- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To se stává i u regionálních tratích. Za poslední rok jsem 2x zažil že po bouřce blikalo zabezpečovací zařízení na přejezdu, kde jedou maximálně 2 vlaky ročně a to jen kvůli údržbě. Velmi rychle se tam začnou tvořit dlouhé kolony.
Jinak v Ústí nad Orlicí vznikla zvláštní situace. Všechny rychlíky staví díky výluce hlavního nádraží na zastávce "město". Ta je ovšem přímo ve městě a tak cestující mají k vlakům mnohem blíž, než na původní nádraží, které je výrazně mimo město. Mnoho cestujících začíná mít názor, že by to takto mohlo zůstat. Paradoxem je, že na původním vzdáleném nádraží staví SŽDC nádraží zcela nové, zatímco původní, uznané jako kulturní památka, nechala bezdůvodně chátrat.
Otázkou je, zda toto krásné okresní městečko pod Orlickými horami nebude mít nakonec na zastávce Kerhartice dvě nádražní budovy. Třeba další zvedací most, co se nezvedá, jako v Kolíně.....
Téměř veškeré vlaky, některé asi omylem nezastaví, tak proto to téměř............
To, už nemáte Páni novináři o čem psát?