Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Řidič dodávky pěstí vysklil okno auta a pak napadl majitele

Policie pátrá po agresivním řidiči černé dodávky. Ten v úterý zastavil v centru Litomyšle a napadl řidiče vedle stojícího vozu. Vše sledovalo malé děcko, které vezl agresor na přední sedačce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M27i60r13o33s77l23a82v 48B57u85d73a 9532872227472

Jestli ono to nebylo celé úplně jinak:-)

0/0
13.9.2014 11:10
Foto

P79a88v40e59l 86C32h74a57l22o61u42p81k75a 1953316801286

Toto není až tak neobvyklé jednání na českých silnicích. Jako řidič z povolání bych mohl vyprávět...Sice je pravda, jak zde mnozí píší, že nevíme co incidentu předcházelo ale následná reakce řidiče dodávky byla naprosto nepřiměřená. Přiznám se, už se mi několikrát stalo, že jsem měl sto chutí udělat něco podobného ale nakonec vždy zvítězil zdravý rozum nad emocemi ;-) Ale je pravda, že z mé zkušenosti se kultura českých řidičů čím dál více přibližuje obecné morálce, která dnes v ČR vládne. A to: agresivita, hulvátství, sebestřednost, sobeckost, pocit nadřazenosti a vyjímečnosti, ztráta respektu jak ze zákonů, tak před ostatními účastníky sil.provozu a chodci.

Ale na druhou stranu musím říct, že psychotesty by měly být POVINNÉ u KAŽDÉHO žadatele o řidičský průkaz (jako to musíme mít my)!!! Když se podíváte na statistiky dopravních nehod, tak my dáte jistě zapravdu. Přeji hezký den.

0/−1
13.9.2014 10:53

M65i42r92o75s46l42a47v 31B73u75d42a 9602222177642

Nehodovost stále klesá stejně tak jako počet obětí a to při stále se zvyšujícím provozu takž ten poslední odstavec je dost mimo8-o

Psychotesty nikdy nezaručí že v někom "nechytnou saze" například po tom, co byl ohrožen jiným řidičem. Víte kam tím mířím?

0/0
13.9.2014 11:08

I91g27o35r 11M40a19l49á29s52e13k 9903701457

Cele to zacina tim ze ridicak tu dostane kazda polointeligentni opice no a to co se deje na silnici je uz jenom dusledek. Resme priciny ne dusledky !!!

+2/−1
10.9.2014 9:32

I41g17o52r 35M14a54l87á54s29e70k 9433561917

Me se libi jak je vzdy ten spatny "agresor". To si opravdu myslite ze jen tak nekdo prijede na krizovatku a jde nekomu rozbit okno a mlatit  ho ? Co ten "slusny" asi predvedl ze to ten zly "agresor" neudejchal ? Jasne asi neni normalni nekomu rozmlatit okno a chtit se s nim prat, na druhou stranu dle meho nazoru by tak 30% lidi co dnes jezdi nemeli dostat ridicak.

+1/0
10.9.2014 9:28

M38i22c55h41a96l 98Š54i77m88ů57n69e29k 4508182257232

Tady se furt mluví o psychopatech ale takového agresora v sobě skrývá téměř každý a právě silniční provoz dokáže probouzet agresi snad nejvíc ze všech činností a jednou je toho prostě moc.  A musím dodat že takového rozlíceného řidiče ani omluva nezastaví a nejlepší je prostě ujet on se po nějaké době uklidní (aspoň má zkušenost) - a nemyslím si že by doma byl agresor tam ho třeba nikdo tak nevytočí. Ono se lehce radí nedráždit lidi ještě víc ale pak v případě že se sejdou dva co to potřebujou vyventilovat tak si prostě někde daj do huby. Buďme rádi za každý případ kdy to skončí bez zranění.

0/0
7.9.2014 9:39
Foto

P49a72v54e70l 12P88o66k32o16r55n66ý 2296194720552

U nás staletí neplatí zákon "oko za oko", kdyby vám někdo před vašimi očima zabil manželku, dítě, nesmíte ho obratem také zabít. Tedy jeho chování by odpovídalo tak feudalismu, ale ne současné civilizaci a neodpovídá současným zákonům.

