Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nově položená dlažba není rovná. Magistrát ji proto odmítá zaplatit

Vedení Pardubic odmítá převzít a tím pádem i zaplatit hotové části dlažby na opravované třídě Míru. Práce je podle města nekvalitní. Stavební firma to svádí na chyby v projektu a na to, že lidé mohli chodit po ještě nedodělaném chodníku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P90a87v65e49l 74K68a93š84p37a24r 7717418682315

Nechali vám to dělat za pochodu,tak proč jste na takovou podmínku přistoupili ,když víte ,že tu práci nemůžete odvést v odpovídající kvalitě, tudíž za ní nemůžete dostat zaplaceno? Kdo vás p.Louvar k tomu donutil?

+3/0
30.10.2014 8:33

J60a55n 45T39a85r47a84b11a 4946786679959

Pozorovat ty party zoufalých neumělů, které nikdo neřídil, jak tam plácají po pár metrech čtverečních dlaždice na nesrovnaný podsyp, bylo kabaretním zážitkem. Když už to dělali potřetí, pukal jsem smíchy. Bohužel už tehdy čouhaly nad dlažbu litinové uzávěry, ty nejvystouplejší označené žlutou barvou a bylo jasné, že tuhle dlažbu by převzal jen investor-cvok.

Pokud stavaři tuhle neschopnost svádějí na projekt, je to nebetyčná drzost.

Na druhou stranu, pokud investor vybere vědomě dodavatele, jehož nabídka je prokazatelně pod realizačními náklady - a to tom zde není pochyb - je spoluviníkem.

Městu tleskám, pokud dlažbu-paskvil nepeřebere a nezaplatí a zároveň doufám, že už nikdy nevybere dodavatele s nejlevnější nabídkou. Protože zákon mu ukládá vybrat nikoli nejlevnější, ale ekonomicky nejvýhodnější nabídku. Což není totéž.

+3/0
31.10.2014 11:36

P93a68v18l24a 50K87v78a23p59i97l98o65v14á 7239628834627

Může mi někdo vysvětlit co by bylo špatnýho na desetkrát levnějším asfaltu???

+1/−10
29.10.2014 21:41

J12a20n 23T65a98r88a12b12a 4756816969329

To že je hnusnej a do moderního města prostě nepatří. Ale pokud se vám líbí, klidně si nechte doma vyasfaltovat koupelnu.

+1/0
31.10.2014 11:38

L90e70o80š 66S53t52a95n57ě11k 4214431695

Každý projekt má 5 fází:

1. nadšení z projektu.

2. vystřízlivění z realizace

3. hledání viníků

4. potrestání nevinných

5. ocenění nezúčastněných.

Co myslíte, v jakém fázi se nacházíme? Dojde k naplnění všech bodů?

+9/0
29.10.2014 21:25

J64a56n 41T82a54r32a17b82a 4896816239689

zatím dvojka ;-D

0/0
31.10.2014 11:38

J17i91ř65í 41Z42a53v64ř86e51l 4776404553225

Chyba je jednoznačně na straně zadavatele stavby, tedy města. Projekt musí být udělán přeci tak, aby zhotovitel podle něho pouze jel, a ne aby si dle Fraňkové měl domýšlet, kde a jak to bude vysoko! Jako kdybych já stavěl barák a pak se hádal, že mi dali okna moc vysoko, moc nízko ..... a že sou blbý, když to nevědí jak to má být.

A pokud je technologickou chybou, že za pokládky se na staviništi nemá chodit, tak proč se to nezakázalo? Mohlo se pokládat po etapách a ta část, která by byla hotová, usazená atd. se mohla pak otevřít. Další věcí, které si člověk všimne, je, že na již položené dlažbě nejsou žádné volné místa, kam by se vysadila zeleň. Takže se to pravděpodobně rozkope, nebo nám tam budou dávat nějaký hnusný betonový koryta. ;-€

Ale nejvíc mě sejří, že odpovědnost nemá nikdo, nebude za to potrestán a nakonec se bude město a stavitel soudit a můžeme se taky dočkat nedokončené Třídy Míru ještě několik let. ;-O

A když už jsme u toho, tak jste si doufám dnes všimli, že na 17.listopadu byl nově poležený asfalt kolem kanálu uprostřed silnice opět rozřezán, a pak se usazovaly dekly na ty kanály. Já nevím, ale já už bych fakt někomu rozbil hubu .... a to fakt moooc.

+10/−1
29.10.2014 21:18
Foto

P17e64t60r 72P29a69v46l63í80č81e54k 5669933295840

Dobrý popis, a věřím tomu, že se tak i stane. Tedy paskvil-stavba, soudy a rozhořčení občané . . . .Ale u nás v Kocourkově normální. I když tam možná ani tak velký bordel neměli! :-/

+2/0
30.10.2014 6:00

Z98d83e63n83e77k 25Š34i21t97i40n70a 2583438120245

Tak na tuto skutečnost jsem upozornil již 06.09.2014 Ing. Hájka z Pětky, i když v jiné souvislosti. A to bylo položeno minimum m2 dlažby.

Zajímalo by mě, co na to stavební dozor a zejména stavební deník. To se budou teprve dokazovat fakta a předkládat dokumenty z obou stran.

Magistrát jako obvykle se probouzí pozdě. Byl si to někdo dříve zkontrolovat ?

Viníci jsou jak stavební firma tak i investor - Magistrát.

Do mozaiky si pro úplnost ještě přidejme ty chodníky na rekonstrukci tř. 17.listopadu vč. ulice Jana Palacha.

+3/0
29.10.2014 20:30

M52i48c75h31a80l 13Č47e45r36n11ý 7404230491975

Vida, tak jsem nebyl slepý, fakt je to jak když pejsek čůrá.... sto dvacet mega v pdachu a dlažba jak kdybych si to položil sám zadarmo :-)

0/0
29.10.2014 18:09
Foto

P45e55t43r 69P11a12v72l61í16č43e23k 5759933115390

Chtěl jsem něco dodat, ale přešla mi chuť. Začíná to jako detektivní román či komedie. Kdo za to může? Já vím, u nás v Kocourkově naprosto běžné a normální. Ač nejsem z Pardubic, já si snad tam udělám výlet, abych se na tu absurditu podíval tzv live. A teď mi prosím řekněte:" Co si představujete pod takovým slovem Absurdní?"

+3/0
29.10.2014 16:21

J27a55n 93N24o14v60á72k 9638559821586

Je to vážně hodně špatně položený. A co ten hydrant uprostřed chodníku? Úplně mimo lajnu sloupů, které jsou taky otřesné. Sloupy pro vedení se dají pochopit ale dát tam normální pouliční lampu, kterou se osvětluje silnice je opravdu hnusný. Mechováci sice mají k výhrady rekonstrukci u nich ale jsou to detaily - pořád to je pěkné. Zkrátka městem se pardubáci musejí jezdit kochat do mechova...

+9/−3
29.10.2014 15:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.