- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nezastavil na STOPce, a odnesl to, jeho smůla že to přehlédl, netrestal bych toho, kdo byl na hlavní, sice jel trochu rychleji, ale nenese vinu na tom, že řídil větší auto než Osobák. To by nakonec museli omezit i rychlost vlaků na přejezdech, aby nezpůsobili větší škodu, kdyby jim tam někdo, kdo tam nemá být, vjel.
No díkybohu za to, že přestože to bylo nedání přednosti je na vině i ten řidič náklaďáku. Řekla bych průlomové rozhodnutí. Ono totiž je úplně jedno jestli je někde 30-40-50/km/h. Pokud řidiči nepoužívají VLASTNÍ mozek, je průšvih na světě hned. Ten Vietnamec totiž vůbec nemusel mít zkušenosti a odhad jak rychle se ten náklaďák může přiblížit a že má dost dlouhou brzdnou dráhu, nesrovnatelnou s osobákem. A aby se dávali na silnice značky, že osobák může jet 50 a náklaďák 30, by byl už vůbec megabordel. Naše značení a předpisy by potřebovaly spíš zjednodušení a učit řidiče v autoškole používat rozum a hlavně sledovat provoz. Popravdě třeba v Praze nemůže NIKDO stihnout sledovat všechna značení a sledovat provoz. Ten řidič kamionu, by prostě měl být naučen, že jakmile si není jist, že mu z vedlejší nic nevyjede, pojede náležitě pomalu a obezřetně (změrně nepíšu číslo).
To není nijak průlomové rozhodnutí. Spoluvina řidiče, který měl mít přednost, pokud současně výrazně překročil povolenou rychlost a ta se na vzniku či následcích nezanedbatelně podílela, je i v našich zeměpisných šířkách zcela běžná.
Další otázkou, kterou ale nikdo neřeší, je, zda ono omezení rychlosti je v místě důvodné, nebo zda jde o pouhý alibismus či záměrnou perzekuci. V zemi, kde chybí závazný regulativ a úřady si v podstatě mohou dělat co se jim zlíbí, se spíš divím, že není omezení na 20km/h i na dálnicích.
Dát na všechny křižovatky přednost zprava a bude vymalováno ... a nebo neupravovat přednosti vůbec - ať se řidiči domluví ... na východě je to takhle skoro všude :)
A teď všichni do mně!
Chce se říct Konečně. Konečně viditelný a slyšitelný případ, kdy za důsledky mohou i jakoby ti, co byli v právu. Myslím, že hlavně pro motorkáře, kteří jsou v první setině vzdálená tečka a ve druhé setině vteřiny celý motocykl na kapotě. Jen by mě zajímalo, jestli se ti dva o trest podělí nebo dostanou každý jakoby svůj.
Jste nějak zapomněl, že rychlost motorkáře nemůže překročit rychlost světla.
Tragické a samozřejmě správné rozhodnutí Policie.
Pane autore mate,
k nehodě nedošlo u Nemošic na Pardubicku, ale na křižovatce v obci Ostřešany.
A to, že po hlavní silnici Dražkovice-Tuněchody jede málokterý řidič max. padesát, mohu pozorovat každý den, když stojím na autobusové zastávce, která s danou křižovatkou sousedí. A řidiči náklaďáků jsou obzvlášť "experti". Třicítkou nejede nikdo ani náhodou. A na druhou stranu řidiči jedoucí od Pardubic na Chrudim či opačným směrem nedokážou chvilku počkat a musí se za každou cenu vrhat přes křižovatku, jen aby byli na druhé straně o 20 vteřin rychleji...
Prostě zásadní chyba je mezi volantem a sedačkou vozu, ať už nákladního či osobního...
Ruku na srdce, kdo z vás jede do 40km/hod na třicítce?
A hele, pan Kučera, pirát bourající se svým červeným DAFem do všeho okolo Zrovna vy byste radši neměl jezdit vůbec...