0/0
8.9.2014 8:45

P91e54t48r 80K36r72i21s16t90o26f 8664518590825

Chapu ridice dodavky za predpokladu zdali druhy ridic udelal nejakou "prasarnu"!

Nejednou mne predjizdelo auto v zatacce,ale jednou mi pukly nervy, tak jsem ho predjel-na uzke ceste pred nim zastavil-nadal mu,ze je "cu.ak" a spolujezdkyni rekl,jestli ma rozum,tak s takovym "zm..em" jezdit nebude!!

Pak jsem jsem se mu rekl,ze ho uz nikdy nechci potkat na silnici,obvzlaste kdybych jel proti nemu a natahl se pres otevrene okenko pres nej a vytahl klice ze zapalovani(byl tak prekvapeny ze se mne ani nedotkl!.ikdyz jsem susinka:-)) A HODIL MU JE DO POLE!

No a v tehle chvili zacal mluvit, no spis nadavat;-D,ale to uz jsem odjizdel.

A JSEM AGRESIVNI RIDIC JA??? VERIM,ZE UZ NIKOHO NEBUDE PREDJIZDET V ZATACCE A SPOLUJEZDCI BY HO UZ NENECHALI!

+3/−3
6.9.2014 18:12

I15v63a 45K71r40i78s97t87o84f88o48v54á 7325343502422

Taky mám někdy chuť vystoupit a řidiči přede mnou /za mnou/ vedle mne vynadat, protože udělal nějakou prasárničku. Ovšem pouze VYNADAT (stejně to nakonec neudělám, protože moudřejší ustoupí). Někoho takhle napadnout, to je psychopatie.

+1/0
8.9.2014 6:39
Foto

P34a67v26e11l 77P74o12k37o88r50n38ý 2666634540452

Nevím, jestli nešlo o loupež těch klíčků od auta. Byly vzaty s výhružkami, asi ano. A to, že jste je vrátil hozením do pole? Co kdybyste mu vzal peněženku a pak jí hodil do pole? Byla by to loupež? Co kdyby klíče nenašel, to by byla možná i škoda přes 5000 Kč.

0/0
8.9.2014 8:49

I46g17o49r 11M91a30l57á77s92e57k 9133691587

Chlape vy to mate tezky ze ?

0/0
10.9.2014 9:31

M42i80c49h85a64l 58H91o98r35a57k 8142400619187

psychotesty ano alespoň bude poloviční provoz :-)

Dokud se nezbavíme zamindrákovaných lidí v nadupanejch autech, kteří když vidí jet někoho pomaleji než je povolená rychlost a dostavají se do stavu unhni kret... já jedu tak to bude furt špatný.Pochopit, že 130 neni tvoje meta a když jedeš 120 neděláš nic špatnýho a zpomalit na par sekund či minut tě nezabije.

Trošku ohleduplnosti nejseš sám a ne každej je ko.ot jak ty

+1/−2
6.9.2014 15:25

T81o89m50á40š 34H40u53d11e47č81e33k 3573213769883

Nadupanej Ford Tranzit :-) . Ty jsi kokíno!

+2/0
6.9.2014 19:50
Foto

P33a52v73e15l 52P94o17k10o52r11n14ý 2626454210582

Chtělo by to zavést pro ty, co opakovaně porušují zákon, psychotesty. A zde není o čem mluvit, takový řidič musí ze silnice pryč a na vyšetření, pokud chce jezdit dál. A lituji rodinu, násilník je násilník všude.

+4/0
6.9.2014 12:14

J44o69h39a22n 74Z87i51n27g78e38l 2151405436661

Kterej řidič? Vy víte, co mu udělal ten druhej před tímhle incidentem? Že ho třeba málem nevytlačil ze silnice, a ještě na něj ukazoval fakofáka? Mám pocit, že kdyby nezavíral okýnko a za případný problémy před tím se omluvil, tak k ničemu ani nedošlo.

+2/−1
6.9.2014 18:05

P61e16t46r 24J19a12n15o39u35š 7199232742880

Zato takhle to vyresil, vid?

Nesnazte se na silnici "skolit" ostatni.

+3/−2
6.9.2014 18:18

J97o38h29a77n 17Z89i87n46g62e28l 2981115106801

To mohl klidně dělat ten druhej. Měl mu radši zablokovat cestu a zavolat policajty? Těžko by mu něco dokazoval. Navíc, na některý lidi platí jen facka.

