Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pěší zóna bez trolejbusů nakonec bude. I když jen večer a o víkendu

Za měsíc a půl by se na opravenou pardubickou třídu Míru měly vrátit trolejbusy. Moc jich ale nebude. Dopravní podnik pustí do ulice jen tři sporadické linky, které navíc nejezdí o víkendech a svátcích. Aspoň o volných dnech tak město získá klasickou pěší zónu bez dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M77i75l15o80š 16P29r68á93z16n57ý 5654979770168

Byla velice mírná zima, při které se téměř každý den mohlo pracovat. Téměř nepršelo. A že by zítra se pěší zóna otevřela? Tomu snad nevěří vůbec nikdo.

Bezva firmu našla paní Fraňková, nejméně 3x se vše předělávalo a nikdo neví, až tam začnou jezdit  trolejbusy, jak to dopadne s dlažbou. /27. 2. 2015/

0/0
27.2.2015 11:09

P14e91t50e82r 66K27l82e17i90n 8251795961425

Hromadná doprava, která projede tou minitřídou několikrát za den je naprosto postradatelná a tudíž nesmyslná. Jednak je celá ta diskuse jak z humoristického románu, vzdálenosti v centru Pardubic jsou tak mikroskopické, že každý bez problémů přežije těch pár kroků, které bude muset udělat od lékárny po Grand. Výraz kočkopes je ještě eufemismus.

0/0
16.1.2015 18:32

F51r45a49n97t28a 73S93t89r44n32a54d 7725626755

A komu za tu prasárnu vděčíme? No přece madam Fraňkové ;-€

+6/0
15.1.2015 22:14

Z55d60e13n31e38k 78Š44i43t23i14n59a 2333478880855

No ale ta kabeláž a dráty, zejména ve Švermovce a na křižovatce u  Mašků, to je tedy mazec. Něco podobného jsem viděl v Rumunsku a  čtvrti Queens v NY. Ale člověk si zvykne i na šibenici.

Nestěžuji si však, žiji zde rád a něco pozitivního je stále vidět. Musíme však kritizovat, jinak ta pozitiva by nebyla.

+3/0
15.1.2015 20:22
Foto

B59r35o83n72i76s32l54a17v 38G91a14b87r71y80š 2472769291

Prý strach z trolejbusů..., jezdily tamtudy desítky let a najednou... :-/

Co takhle třeba lampy v Tyršových sadech? Když jdu z divadla na Cihelnu, je to pro mě nejkratší cesta přes zdymadlo a mohlo by to v parku aspoň večer svítit.

0/−3
15.1.2015 15:25

P90a71v31e13l 69R86u10l61e 4976382408885

Lepší než aby tam něco jezdilo pořád... a za 5 let prostě odstranit sloupy a bude hotovo...

+2/0
15.1.2015 14:46

M74a79r84t18i40n 19Č47a80p95e39k 6300471327214

A cyklisté tam jezdit jako neřízené střely jezdit nebudou? Na Třídě Míru to žilo díky tomu, že lidé na jednom konci vystoupili z trolejbusu prošli ji na druhý konec a bez nutnosti přecházet silnici nastoupili do dalšího trolejbusu a pokračovali dál. Prostě když tam ty lidi nic nepřiveze tak tam nepůjdou pokud nebudou muset.

A pokud chete sedět na předzahrádce a sledovat prázdný prostor okolo vás můžete jít na Perštýnské náměstí.

+1/−5
15.1.2015 16:28

J27a50n 17Ř62e95h46á83č68e61k 5263848259721

Právě že nebude hotovo. Když a pět let odstraníte sloupy a trolejové vedení, zastaví e trolejbusy i na Sukově třídě. Po trolejovém vedení na třídě Míru je totiž napájena Sukovka. Ta rekonstrukce je natolik zprasená, že nikoho nenapadlo, když bylo centrum rozkopané položit do země napájecí kabely pro Sukovu třídu. Takže s tím odstraněním sloupů to za pět let nebude moc reálné...

