Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zpoždění nevyhnutelná. Mezi Pardubicemi a Hradcem nepojedou vlaky 10 dní

Lidem cestujícím mezi Pardubicemi a Hradcem Králové od pondělí zkomplikuje přepravu desetidenní vlaková výluka. Firma Skanska totiž na trati od června staví druhou kolej, díky níž budou moci vlaky mezi krajskými městy jezdit až 160kilometrovou rychlostí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P42e24t73r 84M39a17r66š40o98u89n 5225108226946

co ej tohle za nesmyslnej argument? "Stavba bohužel nabrala kvůli dodržení technologických procesů zpoždění"

Takže, pokud to je dodržení technologického procesu, tak to přeci musím vědět už před stavbou ne? Nebo jako naplánuju práce a pak se divím, že beton zraje několik dní? 8-o

0/0
31.8.2014 18:44

M48a25r88t21i78n 77H45o87c60h76m84a58n 7743347834473

No s tou 160kou nevím. Buď se musí instalovat traťové zabezpečovací zařízení s přenosem kódu vlakového zabezpečovače, což je v podmínkách SŽDC pouze autoblok, nebo ETCS, jinak se bude jezdit zase jenom 100 km/h. Obě zmíněná zařízení jsou velmi nákladná. Moc by mě zajímalo jak to vyřeší. Hrozně mě irituje velkohubost a lži při prezentování modernizací některých traťových úseků (například Břeclav-Znojmo apod.), kde se uvádí, že rychlost bude zvýšena na 120 km/h, což je při absenci výše zmíněného zařízení a současné legislativě prostě krávovina jako hrom. Prostě pokud není zajištěn přenos kódu VZ na hnací vozidlo, tak se víc jak 100 nepojede a šmitec. Tak praví normy....

0/−1
30.8.2014 14:25

J46a70n 75R24o74h56á22č 4552202717739

MInus ;-D asi odbornik ;-D

0/0
1.9.2014 12:09

M67i32r73o64s32l18a10v 33S22t77u49d95á87n11k53a 9620959986809

Jak muze stavba nabrat zpozdeni kvuli dodrzeni technologickych postupu???? To puvodne planovali, ze je nedodrzi?

+5/0
29.8.2014 13:25

M42a41r56t60i52n 51Č34a97p30e91k 6130421117174

Spíše jim počasí udělalo čáru přes rozpočet. Přeci jenom byly na začátku léta tropická vedra a teď pro změnu skoro pořád prší. To je něco s čím počítat nelze.

+3/0
29.8.2014 16:18

P14e76t64r 86M22a61r50š73o10u70n 5695958746876

aj, nečetl jsem diskusi, tak jsem napsal to samé..

0/0
31.8.2014 18:45
Foto

L22i30b92o26r 56D39o38h41n21a70l 4309224977190

Po jedné koleji 160 km/h jezdit nelze ?

0/−2
29.8.2014 12:37

P79a41v19e44l 48M87a83r33e88š 2759833472

Krizovani vlaku třeba?

+1/0
29.8.2014 12:41

J39a67n 40R85o90h56á76č 4452842987989

Co treba to netreba ;-D

0/0
1.9.2014 12:09

M85a85r70t77i71n 64Č92a66p98e63k 6400931687604

Lze, ale současné zabezpečovací zařízení a vzdálenosti návěstidel to neumožňují  - pro 160 km/h je potřeba 1000 m, do 100 km/h stačí 700 m. 

Dále bude s dvoukolejkou jednodušší zajistit, aby se zpoždění nepřenášela na další vlaky, tedy kromě zpožděné soupravy. Dnes jeden zpožděný vlak spustí dominový efekt - přesuny a čekáním na křižování je za chvíli celý grafikon jen cár papíru.

+5/0
29.8.2014 13:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.