+2/−1
6.9.2014 18:26

I35g94o75r 46M64a73l42á89s93e66k 9473361197

Chtělo by to zavést pro ty, co opakovaně píší příspěvky do diskuzí psychotesty. A zde není o čem mluvit, takový diskutér musí z diskuze pryč a na vyšetření, pokud chce diskutovat dál. A lituji rodinu, diskutér je diskutér všude.

0/0
10.9.2014 9:35

R53a15d44e30k 98H10u97s53i87č58k60a 2970495542290

Přesně tento typ dodávek, s černým sklem, vzadu držákem na kolo, VW nebo Mercedes, velkým psem vzadu za mříží, mají většinou zvláštní jedinci, co si pořád něco musí dokazovat :((((

+2/−4
6.9.2014 11:14

P98e87t47r 22B18á30č78a 8445586715575

Ja z toho pomalu ani nepoznam barvu auta, ale vy teda mate zrak ;-D Rv

+2/−1
6.9.2014 11:28

K10a55r18e43l 61L39i79š80k43a 7416283967101

Meleš hovadiny.

+1/0
6.9.2014 11:54

A11n12t36o46n46í25n 47G24r28o22m90b16í29ř 5345275871747

Tak tomuhle se nestane nic, já debil dostanu od MP Ivančice flastr 2500, Jel sem 62 km/h.

+3/0
6.9.2014 11:04

P69e85t57r 50B10á51č45a 8535956305275

opet zakat MP merit rychlost !

0/−2
6.9.2014 11:28

L68a21d86i80s90l47a21v 16S92o41u96k43u33p 9437809427277

Ten chlap byl nejspíš na drogách. Zpřelámal si tím kosti, ale ani o tom neví.

+2/0
6.9.2014 10:43

R37a42d15e62k 91H68u71s41i49č59k11a 2590905922500

Souhlas, pěstí rozbít autosklo bez zranění nejde....

0/0
6.9.2014 11:21

J93o30h55a17n 35Z20i24n80g22e20l 2931425726521

Jde. Je třeba vědět, jak praštit.

0/0
6.9.2014 18:06

P33e16t28r 18J28a25n62o25u64š 7759512252480

Uder tri prstu? Zivot neni film.

0/0
6.9.2014 18:19

J50o87h20a56n 12Z48i56n48g13e87l 2721175176221

To je pravda. Ale nevím, proč sem taháte tři prsty, když nikdo ani neví, jestli to okýnko nebylo trochu otevřený.

0/0
6.9.2014 18:27

L60a91d51i96s36l97a88v 25S52o81u50k72u76p 9867789657787

To ani tak nebyl můj názor, ale hláška z Terminátora :-)

0/0
6.9.2014 19:03

T65o19m70á73š 92H12u63d91e92č25e13k 3303283559113

3ks mám za sebou (jedno pootevřený na škvírku to jde jak po másle, to by se nemělo počítat) a bez ztráty kytičky. Nevíte o čem mluvíte, nebo jste poměrně nevyvinutá třesořitka. Abych nebyl za nebezpečného agresora: 1. auto, které mi nedalo přednost a skácel jsem kvůli němu značku, 2. nedání přednosti na kruháči a následné vytlačení na obrubník (schválně, protože jsem troubil), 3. frajer mě vybrzdil protože jsem jel prý příliš blízko za ním (bez havárky, takže nejel).

0/−1
6.9.2014 19:56

H20o13n12z32a 22B77o24b27u58l35a 9456389163389

Ano, jste nebezpečný agresor, zcela nepochybně.Rv

+1/0
6.9.2014 23:37

M71i69c69h47a18l 17M97a45l48a66t 6891871158432

Ty jsi ale ucho;-D

0/0
8.9.2014 0:27

R81e85n93é 33Z35a49c61h 9737830565527

Ten agresívní řidič musí mít docela slušně pošramocenu ruku. Rozbitím skla holou rukou se minimálně dost vážně na té ruce pořežete, rozhodně to nezkoušejte.

Dále, ta dodávka určitě měla nějakou registrační značku, takže policajti si prakticky pro toho řidiče při minimu policajtského štěstí mohou přijet domů. Výmluvy na nějakou osobu blízkou v tomto případě nezaberou, vzhledem k jeho pořezané ruce a patrně na napadeném autě zanechal též stopy krve a tkáně, takže důkaz bude hračkou.

