Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zpoždění nevyhnutelná. Mezi Pardubicemi a Hradcem nepojedou vlaky 10 dní

Lidem cestujícím mezi Pardubicemi a Hradcem Králové od pondělí zkomplikuje přepravu desetidenní vlaková výluka. Firma Skanska totiž na trati od června staví druhou kolej, díky níž budou moci vlaky mezi krajskými městy jezdit až 160kilometrovou rychlostí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P64e10t72r 68M80a28r73š15o17u89n 5175658306316

co ej tohle za nesmyslnej argument? "Stavba bohužel nabrala kvůli dodržení technologických procesů zpoždění"

Takže, pokud to je dodržení technologického procesu, tak to přeci musím vědět už před stavbou ne? Nebo jako naplánuju práce a pak se divím, že beton zraje několik dní? 8-o

0/0
31.8.2014 18:44

M41a90r69t39i40n 90H54o46c75h48m67a46n 7373717124633

No s tou 160kou nevím. Buď se musí instalovat traťové zabezpečovací zařízení s přenosem kódu vlakového zabezpečovače, což je v podmínkách SŽDC pouze autoblok, nebo ETCS, jinak se bude jezdit zase jenom 100 km/h. Obě zmíněná zařízení jsou velmi nákladná. Moc by mě zajímalo jak to vyřeší. Hrozně mě irituje velkohubost a lži při prezentování modernizací některých traťových úseků (například Břeclav-Znojmo apod.), kde se uvádí, že rychlost bude zvýšena na 120 km/h, což je při absenci výše zmíněného zařízení a současné legislativě prostě krávovina jako hrom. Prostě pokud není zajištěn přenos kódu VZ na hnací vozidlo, tak se víc jak 100 nepojede a šmitec. Tak praví normy....

0/−1
30.8.2014 14:25

J76a79n 26R84o87h32á35č 4862912357219

MInus ;-D asi odbornik ;-D

0/0
1.9.2014 12:09

M43i36r96o38s26l20a51v 21S41t64u67d21á27n31k28a 9340349116439

Jak muze stavba nabrat zpozdeni kvuli dodrzeni technologickych postupu???? To puvodne planovali, ze je nedodrzi?

+5/0
29.8.2014 13:25

M90a12r12t53i22n 37Č48a45p43e19k 6640811477144

Spíše jim počasí udělalo čáru přes rozpočet. Přeci jenom byly na začátku léta tropická vedra a teď pro změnu skoro pořád prší. To je něco s čím počítat nelze.

+3/0
29.8.2014 16:18

P21e19t78r 19M51a35r84š59o69u98n 5195678976626

aj, nečetl jsem diskusi, tak jsem napsal to samé..

0/0
31.8.2014 18:45
Foto

L68i97b11o85r 57D44o19h40n82a84l 4119764747180

Po jedné koleji 160 km/h jezdit nelze ?

0/−2
29.8.2014 12:37

P76a81v30e17l 47M20a18r54e25š 2589183152

Krizovani vlaku třeba?

+1/0
29.8.2014 12:41

J42a54n 13R68o49h81á73č 4212622957899

Co treba to netreba ;-D

0/0
1.9.2014 12:09

M68a69r79t35i93n 17Č73a60p76e56k 6910261887604

Lze, ale současné zabezpečovací zařízení a vzdálenosti návěstidel to neumožňují  - pro 160 km/h je potřeba 1000 m, do 100 km/h stačí 700 m. 

Dále bude s dvoukolejkou jednodušší zajistit, aby se zpoždění nepřenášela na další vlaky, tedy kromě zpožděné soupravy. Dnes jeden zpožděný vlak spustí dominový efekt - přesuny a čekáním na křižování je za chvíli celý grafikon jen cár papíru.

+5/0
29.8.2014 13:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.