Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Příprava stavby R35 se rozjede už v září, tvrdí ředitelství silnic

Ředitelství silnic a dálnic chce v září obnovit výkupy pozemků na trase budoucí sílnice R35 z Opatovic před Vysoké Mýto. Stát zvýšil výkupní ceny pozemků novelou zákona, která dnes začala platit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a73n 97K87a62š56p30a17r 9391783520647

Nastěhovat všechny odmítače stavby R35 na měsíc do domu v Býšti čp 106 ( křížovatka I/35 a II/298 ) ;-€

0/0
15.9.2014 22:04

J18i87ř12í 61F67o70g57e45l 2740761216722

Toman to zase spolehlivě zabrzdí....:-P

+3/0
14.9.2014 8:23

Z26d29e57n69e39k 90Š10i78t68i15n47a 2413428180805

To si našinec počte k tématu. Jenom je to trochu mimo : S24,5/100 (110) atd..

Mě by jen zajímalo, kdo pro tu stavbu něco udělá bez politické a blbé příslušnosti.

0/0
13.9.2014 21:51

P87e75t72r 38H87o76r59á10k 1309363929914

Je ostuda, pokud se i obce snaží při výkupech pro dopravní stavby vydírat stát.

+3/0
13.9.2014 10:22

L39u19k59á39š 17B61r35a71n43d98e59j76s 2483775721951

Včera byl pozdě, bohužel.. Navíc se staví na efektně, nikoli efektivně. Pokud se podíváme i na výhledové intenzity dopravy, pak není opodstatněná kategorie R25,5/120 (povolených 130), jak je plánováno. S24,5/100 (110) by plně stačila (jako na "Hradubické"), bylo by to levnější a asi i dřív. Ta R25,5/120 by pak pro změnu plně stačila na D3/R3, ovšem tam se pro změnu staví D27,5....

Totéž plánovaný úsek Znojmo-Rakousko. Zatímco Rakušané dospěli k tomu, že dělený čtyřpruh na daném úseku by byl vyhazováním peněz a S3 k nám je postavena v režimu 2+1, my dle ŘSD budeme stavět S24,5/100. Holt jsme bohatší, než Rakušané a můžeme si to dovolit. A mohl bych pokračovat. Koncepční plánování s ohledem na intenzity a také na to, co k nám v daných úsecích míří "od sousedů", to mi tady chybí strašně.

Jo a stavět by se mělo v režimu 24/7 - sice zvýšené náklady, ale zase o to dřív vybírané mýto - komparace těchto dvou faktorů mi taky chybí...

+3/−4
13.9.2014 8:39

J12a50n 69P28o58l88e68d68n11a 8484322945656

Lepší by bylo min D27,5/120 nebo ješlě lépe - D34/120. :-):-):-)

[>-] (EU)

+4/0
13.9.2014 9:05

T28o37m42á46š 97Z70e69m18a75n 3405788164465

D34/160..

(pozn: D je druh silknice Dálnice, pak je šářka v metrech a za lomítkem návrhová rychlost*)

*návrhová rychlost není maximum ale zaručené minimum kolik se dá na dané komunikaci jet v přípdě, že stavitel využije nejmenších možných poloměrů dané normy.  např. je dnes povolená 130 na silnicích s návrhovou rychlostí 80/100 a ani vám to nepříjde - viz. R4.

0/0
13.9.2014 23:57

M47i88c25h94a88l 20O13p63a96t79r66n73ý 4432492492891

To jedna vec,druha je,ze na D27,5 by i u nas mohlo byt klidne povoleno 160km/h. Kdo jezdi prave po D3,ten vi proc. A o opravach v rezimu 2+2 ani nemluve. R35 nebo snad v budoucnu D35 je prilis vyznamna na to,aby byla "uzka". Jednou na ni prejde vsechno v relaci Praha-Ostrava/SK/PL. Po D1 se bude jezdit jen do Brna,Bratislavy a Madarska :-)

+4/0
13.9.2014 11:56

L37u67k38á40š 15B24r71a26n39d49e16j13s 2863365201891

Část dopravy by R35 rozhodně pobrat měla, to je pravda a bylo by to jen dobře, ale rozdíl mezi plánovanou R25,5 a S24,5 je pouze 25cm v jízdním pruhu. I odstavné mají stejně široké (důležité právě pro ty opravy). Nebyl by to problém, zato cenově by to hodilo pěkných pár miliard, které by se daly využít třeba na D3/R3, nebo na finální opravu toho průšvihu jménem D8.

Na nových úsecích D bych se nějakých 150ti taky nebál, ale to bohužel neprojde...

0/0
13.9.2014 16:33

T22o22m51á79š 53Z16e58m22a90n 3125318564755

I nejužší S20,5/70 by byla 100x lepší než to, co je tam teď, ale 130 km/h je daleko příjemnější cestovní rychlost na tkato dlouhé silnici než 110 - vždyť v Rakousku a Německu je na okroeskách povoleno 100!

0/0
13.9.2014 23:52

L72u64k30á30š 28B48r71a50n75d40e32j27s 2973645481141

I na S24,5 lze povolit 130, jsou-li dodrženy parametry - viz  R4. Těch 110 pak v zásadě vždy. Jinak ta norma nejužšího čtyřpruhu je S20,75, i ten už je směrově dělený. Nepochybuji, že proti současnému stavu by to uvítali jak řidiči, tak obyvatelé Mýta, Litomyšle, Chvojence, Ostřetína atd. atd. Ale přece jen - z hlediska výhledových intenzit dopravy a celkového pohodlí a bezpečnosti je na R35 třeba širší komunikace.

0/0
14.9.2014 17:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.