- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Byla velice mírná zima, při které se téměř každý den mohlo pracovat. Téměř nepršelo. A že by zítra se pěší zóna otevřela? Tomu snad nevěří vůbec nikdo.
Bezva firmu našla paní Fraňková, nejméně 3x se vše předělávalo a nikdo neví, až tam začnou jezdit trolejbusy, jak to dopadne s dlažbou. /27. 2. 2015/
Hromadná doprava, která projede tou minitřídou několikrát za den je naprosto postradatelná a tudíž nesmyslná. Jednak je celá ta diskuse jak z humoristického románu, vzdálenosti v centru Pardubic jsou tak mikroskopické, že každý bez problémů přežije těch pár kroků, které bude muset udělat od lékárny po Grand. Výraz kočkopes je ještě eufemismus.
A komu za tu prasárnu vděčíme? No přece madam Fraňkové
No ale ta kabeláž a dráty, zejména ve Švermovce a na křižovatce u Mašků, to je tedy mazec. Něco podobného jsem viděl v Rumunsku a čtvrti Queens v NY. Ale člověk si zvykne i na šibenici.
Nestěžuji si však, žiji zde rád a něco pozitivního je stále vidět. Musíme však kritizovat, jinak ta pozitiva by nebyla.
Prý strach z trolejbusů..., jezdily tamtudy desítky let a najednou...
Co takhle třeba lampy v Tyršových sadech? Když jdu z divadla na Cihelnu, je to pro mě nejkratší cesta přes zdymadlo a mohlo by to v parku aspoň večer svítit.
Lepší než aby tam něco jezdilo pořád... a za 5 let prostě odstranit sloupy a bude hotovo...
A cyklisté tam jezdit jako neřízené střely jezdit nebudou? Na Třídě Míru to žilo díky tomu, že lidé na jednom konci vystoupili z trolejbusu prošli ji na druhý konec a bez nutnosti přecházet silnici nastoupili do dalšího trolejbusu a pokračovali dál. Prostě když tam ty lidi nic nepřiveze tak tam nepůjdou pokud nebudou muset.
A pokud chete sedět na předzahrádce a sledovat prázdný prostor okolo vás můžete jít na Perštýnské náměstí.
No aspoń takto, hlavně, že to bude opravené a za peníze EU...
Za 5 let, to je za chvíli se uvidí a úpravy budou celkem levný
Nebude to za 5 let jednoduchý ani to nebude levný. Po trolejovém vedení z třídy Míru je totiž napájeno vedení na Sukově třídě. Aby jste mohl tedy trolejové vedení a sloupy na Třídě Míru odstranit, musel by se do země položit napájecí kabel nebo za zimním stadionem obnovit trolejbusovou měmírnu. A to rozhodně není levné ani jednoduché.
Takže Sukovka bude i v budoucnu průjezdná jen jedním pruhem, druhý pruh zůstane pro autobusy? Je pravda, že po otevření 17. listopadu je průjezdnost lepší, ale přesto je průjezd křižovatkou mezi zimákem a afi v určité časy trágédie (protože na Sukovce stojí štrůdl aut v jednom pruhu, aby druhým mohl občas projet autobus).. Takže Třída Míru s ohyzdnýma sloupama, který budou nevyužívány a k tomu jeden pruh na Sukovce a díky tomu nadále ucpaná křižovatka.. Krásná práce, je vidět, že nad dopravní situací v Pardubicích vedení přemýšlí..
Já jsem rád. Podle mě nemá smysl, aby tudy projížděly trolejbusy večer či o víkendech, když jsou obchody stejně zavřené. Aspoň zde bude možnost pouličních vystoupení či sezónních trhů alespoň od pátečního večera do neděle. myslím si, že to mohlo dopadnout i hůř. Těch 200 spojů denně, které se původně plánovaly byl opravdu nesmysl.
konečně se tam mohou navalit davy zahraničních turistů, kteří budou obdivovat prodejničku sportu, masnu a vietnamské prodejny. O další obchůdky se strhne rvačka mezi prodejci. Občané to objedou Sukovou, už si na to zvykli