Jen by mne zajímalo, co ho takhle rozčílilo? V každém případě bez vyléčení na psychině už nepouštět za volant. Řidičák bych mu odebral pro zdravotní nezpůsobilost, a tím rozhodně nemyslím zcela jistě pořezanou ruku.

+9/−1
6.9.2014 10:03

J11a50n 90Z22a47p57l73e57t63a30l 3558439815206

Souhlasím. Odebral bych mu papíry k řízení vozidla výměnou za papíry na hlavu.

+4/−1
6.9.2014 10:19

Z48d12e74n63ě44k 41G34o72l80d44b72e41r21g 8126665759975

Já pamatuju jak na mě na jižní spojce v Praze mával spolujezdec hokejkou a snažil se mi rozbít auto :-/ Asi jsem dlouho předjížděl a nechtěl jejich supersportovní octavii pustit před sebe (kde mimochodem jela další auta).

+2/0
6.9.2014 9:39

M84a22r94t17i65n 16L33a11s19e26v40i51č 2226366517214

Správně, že pan Blažek zvýraznil část textu o tom, že je řidič povinen co nejdříve uvolnit levý pruh - nesnáším blikače, kteří blikají v okamžiku, kdy na dálnici předjížím vláček kamionů v pravém pruhu a tomu pitomci, co si za mnou hraje s páčkou světelné houkačky nestačí, že dokončím celé předjíždění....on totiž si ten debílek myslí, že ve 130-140 najedou kvůli němu zahamuji na 80 v levém, abych se kvůli němu zařadil mezi ty kamiony, jedoucí 80-90......i kvůli tomu spousta magorů bliká......takže další část vyhlášky praví, že můžu dokončit předjíždění

+21/−2
6.9.2014 9:34

J22a86n 46T86a20r49a24b27a 4376696569489

Pane Laseviči, musím vás, ač nerad, vyvést z omylu.

Za prvé, nejezdíme podle žádné vyhlášky, ale podle zákona. A to už spoooustu let. Za druhé, vaše tvrzení není pravda, o žádném právu dokončit předjíždění není v zákoně ani slovo. Za třetí, opravdu se musíte zařadit doprava, pokud právě nepředjiždíte, a to i v případě, že se zařadíte mezi kamiony, jedoucí 90km/h. Možná ten za vámi, koho zdržujete, je debílek, to nevím a nevíte to ani vy. Ale pokud jezdíte, jak píšete, porušujete zákon, a to docela zásadně. Možná by bylo vhodné věnovat čas studiu aktuálně platných předpisů pro řízení vozidla. A mezi námi, neřešte, zda někdo jiný porušuje zákon, řešte to, abyste ho neporušoval vy sám.

0/−1
7.9.2014 22:53

M16a46r70t89i86n 32L69a30s86e13v81i94č 2516616357254

Kdo psal, že jezdím bezdůvodně vlevo? Psal jsem o situaci, kdy předjíždím vláček 3-5 kamionů. 

Vy už jste se někdy pokoušel zařadit na dálnici mezi jedoucí kamiony s odstupem cca 15 metrů mezi sebou tak, že ze 130-140 zpomalíte v levém pruhu na 80 a vecpete se mezi ně? Co na to ten, co jede za vámi a musí kvůli tomu taky brzdit? Co vám říká bezpečná vzdálenost? Můžete to tady popsat, jakým způsobem se takto řadíte do pravého pruhu Vy?

Ruku na srdce - ono těch kamionů, pokud jedou v houfu, nemá bezpečnou vzdálenost ani mezi sebou, natož, aby se mezi ně ještě někdo vecpal ..... A nehledě na to, že vás při takovémto způsobu jízdy kamioňáci musí asi hoodně milovat :D 

Takže v tuto chvíli je dokončení předjetí celé skupiny kamionů najednou nesrovnatelně bezpečnější a plynulejší, než kvůli blikačům být příčinou hromadné dopravní nehody ......

+1/0
7.9.2014 23:17

S93t31a67n18i30s29l97a24v 29P88ř86i45b97y76l 1789958591836

Nebyl to podle barvy pohřebák a nesháněl si kšeft?

