Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubický dopravce koupí trolejbusy, které dokážou jet i mimo dráty

Dopravní podnik města Pardubic nakoupí v příštím roce nová vozidla za více než 50 milionů korun z vlastního rozpočtu. Evropské dotace bude možné čerpat nejdřív napřesrok. Novinkou budou trolejbusy s akumulátory, díky nimž mohou jezdit i tam, kde nejsou troleje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41a38n 98M27o50l92n80á63r 1898675144524

V jiných městech je toto standard.

+1/0
28.12.2014 16:33

J98a53n 76T13a22r94a74b43a 4906866239499

Však také v jiných městech radní tak bezmezně nevěří lžím ředitelů dopravních podniků jako v Pardubicích. Euro6 není jedinou Pelikánovou mystifikací. Stejný nesmysl je 90tisíc km navíc za rok prodloužením trasy linek 1, 2 a 5. To by těch spojů muselo jet 500 za den včetně svátků. Nebo jsou zastupitelé tak hloupí, že si to nedokáží přepočítat?

0/0
30.12.2014 21:08

J24i17n74d21ř67i50c97h 68Š30k14o14p61e59k 4125801420345

nejsou homologované na EURO 6 ? Kde je problém, koupí se ty s EURO 5

0/0
28.12.2014 13:00

L52a14d59i19s76l24a45v 39H25o19l52í43k 5412502519851

E6 homologované jsou a v nejbližších dnech by měly dorazit třeba do ČSAD Kladno a DP Brno..

E5 už registrovat nelze, resp. lze registrovat jen vozy, které dostaly v roce 2013 výjimku (Ta byla udělena na konkrétní výrobní čísla.).

0/0
28.12.2014 15:09

J77i35n84d15ř51i31c27h 16Š82k50o94p49e25k 4535191230425

samozřejmě, že jsem měl na mysli skladové zásoby a ty jako v případě jakýchkoli jiných změn určitě nějaké jsou

0/0
28.12.2014 20:52

M18i47l81o62š 39P47r92á39z80n51ý 5404559340878

Proč asi ztrátový, revizoři nejsou vidět tam, kde by měli kontrolovat a nedivím se, že se bojí. Proč aspoň se do kontroly nezapojí Městská policie, bylo by to užitečnější, než dávat lístečky za stěrače. DP dotuje magistrát z našich daní. A to je jako OK?

0/0
28.12.2014 11:51

M62a62r74t81i76n 95Č37a82p30e85k 6530351367294

Kdyby to magistrát nedotoval, tak by cena jízdného musela být minimálně 2x dražší. Ta dotace je přibližně stejně velká, jako příjmy DP z jízdného a ostatních služeb.

0/0
28.12.2014 12:29

J94a23r71o10s38l11a32v 13J68o32n47á86š 4918744702795

DP by se o efektivitu provozu taky mohl postarat líp. To není jenom o tom, o kolik korun si magistrátu řekne.

0/0
28.12.2014 18:32

M86a60r58t61i41n 86Č50a71p41e27k 6150351267944

Pokud máte nějaké dobré a realizovatelné nápady, tak jim je můžete přednést. Moc místa na zvýšení efektivity provozu tam není. Pracovní doba řidičů je daná zákonem, tam se nic dělat nedá. Na platech se moc šetřit nemůže, jelikož by ti lidé utekli jinam. A na údržbě bude šetřit jenom sebevrah, jelikož tady to nestačí poslat ke kamarádovi před STK. S cenou paliv a energií se nic dělat nedá ty jsou dané. A seškrtat počet vozů na minimum a jezdit bez záloh taky nejde. Dále je potřeba průběžně obnovovat park vozidel, aby nenastalo to, že se bude muset vyměnit vše najednou.

+1/0
28.12.2014 19:48

J19a14r21o72s44l66a79v 39J26o33n64á59š 4928514432885

Nejsem insider a nemám konkrétní informace o racionalitě provozu MHD v Pardubicích. Ale z dlouholetých zkušeností se státní a veřejnou správou vím, že rezervy se ve státních a obecních podnicích a institucích naleznou vždycky. V platech řidičů bych rozhodně úspory nehledal, určitě bych je našel v provozních (a možná i mzdových) nákladech vedení podniku, v optimalizaci jízdních řádů a asi i ve skladbě vozového parku z hlediska provozních nákladů. Také by mě zajímalo, jak DPmP spolupracuje s Dopravní fakultou Jana Pernera v oblasti optimalizace MHD a optimalizace městské komunikační sítě. A jak se ta spolupráce promítla do zadání územního plánu. Ony by se cesty k úsporám našly, ale natáhnout prostřednictvím magistrátu ruku k občanům je jednodušší.

+1/0
28.12.2014 20:34

B14r61o21n50i98s92l75a73v 87G18a72b10r68y21š 6945964860

Spolupracuje, ale veškeré projekty, bakalářské a diplomové práce řešící dopravu v Pardubicích, se píšou do šuplíku. Působím na DFJP a je to jeden z nejhorších provozů MHD, co znám.

0/0
3.1.2015 23:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.