Diskuze

Pětatřicítka zabíjí. Policie slíbila, že po další tragédii přitvrdí

Přes čtyřicet mrtvých si za pět let vyžádala silnice I/35. Po nehodě u Janova, při níž zahynuly dvě ženy, policie slíbila, že se pokusí předejít dalším tragédiím.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TN

Policie bude zachraňovat životy měřením 50tky za cedulí, jak je zvykem? Proč někdo neřekne, že skutečným viníkem tohoto stavu jsou politici od místní až po nejvyšší úroveň, kteří nejsou schopni prosadit urychlenou dostavbu R35 (a dalších potřebných páteřních komunikací)? Proč se nedokáží vypořádat s chronickými zdržovači a kverulanty z různých "ekologických" sdružení a ještě jim přispívají na činnost? A je jedno jestli je to R35, R43, R49, 52, 55... D3, D11,....

2 0
možnosti
RS

Jeďte kousek za Rozvadov a hned ten rozdíl v dopravních koncepcích pochopíte.

Německo: dálnice, rychlostní silnice, rychlé silnice, které pokud možno neomezují ani řidiče ani obyvatele vesniček, přes které by se valily kolony...

Česko? minimum dálnic natož kvalitních, minimum rychlých kvalitních silnic... o to víc ale na těch našich silničkách máme dopravních značek, promísených s mraky reklam a billboardů! Nějaký odborník vyřešil českou dopravní koncepci tím, že nechal vylisovat pár kamionů značek... 

Já bych navrhl úsporné opatření, jak těch značek ještě pár ušetřit. Můžeme dát cedule "pozor hrboly" a "zákaz předjíždění" na všechny vjezdy do republiky a vevnitř už bude většina značek zbytečná...[>-]

2 0
možnosti
JF

J14a28n 63F82r32o86l65í15k

18. 7. 2014 11:23

Nelze prošpikovat silnice policajty a taky to k ničemu nevede. Aut je jak sraček a silnice z doby Marie Terezie prostě nestačí a tam je základ problému. Navíc kumulované opravy vytváří šílené situace viz. aktuálně Brno, kde se podařilo zavřít většinu páteřních komunikací a řidiči na.er si. Města, kraje a stát investují do rozhleden, cyklostezek, pomníků, ale silnice jsou stále popelkou. Když už se nějaký zásah uděje tak to hraničí se zdravým rozumem jako třeba zelené patníky uprostřed silnice na horizontu jako třeba na E50 za Holubicemi nebo všechny ty vyvýšené ostrůvky s kolmými obrubníky, umělé hrby, kruhové objezdy o průměru 5 metrů atd. A mlčící většina jen skřípe zuby a platí daně aby se tyto šílenosti mohly realizovat.;-€

3 0
možnosti
TN

Ta E50 je "dokonalá" to když jsem tam viděl, škoda slov... stejně jako na přijezdu z toho směru do Brna nějaká chytrá hlava dá na přivaděč ceduli "Brno", takže na silnici, kde 110 je úplně v pohodě až dolů k Černovicím, se má jezdit 80... jak to pomůže bezpečnosti a plynulosti dosud nikdo nevysvětlil, když se tam nehody téměř vůbec nestávají. To stejné v opačném směru od Globusu... hlavně že se tu pouští cyklisti do jednosměrek, malují se pro ně pruhy a nesmysly (viz Úvoz) a oni stejně jezdí zásadně tam, kde nemají co dělat, po chodnících nebo po silnici ač mají jet po stezce... a ještě speciálně pro Brno vymýšlí parkovací zóny, aby už se nedalo ani zaparkovat normálně. Asi to, jak to nefunguje v Praze, musíme mít i v Brně, jenom aby Onderka zase mohl tu Prahu dohnat. Už zbývá jen OpenCard...;-€

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MK

Jinak k věci, jako kdyby z toho Litomyšle do Janova nemohl být do stoupání třípruh s B22a, prodloužit třípruh od křižovatky na Koclířov. Opačný směr - stejně tak by mohl být třípruh za odbočkou na Koclířov od hřebečského tunelu do kopce, kolem Opatovce. Náklady na rozšíření už tak širokého tělesa jsou proti novému trasování rychlostní silnice minimální...

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
MK

Poděkujme našim zmocněncům pro R35 s titulem MBA... ;-D

4 0
možnosti
JK

K obchvatu Holic.

Ostře zde kontrastuje mimoúrovňové křížení "nadjezd" do Roveňska s řádově stovkou obyvatel a nebezpečná křižovatka na Dolní Roveň, kde díky svodidlům musí řidič kvůli rozhledu najet téměř do křižovatky.

0 0
možnosti
JK

Silnice I/35 je dlouhodobě kapacitně přetížená a naše státní správa nabízí jako řešení "nasadit do služby další vozidlo pro skrytý dohled"  ;-D

4 0
možnosti
DB

Souhlasím, že kdyby se z této silnice podařilo alespoň z poloviny vytlačit kamiony, nehodovost klesne na nulu. Ono jet za kolonou kamionů od Holic až do Vysokého Mýta chce hodně trpělivosti.....jediné bezpečné místo na předjetí je pouze ve stoupání za Ostřetínem, kde je dvouproudovka :-/

2 0
možnosti
ZV

Ono se začínají ukazovat diletantské nápady neprofesionálních úředníků. Kde se dříve jezdilo 90 se poslední dva roky jezdí 70 a od minulého týdne 50. Tam kde po léta byla přerušovaná čára je najednou plná. 70tka před každou křižovatkou a ve vesnici vás "zpomalovací semafor" donutí zpomalit na 40, protože jako vůl tu červenou ještě dodržujete. Kapkou tomu všemu bývá "moderní" preference MHD a semafory co Vás zdržují i v neděli o půlnoci ve zcela prázdné křižovatce. Důsledek? Polovina řidičů skřípe zuby vzteky a vlečou se 70 za smradlavým přetíženým tirákem. Druhá půlka je s nervama v zadnici a tak riskantně předjíždí ty všechny ostatní kdykoliv to jde. Značka neznačka, riziko neriziko. Značky pro ně již dávno ztratily (a nejspíše po právu) smysluplný význam. Stát z řidičů pod záminkou bezpečnosti vychovává choleriky a je to i vidět. Každé další omezení možná zabrání dvoum třem nehodám, ale způsobí 10 dalších. Policie je neschopná a veškerý dohled se omezuje na měření rychlosti v místech, kde lze vco nejkratším čase zkasírovat co nejvíce obětí. Obce budují radary za účelem zisku a legislativa to už ani neskrývá. Máme co jsme chtěli. Otázkou pouze je, kolik lidských životů to bude ještě stát, než stát zjistí, že motorista není ani dojná kráva ani nemá železné nervy.

9 1
možnosti