Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pěší zóna bez trolejbusů nakonec bude. I když jen večer a o víkendu

Za měsíc a půl by se na opravenou pardubickou třídu Míru měly vrátit trolejbusy. Moc jich ale nebude. Dopravní podnik pustí do ulice jen tři sporadické linky, které navíc nejezdí o víkendech a svátcích. Aspoň o volných dnech tak město získá klasickou pěší zónu bez dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M60i58l12o83š 75P19r29á63z27n90ý 5604939290278

Byla velice mírná zima, při které se téměř každý den mohlo pracovat. Téměř nepršelo. A že by zítra se pěší zóna otevřela? Tomu snad nevěří vůbec nikdo.

Bezva firmu našla paní Fraňková, nejméně 3x se vše předělávalo a nikdo neví, až tam začnou jezdit  trolejbusy, jak to dopadne s dlažbou. /27. 2. 2015/

0/0
27.2.2015 11:09

P41e95t36e90r 63K68l68e63i78n 8491115621175

Hromadná doprava, která projede tou minitřídou několikrát za den je naprosto postradatelná a tudíž nesmyslná. Jednak je celá ta diskuse jak z humoristického románu, vzdálenosti v centru Pardubic jsou tak mikroskopické, že každý bez problémů přežije těch pár kroků, které bude muset udělat od lékárny po Grand. Výraz kočkopes je ještě eufemismus.

0/0
16.1.2015 18:32

F98r25a34n62t60a 50S72t58r89n78a55d 7215306125

A komu za tu prasárnu vděčíme? No přece madam Fraňkové ;-€

+6/0
15.1.2015 22:14

Z75d41e31n21e56k 62Š85i33t36i27n78a 2183728620915

No ale ta kabeláž a dráty, zejména ve Švermovce a na křižovatce u  Mašků, to je tedy mazec. Něco podobného jsem viděl v Rumunsku a  čtvrti Queens v NY. Ale člověk si zvykne i na šibenici.

Nestěžuji si však, žiji zde rád a něco pozitivního je stále vidět. Musíme však kritizovat, jinak ta pozitiva by nebyla.

+3/0
15.1.2015 20:22
Foto

B94r33o43n73i56s22l63a11v 65G97a43b77r53y81š 2152579441

Prý strach z trolejbusů..., jezdily tamtudy desítky let a najednou... :-/

Co takhle třeba lampy v Tyršových sadech? Když jdu z divadla na Cihelnu, je to pro mě nejkratší cesta přes zdymadlo a mohlo by to v parku aspoň večer svítit.

0/−3
15.1.2015 15:25

P52a47v66e87l 46R28u89l16e 4546232918975

Lepší než aby tam něco jezdilo pořád... a za 5 let prostě odstranit sloupy a bude hotovo...

+2/0
15.1.2015 14:46

M45a80r42t10i95n 97Č82a32p76e55k 6540631777304

A cyklisté tam jezdit jako neřízené střely jezdit nebudou? Na Třídě Míru to žilo díky tomu, že lidé na jednom konci vystoupili z trolejbusu prošli ji na druhý konec a bez nutnosti přecházet silnici nastoupili do dalšího trolejbusu a pokračovali dál. Prostě když tam ty lidi nic nepřiveze tak tam nepůjdou pokud nebudou muset.

A pokud chete sedět na předzahrádce a sledovat prázdný prostor okolo vás můžete jít na Perštýnské náměstí.

+1/−5
15.1.2015 16:28

J54a58n 28Ř18e79h53á21č31e72k 5303248359171

Právě že nebude hotovo. Když a pět let odstraníte sloupy a trolejové vedení, zastaví e trolejbusy i na Sukově třídě. Po trolejovém vedení na třídě Míru je totiž napájena Sukovka. Ta rekonstrukce je natolik zprasená, že nikoho nenapadlo, když bylo centrum rozkopané položit do země napájecí kabely pro Sukovu třídu. Takže s tím odstraněním sloupů to za pět let nebude moc reálné...

