Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zpoždění nevyhnutelná. Mezi Pardubicemi a Hradcem nepojedou vlaky 10 dní

Lidem cestujícím mezi Pardubicemi a Hradcem Králové od pondělí zkomplikuje přepravu desetidenní vlaková výluka. Firma Skanska totiž na trati od června staví druhou kolej, díky níž budou moci vlaky mezi krajskými městy jezdit až 160kilometrovou rychlostí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P68e41t56r 26M47a78r20š22o27u41n 5895468816666

co ej tohle za nesmyslnej argument? "Stavba bohužel nabrala kvůli dodržení technologických procesů zpoždění"

Takže, pokud to je dodržení technologického procesu, tak to přeci musím vědět už před stavbou ne? Nebo jako naplánuju práce a pak se divím, že beton zraje několik dní? 8-o

0/0
31.8.2014 18:44

M45a77r94t48i17n 85H13o98c33h87m70a60n 7773757684193

No s tou 160kou nevím. Buď se musí instalovat traťové zabezpečovací zařízení s přenosem kódu vlakového zabezpečovače, což je v podmínkách SŽDC pouze autoblok, nebo ETCS, jinak se bude jezdit zase jenom 100 km/h. Obě zmíněná zařízení jsou velmi nákladná. Moc by mě zajímalo jak to vyřeší. Hrozně mě irituje velkohubost a lži při prezentování modernizací některých traťových úseků (například Břeclav-Znojmo apod.), kde se uvádí, že rychlost bude zvýšena na 120 km/h, což je při absenci výše zmíněného zařízení a současné legislativě prostě krávovina jako hrom. Prostě pokud není zajištěn přenos kódu VZ na hnací vozidlo, tak se víc jak 100 nepojede a šmitec. Tak praví normy....

0/−1
30.8.2014 14:25

J42a57n 95R23o62h58á16č 4982312117539

MInus ;-D asi odbornik ;-D

0/0
1.9.2014 12:09

M75i50r19o78s32l20a82v 67S47t78u65d60á25n43k68a 9180689556869

Jak muze stavba nabrat zpozdeni kvuli dodrzeni technologickych postupu???? To puvodne planovali, ze je nedodrzi?

+5/0
29.8.2014 13:25

M11a43r53t17i98n 41Č49a67p14e85k 6700951277154

Spíše jim počasí udělalo čáru přes rozpočet. Přeci jenom byly na začátku léta tropická vedra a teď pro změnu skoro pořád prší. To je něco s čím počítat nelze.

+3/0
29.8.2014 16:18

P41e36t58r 23M19a48r49š94o18u31n 5405768966796

aj, nečetl jsem diskusi, tak jsem napsal to samé..

0/0
31.8.2014 18:45
Foto

L78i92b49o46r 52D44o10h20n31a42l 4209464817510

Po jedné koleji 160 km/h jezdit nelze ?

0/−2
29.8.2014 12:37

P77a80v75e81l 47M54a83r16e20š 2939593162

Krizovani vlaku třeba?

+1/0
29.8.2014 12:41

J46a15n 35R32o76h32á44č 4692872207469

Co treba to netreba ;-D

0/0
1.9.2014 12:09

M34a52r81t15i31n 15Č26a12p71e66k 6960261377544

Lze, ale současné zabezpečovací zařízení a vzdálenosti návěstidel to neumožňují  - pro 160 km/h je potřeba 1000 m, do 100 km/h stačí 700 m. 

Dále bude s dvoukolejkou jednodušší zajistit, aby se zpoždění nepřenášela na další vlaky, tedy kromě zpožděné soupravy. Dnes jeden zpožděný vlak spustí dominový efekt - přesuny a čekáním na křižování je za chvíli celý grafikon jen cár papíru.

+5/0
29.8.2014 13:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.