově třídě význam mají, jelikož kdyby tam nebyly, tak by kolona gumokolů byla o třetinu kratší (nutnost připočíst vozy MHD v intervalu ve špiččce cca 1.5 minuty), ale zato dvakrát. A křižovatky nejsou ucpané kvůli pruhům, ale kvůli řidičům aut, kteří vjíždějí do křižovatky i když ji nemohou projet.

Cedule na Masarykově náměstí i přes svoji velikost zobrazuje spoje v rozmezí pár minut. Jakákoliv obyčejnější cedule by na to nestačila.

Docela by mne zajímalo jak byste chtěl s pardubickou infrastrukturou vytvořit radální linky tak, aby byly pro cestující zajímavé. Dělat linku pro pět a půl cestujícího je prostě ekonomická sebevražda.

0/0
22.1.2015 8:09

M80i16c81h81a10l 82T24ů85m96a 3456805658968

Jen ať to udělají, alespoň bude klid. A dotace z EU se pak můžou v pohodě vrátit nebo za ně postavit přístav pro jachty na labi. Né teď vážně je to fakt k pláči, jak může tohle někoho napadnout. Snad každý vidí, že by byl potřeba rozumný dopravní terminál spojující autobusovou, vlakovou a městskou dopravu. Nemusí zářit křišťálem, ale hlavně že bude fungovat. Ovšem to zde asi nejde jak je vidět.

+3/0
21.1.2015 9:22

L65u33d27v55í63k 41R34a81k 8685551934924

Já myslím, že je to úplně jedno.Pardubice za těch 25 let, tak na vše na co se sáhlo se nedodělalo podle plánů (bazén, třída míru...no ono se toho moc víc nepovedlo). Turistí vám do města téměř nejezdí, občané PU jsou již apatičtí. Teď jsem u vás ve městě byl...a nedokážete od listopadu ani zamávat a přinutit podnikatele odstranit tu skleněnou stavbu za Grandem.

+3/0
21.1.2015 8:26

P60e64t38e54r 61K74l75e60i38n 8821605261675

Souhlasím naprosto s názorem pana Košaře. Z toho pardubického příštipkaření už je mi smutno. Všechno je to jen o látání, žádná vize, žádná dlouhodobá koncepce, pouze neustálý chaos a nebezpečí, že se úplně zabetonují poslední zbytky možného rozvoje širšího středu města na desítky let do budoucnosti.

+6/0
20.1.2015 21:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.