+1/−3
15.1.2015 17:53

M85i25c82h50a67l 50S19t67e62b61l45o 5539851174737

No aspoń takto, hlavně, že to bude opravené a za peníze EU...

Za 5 let, to je za chvíli se uvidí a úpravy budou celkem levnýR^!!

+1/0
15.1.2015 14:03

J22a74n 91Ř21e33h68á97č45e57k 5353148229531

Nebude to za 5 let jednoduchý ani to nebude levný. Po trolejovém vedení z třídy Míru je totiž napájeno vedení na Sukově třídě. Aby jste mohl tedy trolejové vedení a sloupy na Třídě Míru odstranit, musel by se do země položit napájecí kabel nebo za zimním stadionem obnovit trolejbusovou měmírnu. A to rozhodně není levné ani jednoduché.

0/−3
15.1.2015 17:55

J33i59ř68í 79T80e72s75n45e61r 3713142943371

Takže Sukovka bude i v budoucnu průjezdná jen jedním pruhem, druhý pruh zůstane pro autobusy? Je pravda, že po otevření 17. listopadu je průjezdnost lepší, ale přesto je průjezd křižovatkou mezi zimákem a afi v určité časy trágédie (protože na Sukovce stojí štrůdl aut v jednom pruhu, aby druhým mohl občas projet autobus).. Takže Třída Míru s ohyzdnýma sloupama, který budou nevyužívány a k tomu jeden pruh na Sukovce a díky tomu nadále ucpaná křižovatka.. Krásná práce, je vidět, že nad dopravní situací v Pardubicích vedení přemýšlí..

+4/−1
15.1.2015 13:59

J20a86n 95N66o71v35o67t14n57y 9596542

Další kočkopes ;-D

+1/−1
15.1.2015 13:31

J32a23n 82Ř27e27h47á91č42e45k 5963238389121

Já jsem rád. Podle mě nemá smysl, aby tudy projížděly trolejbusy večer či o víkendech, když jsou obchody stejně zavřené. Aspoň zde bude možnost pouličních vystoupení či sezónních trhů alespoň od pátečního večera do neděle. myslím si, že to mohlo dopadnout i hůř. Těch 200 spojů denně, které se původně plánovaly byl opravdu nesmysl.

+1/0
15.1.2015 17:57

J76o72s14e44f 96H76u23m29m16e38l 9405866582600

konečně se tam mohou navalit davy zahraničních turistů, kteří budou obdivovat prodejničku sportu, masnu a vietnamské prodejny. O další obchůdky se strhne rvačka mezi prodejci. Občané to objedou  Sukovou, už si na to zvykli

+1/−2
15.1.2015 13:18

J68i41t85k84a 29D11o18n34á57t58o92v27á 5449348214627

No to je krásná zpráva, to mám radost, že tam bude tak malý provoz, konečně budou mít Pce pěší zónu!!!! Huráááá;-D;-D

+3/−1
15.1.2015 12:30

P91a23v72e66l 63N94e62r62a68d 7593824412139

Pardubice už pěší zónu mají na Karlovině. A na vysedávání po zahrádkách tu máme Pernštýnské náměstí. Ty trolejbusy tam měly zůstat, takhle je sukovka zbytečně dopravou přetížena.

+1/−2
15.1.2015 19:47

M16i53l85o39š 88P41r72á13z21n37ý 5184109670478

Pavel Nerad - s Vaším příspěvkem nesouhlasím. Pokud chcete nazývat pěší zónu na Karlovině se dvěma lavičkami a pravým úhlem, tak to přeci pěší zóna vypadá trochu jinak. Ty trolejbusy tam neměly být vůbec, ale za to může

kolektiv paní Fraňkové. Souhlasím jen s tím, že Sukova třída je přecpaná, ale   třeba by pomohlo trochu, kdyby se u Zelené brány opět otevřel podchod s jezdícími schody, jako to bylo na začátku 90tých let. Přechod o pár desítek metrů dál úplně by stačil pro vozíčkáře a příp. kočárky  a  semafory se zlikvidovaly. Nedořešený je i přechod pro chodce u AFI. To zdržuje dopravu.

+1/0
16.1.2015 14:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.