Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubický dopravce koupí trolejbusy, které dokážou jet i mimo dráty

Dopravní podnik města Pardubic nakoupí v příštím roce nová vozidla za více než 50 milionů korun z vlastního rozpočtu. Evropské dotace bude možné čerpat nejdřív napřesrok. Novinkou budou trolejbusy s akumulátory, díky nimž mohou jezdit i tam, kde nejsou troleje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29a50n 10M78o20l94n79á14r 1688865274924

V jiných městech je toto standard.

+1/0
28.12.2014 16:33

J82a41n 36T79a15r28a30b91a 4206676769519

Však také v jiných městech radní tak bezmezně nevěří lžím ředitelů dopravních podniků jako v Pardubicích. Euro6 není jedinou Pelikánovou mystifikací. Stejný nesmysl je 90tisíc km navíc za rok prodloužením trasy linek 1, 2 a 5. To by těch spojů muselo jet 500 za den včetně svátků. Nebo jsou zastupitelé tak hloupí, že si to nedokáží přepočítat?

0/0
30.12.2014 21:08

J21i57n45d11ř86i17c71h 47Š33k87o53p14e61k 4755921770345

nejsou homologované na EURO 6 ? Kde je problém, koupí se ty s EURO 5

0/0
28.12.2014 13:00

L90a54d72i21s76l87a86v 23H29o72l44í77k 5322292769391

E6 homologované jsou a v nejbližších dnech by měly dorazit třeba do ČSAD Kladno a DP Brno..

E5 už registrovat nelze, resp. lze registrovat jen vozy, které dostaly v roce 2013 výjimku (Ta byla udělena na konkrétní výrobní čísla.).

0/0
28.12.2014 15:09

J52i43n18d18ř72i42c31h 62Š38k48o78p78e60k 4855361930385

samozřejmě, že jsem měl na mysli skladové zásoby a ty jako v případě jakýchkoli jiných změn určitě nějaké jsou

0/0
28.12.2014 20:52

M46i47l56o98š 63P33r43á25z38n51ý 5384499270558

Proč asi ztrátový, revizoři nejsou vidět tam, kde by měli kontrolovat a nedivím se, že se bojí. Proč aspoň se do kontroly nezapojí Městská policie, bylo by to užitečnější, než dávat lístečky za stěrače. DP dotuje magistrát z našich daní. A to je jako OK?

0/0
28.12.2014 11:51

M58a11r70t52i66n 30Č45a13p37e26k 6330421977364

Kdyby to magistrát nedotoval, tak by cena jízdného musela být minimálně 2x dražší. Ta dotace je přibližně stejně velká, jako příjmy DP z jízdného a ostatních služeb.

0/0
28.12.2014 12:29

J10a85r35o43s97l40a74v 30J23o16n18á27š 4788664442915

DP by se o efektivitu provozu taky mohl postarat líp. To není jenom o tom, o kolik korun si magistrátu řekne.

0/0
28.12.2014 18:32

M13a17r79t47i17n 35Č93a65p90e89k 6110301247244

Pokud máte nějaké dobré a realizovatelné nápady, tak jim je můžete přednést. Moc místa na zvýšení efektivity provozu tam není. Pracovní doba řidičů je daná zákonem, tam se nic dělat nedá. Na platech se moc šetřit nemůže, jelikož by ti lidé utekli jinam. A na údržbě bude šetřit jenom sebevrah, jelikož tady to nestačí poslat ke kamarádovi před STK. S cenou paliv a energií se nic dělat nedá ty jsou dané. A seškrtat počet vozů na minimum a jezdit bez záloh taky nejde. Dále je potřeba průběžně obnovovat park vozidel, aby nenastalo to, že se bude muset vyměnit vše najednou.

+1/0
28.12.2014 19:48

J11a36r32o57s89l94a53v 96J73o96n42á51š 4918534732105

Nejsem insider a nemám konkrétní informace o racionalitě provozu MHD v Pardubicích. Ale z dlouholetých zkušeností se státní a veřejnou správou vím, že rezervy se ve státních a obecních podnicích a institucích naleznou vždycky. V platech řidičů bych rozhodně úspory nehledal, určitě bych je našel v provozních (a možná i mzdových) nákladech vedení podniku, v optimalizaci jízdních řádů a asi i ve skladbě vozového parku z hlediska provozních nákladů. Také by mě zajímalo, jak DPmP spolupracuje s Dopravní fakultou Jana Pernera v oblasti optimalizace MHD a optimalizace městské komunikační sítě. A jak se ta spolupráce promítla do zadání územního plánu. Ony by se cesty k úsporám našly, ale natáhnout prostřednictvím magistrátu ruku k občanům je jednodušší.

+1/0
28.12.2014 20:34
Foto

B85r52o10n30i45s84l34a71v 42G44a93b45r41y76š 2262609281

Spolupracuje, ale veškeré projekty, bakalářské a diplomové práce řešící dopravu v Pardubicích, se píšou do šuplíku. Působím na DFJP a je to jeden z nejhorších provozů MHD, co znám.

0/0
3.1.2015 23:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.