Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pardubický dopravce koupí trolejbusy, které dokážou jet i mimo dráty

Dopravní podnik města Pardubic nakoupí v příštím roce nová vozidla za více než 50 milionů korun z vlastního rozpočtu. Evropské dotace bude možné čerpat nejdřív napřesrok. Novinkou budou trolejbusy s akumulátory, díky nimž mohou jezdit i tam, kde nejsou troleje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a96n 20M27o76l83n64á53r 1748405984554

V jiných městech je toto standard.

+1/0
28.12.2014 16:33

J83a68n 43T24a74r48a42b76a 4596196569219

Však také v jiných městech radní tak bezmezně nevěří lžím ředitelů dopravních podniků jako v Pardubicích. Euro6 není jedinou Pelikánovou mystifikací. Stejný nesmysl je 90tisíc km navíc za rok prodloužením trasy linek 1, 2 a 5. To by těch spojů muselo jet 500 za den včetně svátků. Nebo jsou zastupitelé tak hloupí, že si to nedokáží přepočítat?

0/0
30.12.2014 21:08

J64i79n94d30ř55i14c98h 78Š19k65o32p83e58k 4625871300725

nejsou homologované na EURO 6 ? Kde je problém, koupí se ty s EURO 5

0/0
28.12.2014 13:00

L58a71d18i70s68l38a82v 11H54o84l80í19k 5762792299871

E6 homologované jsou a v nejbližších dnech by měly dorazit třeba do ČSAD Kladno a DP Brno..

E5 už registrovat nelze, resp. lze registrovat jen vozy, které dostaly v roce 2013 výjimku (Ta byla udělena na konkrétní výrobní čísla.).

0/0
28.12.2014 15:09

J62i15n21d13ř68i32c28h 36Š98k75o73p13e21k 4405261840535

samozřejmě, že jsem měl na mysli skladové zásoby a ty jako v případě jakýchkoli jiných změn určitě nějaké jsou

0/0
28.12.2014 20:52

M56i86l60o84š 12P93r20á65z47n53ý 5584249970108

Proč asi ztrátový, revizoři nejsou vidět tam, kde by měli kontrolovat a nedivím se, že se bojí. Proč aspoň se do kontroly nezapojí Městská policie, bylo by to užitečnější, než dávat lístečky za stěrače. DP dotuje magistrát z našich daní. A to je jako OK?

0/0
28.12.2014 11:51

M87a51r63t70i98n 81Č19a68p88e48k 6890441687614

Kdyby to magistrát nedotoval, tak by cena jízdného musela být minimálně 2x dražší. Ta dotace je přibližně stejně velká, jako příjmy DP z jízdného a ostatních služeb.

0/0
28.12.2014 12:29

J18a97r43o53s63l33a33v 33J42o36n77á13š 4278924132835

DP by se o efektivitu provozu taky mohl postarat líp. To není jenom o tom, o kolik korun si magistrátu řekne.

0/0
28.12.2014 18:32

M74a77r84t77i73n 25Č69a76p54e85k 6700471277704

Pokud máte nějaké dobré a realizovatelné nápady, tak jim je můžete přednést. Moc místa na zvýšení efektivity provozu tam není. Pracovní doba řidičů je daná zákonem, tam se nic dělat nedá. Na platech se moc šetřit nemůže, jelikož by ti lidé utekli jinam. A na údržbě bude šetřit jenom sebevrah, jelikož tady to nestačí poslat ke kamarádovi před STK. S cenou paliv a energií se nic dělat nedá ty jsou dané. A seškrtat počet vozů na minimum a jezdit bez záloh taky nejde. Dále je potřeba průběžně obnovovat park vozidel, aby nenastalo to, že se bude muset vyměnit vše najednou.

+1/0
28.12.2014 19:48

J45a22r59o50s14l39a55v 24J69o43n75á63š 4278304432315

Nejsem insider a nemám konkrétní informace o racionalitě provozu MHD v Pardubicích. Ale z dlouholetých zkušeností se státní a veřejnou správou vím, že rezervy se ve státních a obecních podnicích a institucích naleznou vždycky. V platech řidičů bych rozhodně úspory nehledal, určitě bych je našel v provozních (a možná i mzdových) nákladech vedení podniku, v optimalizaci jízdních řádů a asi i ve skladbě vozového parku z hlediska provozních nákladů. Také by mě zajímalo, jak DPmP spolupracuje s Dopravní fakultou Jana Pernera v oblasti optimalizace MHD a optimalizace městské komunikační sítě. A jak se ta spolupráce promítla do zadání územního plánu. Ony by se cesty k úsporám našly, ale natáhnout prostřednictvím magistrátu ruku k občanům je jednodušší.

+1/0
28.12.2014 20:34
Foto

B78r90o75n85i64s24l66a83v 83G44a82b72r76y19š 2472619851

Spolupracuje, ale veškeré projekty, bakalářské a diplomové práce řešící dopravu v Pardubicích, se píšou do šuplíku. Působím na DFJP a je to jeden z nejhorších provozů MHD, co znám.

0/0
3.1.2015 23:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.