- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co ej tohle za nesmyslnej argument? "Stavba bohužel nabrala kvůli dodržení technologických procesů zpoždění"
Takže, pokud to je dodržení technologického procesu, tak to přeci musím vědět už před stavbou ne? Nebo jako naplánuju práce a pak se divím, že beton zraje několik dní?
No s tou 160kou nevím. Buď se musí instalovat traťové zabezpečovací zařízení s přenosem kódu vlakového zabezpečovače, což je v podmínkách SŽDC pouze autoblok, nebo ETCS, jinak se bude jezdit zase jenom 100 km/h. Obě zmíněná zařízení jsou velmi nákladná. Moc by mě zajímalo jak to vyřeší. Hrozně mě irituje velkohubost a lži při prezentování modernizací některých traťových úseků (například Břeclav-Znojmo apod.), kde se uvádí, že rychlost bude zvýšena na 120 km/h, což je při absenci výše zmíněného zařízení a současné legislativě prostě krávovina jako hrom. Prostě pokud není zajištěn přenos kódu VZ na hnací vozidlo, tak se víc jak 100 nepojede a šmitec. Tak praví normy....
Jak muze stavba nabrat zpozdeni kvuli dodrzeni technologickych postupu???? To puvodne planovali, ze je nedodrzi?
Spíše jim počasí udělalo čáru přes rozpočet. Přeci jenom byly na začátku léta tropická vedra a teď pro změnu skoro pořád prší. To je něco s čím počítat nelze.
Po jedné koleji 160 km/h jezdit nelze ?