+5/0
6.9.2014 8:50

J94a72k54u49b 63Š88u65l31a 9333190142513

vsichni tu nadavaji na ,,agresivniho ridice" ... silnice od svitav na vysoke myto.. spousta ridicu tu jezdi jako prasata...kdo vi jak jela fabie v danem useku...treba jen ridic potreboval trochu privest do reality...!!

+2/−15
6.9.2014 7:57

P44e57t23r 97K33u16c11h48a27r 8851479568700

Víte, i kdyby jel jak píšete, což je pouze Vaše spekulace, tak to nedává právo nikomu, aby to řešil tímto způsobem - ono se totiž mohlo taky stát, že v tom autě mohl sedět stejný duševní chudák jako ten řidič dodávky a to děcko mohlo být bez táty.

+15/−1
6.9.2014 8:35

J96a44r34o31s20l34a85v 44B67u66r62s70í53k 8669785514982

Kdo vysklí okno holou rukou by potřeboval přivést do reality.R^

+9/0
6.9.2014 9:01

H94o88n20z76a 54B39o31b98u52l71a 9946219653189

Doufám, že nemáš řidičák, realito.

+5/−4
6.9.2014 9:49

J34a97k77u66b 53Š40u98l23a 9833270162763

doufas spatne

0/0
6.9.2014 11:11

J90a60r37o79s48l31a95v 28L90e57s46y93k 1529151122329

Jako problem i vidím, že např. tento pán s příspěvkem má volební pravo..

+2/0
6.9.2014 12:21

J67a61k90u33b 11Š57u37l71a 9753100342213

proc myslite? miluju tyto chytre lidi co si mysli, ze vzdy maji pravdu a nevedi o tom ani popel :-)

0/0
7.9.2014 21:38

D10e81n15i91s 70N76o47v70a70k 5724321728250

Je ja bych chtel aby nekdo takhle na krizovatce me zkousel pesti rozbit sklo, mam totiz folie proti vykradeni a sklo nejde rozbit ani kladivem, takze by si frajirek akorat rozdrtil pazouru :).

+5/0
6.9.2014 4:10

A47l27b76e60r83t 24K48á38m75e54n 9314368819751

Zatial ešte nikto nevynašiel takú fóliu, ktorá by po nalepení na sklo urobila sklo nerozbitným. Fólia len udrží pokope kúsky rozbitého skla. Takže prvý úder kladivom a sklo je rozbité. Navyše fólie s certifikátom na použitie do aut nie sú bezpečnostné., takže silný úder kladivom rozdrtí sklo a urobí aj dieru do fólie. Ešte pár úderov a sklo sa zroluje aj s fóliou. Ale sú výrobcovia, čo dodávajú na svojich autách dvojvrstvé bezpečnostné sklá a tie vydržia viac, ako sklá s dodatočne lepenou fóliou. Tie by som nerozbíjal ani lakťom, nie to päsťou.

+2/0
6.9.2014 12:03

P43e32t64r 14S48c96h84ö27n 7183526542323

No ani ne. Do bezpečnostní  fólie klidně kladivem mlaťte.

http://www.next.cz/cs/produkty/pc-2-folie-na-sklo/pr-15-bezpecnostni-folie/

0/−1
6.9.2014 12:54

A74l67b40e60r94t 38K28á18m63e39n 9594218909841

myslím že som to dosť jasne napísal. Ale pre istotu ešte raz: certifikované fólie pre automobily nie sú bezpečnostné fólie. 

Kedysi som bezpečnostné fólie montoval vo veľkom. Takže o bezpečnostných fóliach čosi viem. Reklamné vídea s výbušninami a strelnými zbraňami som videl taktiež. Štandardne sa dodávali v troch hrúbkach (stovky, dvestovky a tristovky aj keď skutočná hrúbka v mikrometroch je trošku iná) a všetky certifikované bezpečnostné fólie od všetkych výrobcov čo boli ešte pred cca 5 rokmi na trhu boli číre a žiadna nemala certifikát do áut. Predpokladám, že pán ma na svojom aute certifikované slnečné fólie s certifikátom pre automobilový priemysel. Ja viem že sa opakujem, ale tieto fólie nie sú bezpečnostné fólie.

+1/0
6.9.2014 13:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.