Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pěší zóna bez trolejbusů nakonec bude. I když jen večer a o víkendu

Za měsíc a půl by se na opravenou pardubickou třídu Míru měly vrátit trolejbusy. Moc jich ale nebude. Dopravní podnik pustí do ulice jen tři sporadické linky, které navíc nejezdí o víkendech a svátcích. Aspoň o volných dnech tak město získá klasickou pěší zónu bez dopravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M64i51l41o59š 46P16r22á46z41n80ý 5134619310618

Byla velice mírná zima, při které se téměř každý den mohlo pracovat. Téměř nepršelo. A že by zítra se pěší zóna otevřela? Tomu snad nevěří vůbec nikdo.

Bezva firmu našla paní Fraňková, nejméně 3x se vše předělávalo a nikdo neví, až tam začnou jezdit  trolejbusy, jak to dopadne s dlažbou. /27. 2. 2015/

0/0
27.2.2015 11:09

P71e73t44e10r 83K57l72e64i72n 8831825851725

Hromadná doprava, která projede tou minitřídou několikrát za den je naprosto postradatelná a tudíž nesmyslná. Jednak je celá ta diskuse jak z humoristického románu, vzdálenosti v centru Pardubic jsou tak mikroskopické, že každý bez problémů přežije těch pár kroků, které bude muset udělat od lékárny po Grand. Výraz kočkopes je ještě eufemismus.

0/0
16.1.2015 18:32

F60r71a20n46t24a 87S32t47r77n45a10d 7415346975

A komu za tu prasárnu vděčíme? No přece madam Fraňkové ;-€

+6/0
15.1.2015 22:14

Z60d96e64n27e12k 19Š17i43t56i94n94a 2603778980105

No ale ta kabeláž a dráty, zejména ve Švermovce a na křižovatce u  Mašků, to je tedy mazec. Něco podobného jsem viděl v Rumunsku a  čtvrti Queens v NY. Ale člověk si zvykne i na šibenici.

Nestěžuji si však, žiji zde rád a něco pozitivního je stále vidět. Musíme však kritizovat, jinak ta pozitiva by nebyla.

+3/0
15.1.2015 20:22

B77r56o76n59i42s61l73a31v 44G88a73b97r23y92š 6375434670

Prý strach z trolejbusů..., jezdily tamtudy desítky let a najednou... :-/

Co takhle třeba lampy v Tyršových sadech? Když jdu z divadla na Cihelnu, je to pro mě nejkratší cesta přes zdymadlo a mohlo by to v parku aspoň večer svítit.

0/−3
15.1.2015 15:25

P58a59v21e66l 18R66u80l76e 4646262248255

Lepší než aby tam něco jezdilo pořád... a za 5 let prostě odstranit sloupy a bude hotovo...

+2/0
15.1.2015 14:46

M51a62r19t33i47n 10Č88a33p81e91k 6450851757294

A cyklisté tam jezdit jako neřízené střely jezdit nebudou? Na Třídě Míru to žilo díky tomu, že lidé na jednom konci vystoupili z trolejbusu prošli ji na druhý konec a bez nutnosti přecházet silnici nastoupili do dalšího trolejbusu a pokračovali dál. Prostě když tam ty lidi nic nepřiveze tak tam nepůjdou pokud nebudou muset.

A pokud chete sedět na předzahrádce a sledovat prázdný prostor okolo vás můžete jít na Perštýnské náměstí.

+1/−5
15.1.2015 16:28

J38a38n 20Ř93e49h29á60č36e11k 5283868429691

Právě že nebude hotovo. Když a pět let odstraníte sloupy a trolejové vedení, zastaví e trolejbusy i na Sukově třídě. Po trolejovém vedení na třídě Míru je totiž napájena Sukovka. Ta rekonstrukce je natolik zprasená, že nikoho nenapadlo, když bylo centrum rozkopané položit do země napájecí kabely pro Sukovu třídu. Takže s tím odstraněním sloupů to za pět let nebude moc reálné...

