Diskuze

Pěší zóna, nebo linky trolejbusů? Byly by jen čtyři, ustupují dopraváci

Na pardubické třídě Míru po skončení její opravy v únoru 2015 výrazně ubude trolejbusů. Vrátí se ni nejspíše jen tři linky, které ji budou projíždět ve směru od Zelené brány k Afi Paláci a jedna sporadická obousměrně. Nekončí ale boj za čistou pěší zónu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J51a72n 31M22a93t68ú31š

7. 8. 2014 18:42

Takže zase vzniká pardubický paskvil. Nikoliv pěší zona, ale normální ulice plná dopravy a reklam.

0 0
možnosti

Ano, s těmi sloupy a následným zadrátováním to nebude pěší zóna. Obávám se nejhoršího, když vidím ty záplatované a černé chodníky na reko ulic Jana Palacha a 17. listopadu.

0 0
možnosti

Podle mého názoru bylo potřeba utratit evropské dotace, za jakoukoliv cenu a tak se vymyslela tato zrůdnost. Cim vetsi zakazka , tim vetsi provize pro ty, kteri o tom rozhodli. je to hnus, ale za rok uz si na to nikdo nevzpomene. Dalsi politická garnitura to za dalsi penize zase nechá zbourat. I to uz tady bylo. Vzpominam na retardery pred prechody pod zelenou Branou. Za 3 miliony postavene a když začala praskat kvuli otřesům Zelená Brána, která tam stojí stovky let, tak v tichosti za dalsí 4 miliony ty retardery zmizeli..... A odpovědní úředníci sedí na městě dál......:-/

0 0
možnosti

Všechny zastávky MHD na TM jsou umístěny na jejím začátku a konci, uprostřed není žádná. A o pár metrů dál z každé strany jsou zastávky na nám. Republiky a Masarykově nám. To mi teda nepřijde, že by zachování zastávek na TM ušetřilo důchodcům výraznější množství kroků:-)

0 0
možnosti

Rád bych shrnul celou diskusi o TM.

Díky našim radním v čele s paní primátorkou se z tématu stala ve finále fraška. 

Měla to být pěší zóna "pěší zóna" a nikoliv cirkus, který se na toto téma rozpoutal.

Vydrží dlažba nápor dopravy trolejbusů ? A v jaké koncentraci ? Nebo tam bude povrch jako na runway ? Možná by to byl pomník Janu Kašparovi, který se musí v hrobě obracet.

0 0
možnosti
Foto

Ach jo, když už tam ty hnusne sloupy jsou a stejně se po kusu bude jezdit, ať se tam jezdí normálně a neobjíždí se to Sukovkou....to je totiž oak ten nejhorší paskvil, kdy nebude čistá pěší zóna a ještě se zabije doprava už napořád, když bude v Sukovce vyhrazený pruh. Ono i když tam nebyl, tak to místy bylo zacpané dost hutně...teď je to fakt tragické (jediné, co to trochu odlehčuje, jsou prázdniny) a neumím si představit, že by to mělo zůstat.

0 0
možnosti

V článku uvedená informace: "750 metrů navíc najede každý trolejbus, který objíždí třídu Míru" je nepravdivá.

Trasa přes Třídu Míru (měřeno od semaforu před AFI k semaforu u Zelené brány): 558 metrů.

Objízdná trasa přes Sukovu třídu (opět měřeno od  semaforu před AFI k semaforu u Zelené brány): 997 metrů.

=> objízdná trasa je delší o 439 metrů a nikoli o 750 metrů.

Zkontrolovat můžete např. na Mapy.cz

0 0
možnosti

Redukce na 150 průjezdů trolejbusu denně znamená, že za hodinu jich po pěší zóně projede 10 (v noci nejezdí). To je každých šest minut jeden. Takže než na restaurační zahrádce vypiju kávu, přejedou mi za zády dva trolejbusy. Za tu pěší zónu na pardubický způsob vám pěkně děkuji, vážení zastupitelé. Rv

8 0
možnosti

On je ale ten údaj v článku nepravdivý. Když spočítáte počet spojů linek 2,11 a 13 v jednom směru, spoje linky 27 v obou směrech a spoje linky 4, dojdete k číslu 230, nikoliv 150. takže těch trolejbusů tudy má jezdit více než chybně uvádí pan ředitel Pelikán !!

0 0
možnosti

Asi dostanu hodně mínusů od těch co bojují za vyprázdnění TM. 

Hláška paní primátorky, že odklonění dopravy na Sukovu třídu se osvědčilo je fakt dobrá. 

Spousta pardubáků do centra teď nejezdí, nejen kvůli tomu, že je Sukovka směrem k divadlu ucpaná, ale i pro uzavírku 17.listopadu-Palacha-Chrudimská. Přejet Sukovku z ulice Na hrádku je kumšt, v některých hodinách skoro nemožné, nebo jen se slušností projíždějících. A to nemluvím o ostatním směrování dopravy (např. zrušené odbočení u AFI). Žádného inteligenta nenapadlo na ten rok rekonstrukce upravit časování semaforů (mimo jiné dlouhé vyjíždění z TM, kde občas jezdí jen některé auto stavební firmy.

Uzavření dopravy pro předzahrádky :-) nenechte se vysmát, jedinné úzké místo má dvě kavárny, kde je venku předzahrádka. Tedy Bajer ji skoro nemá, má vlastní uvnitř, zcela jistě levněji. Jestli pardubáci chtějí, aby TM dovymřela a přesunula se definitivně do AFI, zrušte dopravu úplně. Ona i ta jednosměrnost je pěkná blbina, která mi připomíná obchodní politiku hypermarketů, nejžádanější zboží dát nejdál a donutit lidi projít celý obchod.

Doporučila bych těm chytrolínům sednout si do auta a projet si autem město ráno, když jdou děti do školy (takže ve školním roce) a pak odpoledne, mezi druhou a tak do pěti. Nejlépe od pondělí do pátku. Třeba by je nápad vyhrazeného pruhu tolik neoslnil.

A pro ty, co si myslí, že nevím o čem mluvím, tak jim sděluji, že v dotčené oblasti bydlím a denně sleduji rekonstrukci a téměř denně tam jedu i autem.

4 10
možnosti

A když už mínusujete, tak alespoň polemizujte a nebuďte přizdi....i. Miluju ty poloanonymní sraby.

0 3
možnosti

Atˇ hlasování a jeho výsledek dopadne tak či onak, podoba Třídy Míru bude tristní. To už je neoddiskutovatelné. Změť masivních sloupů a zadrátování ulice se stane světovým unikátem bez trolejbusů nebo s nimi. Ty malicherné spory o runway ustupují do pozadí. Snad na toto téma už je škoda slov a diskusí.

Vážení zastupitelé, do voleb se už raději do žádných větších ani menších akcí raději nepouštějte. Škody už bylo napácháno víc než dost.

6 0
možnosti

Když už se ty sloupy nemohou zbourat, bylo by dobré na každý umístit podobiznu zastupitele, který hlasoval pro tuto hrůzu. Jako kampaň , koho nevolit by to nebylo špatné....R^

6 0
možnosti