- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nastěhovat všechny odmítače stavby R35 na měsíc do domu v Býšti čp 106 ( křížovatka I/35 a II/298 )
To si našinec počte k tématu. Jenom je to trochu mimo : S24,5/100 (110) atd..
Mě by jen zajímalo, kdo pro tu stavbu něco udělá bez politické a blbé příslušnosti.
Je ostuda, pokud se i obce snaží při výkupech pro dopravní stavby vydírat stát.
Včera byl pozdě, bohužel.. Navíc se staví na efektně, nikoli efektivně. Pokud se podíváme i na výhledové intenzity dopravy, pak není opodstatněná kategorie R25,5/120 (povolených 130), jak je plánováno. S24,5/100 (110) by plně stačila (jako na "Hradubické"), bylo by to levnější a asi i dřív. Ta R25,5/120 by pak pro změnu plně stačila na D3/R3, ovšem tam se pro změnu staví D27,5....
Totéž plánovaný úsek Znojmo-Rakousko. Zatímco Rakušané dospěli k tomu, že dělený čtyřpruh na daném úseku by byl vyhazováním peněz a S3 k nám je postavena v režimu 2+1, my dle ŘSD budeme stavět S24,5/100. Holt jsme bohatší, než Rakušané a můžeme si to dovolit. A mohl bych pokračovat. Koncepční plánování s ohledem na intenzity a také na to, co k nám v daných úsecích míří "od sousedů", to mi tady chybí strašně.
Jo a stavět by se mělo v režimu 24/7 - sice zvýšené náklady, ale zase o to dřív vybírané mýto - komparace těchto dvou faktorů mi taky chybí...
Lepší by bylo min D27,5/120 nebo ješlě lépe - D34/120.
()