+1/−3
15.1.2015 17:53

M89i94c82h77a45l 59S15t92e36b63l74o 5749921474207

No aspoń takto, hlavně, že to bude opravené a za peníze EU...

Za 5 let, to je za chvíli se uvidí a úpravy budou celkem levnýR^!!

+1/0
15.1.2015 14:03

J85a66n 23Ř35e89h87á37č52e65k 5703758949641

Nebude to za 5 let jednoduchý ani to nebude levný. Po trolejovém vedení z třídy Míru je totiž napájeno vedení na Sukově třídě. Aby jste mohl tedy trolejové vedení a sloupy na Třídě Míru odstranit, musel by se do země položit napájecí kabel nebo za zimním stadionem obnovit trolejbusovou měmírnu. A to rozhodně není levné ani jednoduché.

0/−3
15.1.2015 17:55

J24i60ř89í 45T15e40s98n37e97r 3243102363701

Takže Sukovka bude i v budoucnu průjezdná jen jedním pruhem, druhý pruh zůstane pro autobusy? Je pravda, že po otevření 17. listopadu je průjezdnost lepší, ale přesto je průjezd křižovatkou mezi zimákem a afi v určité časy trágédie (protože na Sukovce stojí štrůdl aut v jednom pruhu, aby druhým mohl občas projet autobus).. Takže Třída Míru s ohyzdnýma sloupama, který budou nevyužívány a k tomu jeden pruh na Sukovce a díky tomu nadále ucpaná křižovatka.. Krásná práce, je vidět, že nad dopravní situací v Pardubicích vedení přemýšlí..

+4/−1
15.1.2015 13:59

J36a12n 73N45o29v56o80t49n50y 9436142

Další kočkopes ;-D

+1/−1
15.1.2015 13:31

J61a51n 80Ř61e52h26á17č68e64k 5493788749731

Já jsem rád. Podle mě nemá smysl, aby tudy projížděly trolejbusy večer či o víkendech, když jsou obchody stejně zavřené. Aspoň zde bude možnost pouličních vystoupení či sezónních trhů alespoň od pátečního večera do neděle. myslím si, že to mohlo dopadnout i hůř. Těch 200 spojů denně, které se původně plánovaly byl opravdu nesmysl.

+1/0
15.1.2015 17:57

J38o68s62e48f 81H86u52m23m97e29l 9615356772300

konečně se tam mohou navalit davy zahraničních turistů, kteří budou obdivovat prodejničku sportu, masnu a vietnamské prodejny. O další obchůdky se strhne rvačka mezi prodejci. Občané to objedou  Sukovou, už si na to zvykli

+1/−2
15.1.2015 13:18

J50i29t24k24a 73D26o84n83á63t58o47v83á 5819168404717

No to je krásná zpráva, to mám radost, že tam bude tak malý provoz, konečně budou mít Pce pěší zónu!!!! Huráááá;-D;-D

+3/−1
15.1.2015 12:30

P30a56v36e98l 16N59e93r41a66d 7633904902629

Pardubice už pěší zónu mají na Karlovině. A na vysedávání po zahrádkách tu máme Pernštýnské náměstí. Ty trolejbusy tam měly zůstat, takhle je sukovka zbytečně dopravou přetížena.

+1/−2
15.1.2015 19:47

M32i28l35o73š 95P65r49á50z34n15ý 5574879540158

Pavel Nerad - s Vaším příspěvkem nesouhlasím. Pokud chcete nazývat pěší zónu na Karlovině se dvěma lavičkami a pravým úhlem, tak to přeci pěší zóna vypadá trochu jinak. Ty trolejbusy tam neměly být vůbec, ale za to může

kolektiv paní Fraňkové. Souhlasím jen s tím, že Sukova třída je přecpaná, ale   třeba by pomohlo trochu, kdyby se u Zelené brány opět otevřel podchod s jezdícími schody, jako to bylo na začátku 90tých let. Přechod o pár desítek metrů dál úplně by stačil pro vozíčkáře a příp. kočárky  a  semafory se zlikvidovaly. Nedořešený je i přechod pro chodce u AFI. To zdržuje dopravu.

+1/0
16.1.2015 14:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.