+1/−3
15.1.2015 17:53

M34i31c73h48a91l 65S42t57e17b95l56o 5629431654797

No aspoń takto, hlavně, že to bude opravené a za peníze EU...

Za 5 let, to je za chvíli se uvidí a úpravy budou celkem levnýR^!!

+1/0
15.1.2015 14:03

J89a69n 34Ř98e91h52á46č92e98k 5113918559291

Nebude to za 5 let jednoduchý ani to nebude levný. Po trolejovém vedení z třídy Míru je totiž napájeno vedení na Sukově třídě. Aby jste mohl tedy trolejové vedení a sloupy na Třídě Míru odstranit, musel by se do země položit napájecí kabel nebo za zimním stadionem obnovit trolejbusovou měmírnu. A to rozhodně není levné ani jednoduché.

0/−3
15.1.2015 17:55

J22i63ř98í 91T67e83s26n16e56r 3463642143731

Takže Sukovka bude i v budoucnu průjezdná jen jedním pruhem, druhý pruh zůstane pro autobusy? Je pravda, že po otevření 17. listopadu je průjezdnost lepší, ale přesto je průjezd křižovatkou mezi zimákem a afi v určité časy trágédie (protože na Sukovce stojí štrůdl aut v jednom pruhu, aby druhým mohl občas projet autobus).. Takže Třída Míru s ohyzdnýma sloupama, který budou nevyužívány a k tomu jeden pruh na Sukovce a díky tomu nadále ucpaná křižovatka.. Krásná práce, je vidět, že nad dopravní situací v Pardubicích vedení přemýšlí..

+4/−1
15.1.2015 13:59

J30a92n 53N29o39v65o92t98n37y 9266922

Další kočkopes ;-D

+1/−1
15.1.2015 13:31

J72a35n 40Ř31e72h56á45č45e29k 5933178139881

Já jsem rád. Podle mě nemá smysl, aby tudy projížděly trolejbusy večer či o víkendech, když jsou obchody stejně zavřené. Aspoň zde bude možnost pouličních vystoupení či sezónních trhů alespoň od pátečního večera do neděle. myslím si, že to mohlo dopadnout i hůř. Těch 200 spojů denně, které se původně plánovaly byl opravdu nesmysl.

+1/0
15.1.2015 17:57

J77o26s59e33f 53H14u29m35m87e31l 9525496792700

konečně se tam mohou navalit davy zahraničních turistů, kteří budou obdivovat prodejničku sportu, masnu a vietnamské prodejny. O další obchůdky se strhne rvačka mezi prodejci. Občané to objedou  Sukovou, už si na to zvykli

+1/−2
15.1.2015 13:18

J36i61t30k84a 46D16o29n41á53t93o43v10á 5119298834797

No to je krásná zpráva, to mám radost, že tam bude tak malý provoz, konečně budou mít Pce pěší zónu!!!! Huráááá;-D;-D

+3/−1
15.1.2015 12:30

P95a26v13e75l 12N79e42r49a93d 7173904152509

Pardubice už pěší zónu mají na Karlovině. A na vysedávání po zahrádkách tu máme Pernštýnské náměstí. Ty trolejbusy tam měly zůstat, takhle je sukovka zbytečně dopravou přetížena.

+1/−2
15.1.2015 19:47

M81i90l51o11š 29P82r24á44z56n10ý 5834579340318

Pavel Nerad - s Vaším příspěvkem nesouhlasím. Pokud chcete nazývat pěší zónu na Karlovině se dvěma lavičkami a pravým úhlem, tak to přeci pěší zóna vypadá trochu jinak. Ty trolejbusy tam neměly být vůbec, ale za to může

kolektiv paní Fraňkové. Souhlasím jen s tím, že Sukova třída je přecpaná, ale   třeba by pomohlo trochu, kdyby se u Zelené brány opět otevřel podchod s jezdícími schody, jako to bylo na začátku 90tých let. Přechod o pár desítek metrů dál úplně by stačil pro vozíčkáře a příp. kočárky  a  semafory se zlikvidovaly. Nedořešený je i přechod pro chodce u AFI. To zdržuje dopravu.

+1/0
16.1.2015 14:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.