Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nově položená dlažba není rovná. Magistrát ji proto odmítá zaplatit

Vedení Pardubic odmítá převzít a tím pádem i zaplatit hotové části dlažby na opravované třídě Míru. Práce je podle města nekvalitní. Stavební firma to svádí na chyby v projektu a na to, že lidé mohli chodit po ještě nedodělaném chodníku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P84a78v34e51l 34K36a41š56p13a14r 7237938402885

Nechali vám to dělat za pochodu,tak proč jste na takovou podmínku přistoupili ,když víte ,že tu práci nemůžete odvést v odpovídající kvalitě, tudíž za ní nemůžete dostat zaplaceno? Kdo vás p.Louvar k tomu donutil?

+3/0
30.10.2014 8:33

J64a60n 32T50a83r14a57b34a 4466746829389

Pozorovat ty party zoufalých neumělů, které nikdo neřídil, jak tam plácají po pár metrech čtverečních dlaždice na nesrovnaný podsyp, bylo kabaretním zážitkem. Když už to dělali potřetí, pukal jsem smíchy. Bohužel už tehdy čouhaly nad dlažbu litinové uzávěry, ty nejvystouplejší označené žlutou barvou a bylo jasné, že tuhle dlažbu by převzal jen investor-cvok.

Pokud stavaři tuhle neschopnost svádějí na projekt, je to nebetyčná drzost.

Na druhou stranu, pokud investor vybere vědomě dodavatele, jehož nabídka je prokazatelně pod realizačními náklady - a to tom zde není pochyb - je spoluviníkem.

Městu tleskám, pokud dlažbu-paskvil nepeřebere a nezaplatí a zároveň doufám, že už nikdy nevybere dodavatele s nejlevnější nabídkou. Protože zákon mu ukládá vybrat nikoli nejlevnější, ale ekonomicky nejvýhodnější nabídku. Což není totéž.

+3/0
31.10.2014 11:36

P81a16v22l92a 67K46v31a82p56i44l52o52v88á 7709788984727

Může mi někdo vysvětlit co by bylo špatnýho na desetkrát levnějším asfaltu???

+1/−10
29.10.2014 21:41

J77a40n 11T22a74r97a87b35a 4926186809859

To že je hnusnej a do moderního města prostě nepatří. Ale pokud se vám líbí, klidně si nechte doma vyasfaltovat koupelnu.

+1/0
31.10.2014 11:38

L59e42o59š 67S94t54a35n44ě19k 4464761725

Každý projekt má 5 fází:

1. nadšení z projektu.

2. vystřízlivění z realizace

3. hledání viníků

4. potrestání nevinných

5. ocenění nezúčastněných.

Co myslíte, v jakém fázi se nacházíme? Dojde k naplnění všech bodů?

+9/0
29.10.2014 21:25

J57a42n 30T17a79r60a22b34a 4576606679439

zatím dvojka ;-D

0/0
31.10.2014 11:38

J80i26ř16í 17Z33a67v74ř37e50l 4956954113925

Chyba je jednoznačně na straně zadavatele stavby, tedy města. Projekt musí být udělán přeci tak, aby zhotovitel podle něho pouze jel, a ne aby si dle Fraňkové měl domýšlet, kde a jak to bude vysoko! Jako kdybych já stavěl barák a pak se hádal, že mi dali okna moc vysoko, moc nízko ..... a že sou blbý, když to nevědí jak to má být.

A pokud je technologickou chybou, že za pokládky se na staviništi nemá chodit, tak proč se to nezakázalo? Mohlo se pokládat po etapách a ta část, která by byla hotová, usazená atd. se mohla pak otevřít. Další věcí, které si člověk všimne, je, že na již položené dlažbě nejsou žádné volné místa, kam by se vysadila zeleň. Takže se to pravděpodobně rozkope, nebo nám tam budou dávat nějaký hnusný betonový koryta. ;-€

Ale nejvíc mě sejří, že odpovědnost nemá nikdo, nebude za to potrestán a nakonec se bude město a stavitel soudit a můžeme se taky dočkat nedokončené Třídy Míru ještě několik let. ;-O

A když už jsme u toho, tak jste si doufám dnes všimli, že na 17.listopadu byl nově poležený asfalt kolem kanálu uprostřed silnice opět rozřezán, a pak se usazovaly dekly na ty kanály. Já nevím, ale já už bych fakt někomu rozbil hubu .... a to fakt moooc.

+10/−1
29.10.2014 21:18
Foto

P83e93t26r 53P64a62v41l63í38č63e41k 5779803545410

Dobrý popis, a věřím tomu, že se tak i stane. Tedy paskvil-stavba, soudy a rozhořčení občané . . . .Ale u nás v Kocourkově normální. I když tam možná ani tak velký bordel neměli! :-/

+2/0
30.10.2014 6:00

Z95d56e37n97e74k 25Š86i78t47i27n20a 2513718480315

Tak na tuto skutečnost jsem upozornil již 06.09.2014 Ing. Hájka z Pětky, i když v jiné souvislosti. A to bylo položeno minimum m2 dlažby.

Zajímalo by mě, co na to stavební dozor a zejména stavební deník. To se budou teprve dokazovat fakta a předkládat dokumenty z obou stran.

Magistrát jako obvykle se probouzí pozdě. Byl si to někdo dříve zkontrolovat ?

Viníci jsou jak stavební firma tak i investor - Magistrát.

Do mozaiky si pro úplnost ještě přidejme ty chodníky na rekonstrukci tř. 17.listopadu vč. ulice Jana Palacha.

+3/0
29.10.2014 20:30

M60i45c28h23a94l 66Č94e80r92n96ý 7364790511615

Vida, tak jsem nebyl slepý, fakt je to jak když pejsek čůrá.... sto dvacet mega v pdachu a dlažba jak kdybych si to položil sám zadarmo :-)

0/0
29.10.2014 18:09
Foto

P74e39t52r 22P42a41v93l68í97č36e77k 5969243775350

Chtěl jsem něco dodat, ale přešla mi chuť. Začíná to jako detektivní román či komedie. Kdo za to může? Já vím, u nás v Kocourkově naprosto běžné a normální. Ač nejsem z Pardubic, já si snad tam udělám výlet, abych se na tu absurditu podíval tzv live. A teď mi prosím řekněte:" Co si představujete pod takovým slovem Absurdní?"

+3/0
29.10.2014 16:21

J54a21n 68N24o16v13á95k 9588669581736

Je to vážně hodně špatně položený. A co ten hydrant uprostřed chodníku? Úplně mimo lajnu sloupů, které jsou taky otřesné. Sloupy pro vedení se dají pochopit ale dát tam normální pouliční lampu, kterou se osvětluje silnice je opravdu hnusný. Mechováci sice mají k výhrady rekonstrukci u nich ale jsou to detaily - pořád to je pěkné. Zkrátka městem se pardubáci musejí jezdit kochat do mechova...

+9/−3
29.10.2014 15:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.